Лежав у мене в кладовці велосипед майже списаний мною рік назад,але виникла потреба в другому велосипеді і руки дійшли до нього.Проблема була в каретці,на старенькомуArkusi чогось мегакрутого чекати не довелось і після 6-7 років катання в ній зявився жахливий люфт.У звязку з відсутністю необхідних ключів завіз велосипед(минулого літа) в велолюкс де попросив замінити каретку,але хлопчина який там працював сказав що ліву частину заклинило і зняти він її не зміг ,тому змінив підшипники і тепер все має бути класно,але вже через тиждень зявився дивний металевий звук і той самий люфт.Того разу велосипед був завезений в ремонт на базарі(синя будка навпроти спорт+)де злий дядько(здається Гріша)теж не зміг її повністю викрутити(доречі підшипник був розтертий) і сказав що її можна вирізати тільки болгаркою.
Цю зиму велосипед простояв,але знайомий попросив позичити велосипед і я вже власноручно вирішив спробувати щастя в заміні тої злощасної каретки.
Привіз з дача солідні гаєчні і газові ключі і з допомогою шприхаля Maxzzz після кількох годин роботи каретка піддалась.
Можливо в когось колись виникне така проблема того постараюсь розписати процес зняття:
Ліва частина(фото 1,2)ніяк не піддавалась і всередині все було вкрито товстим слоєм ржавчини, ззовні виглядало наче вона дуже перетягнута і аж впресована в раму(маю підозру що це робота майстра з велолюксу який викручував її не в ту сторону,оскільки навіть передачі він мені відрегулював так що я довго плювався)
1)
2)
В стакан де була каретка залили ВД-40 і по можливості очистили від ржавчини.Глянули в неті в яку сторону викручувати,але вона і не думала піддаватись.Після роздумів вирішили спробувати нагріти всю ту конструкцію.
Виливщи десь два літри кипятку всередину моментально спробували викрутити і склалось враження що каретка зрушилась на кілька міліметрів.Так почергово поливаючи каретку кипятком і потім заливаючи ВДешку(під дією кипятку рама розширювалась і за нашим припущенням ВД глибше проникала).І на восьмому літрі води та клята каретка нарешті піддалась,але викручавалась криво того боячись пошкодити різьбу довелось її кілька разів дотягувати назад і починати викручувати заново,поки нарешті вона не пішла рівно.Надиво різьба постарждала не сильно(було зірвано кілька витків на самому початку а далі як новенька) і нова каретка поставилась доволі легко.
Такий вигляд то все мало як тільки ми її зняли:
А ось набір тендітних інструмантів який нам допоміг):
Великий гаєчний ключ виявився просто ідеальним для цієї роботи,бо газові дуже злітали,тому якщо ще в когось виникнуть такі проблеми то можу позичити.Процес зайняв біля трьох годин і позбивав добряче руки)