Тролейбус їздить від 600 вольт. Якщо конкретно, то двополярне живлення +- 310в, отримане в результаті випрямлення змінного струму мережі. Кожен провід тролеї має відносно землі тих самих 310 вольт. Вбило би чи ні - скажу, вбило би на ура, але хай Бог боронить такому статись.
Кому цікаво. Змінний струм "б'є" більше, проте постійний небезпечніший. При контакті зі змінним струмом 50 гц м'язи скорочуються в унісон з "фазою", тому при "легенькому" контакті людина просто настрашиться, при хорошому - ситуація плачевніша. При контакті з постійним струмом людина може нічого не відчути, проте м'яз зкоротиться і визве ланцюгову реакцію - ще кращий контакт з провідником. Наслідок не з приємних.
Якщо комусь цікаво, то 220 вольт постійного струму менш небезпечні, аніж 220 змінного, зарахунок амплітудного значення 310 вольт. А 300 вольт постійного струму рівно вдвічі небезпечніше ніж 220 змінного при тому самому опорі тіла (P=U
2/R).
Проте вірогідність, що лінія обрушиться прямо на велосипедиста досить мала, але щоби був електричний удар потрібно стояти босим на вологій землі і взятись рукою за провідник. Стоячи за півметра від провідника, а тим більше взутому - майже безпечно при такій напрузі, так як низька крокова напруженість. Небезпечніше стояти з широко розкинутими ногами у 10-ти метрах від обірваної ЛЕП 100 КВ
Міф про те, що для постійного струму, аби вдарило, треба зловитись за "плюс" і "мінус" для тролеї не актуальний, ще раз нагадаю, на майбутнє, що там 600 вольт між провідниками, але відносно землі по 300. (згадайте шкільну фізику, послідовне з'єднання елементів живлення). От в залізниці там покруче, наші вроді 35 кіловольт змінного передають на контакну мережу, але я думаю ніхто по шпалаш не шпарить на ровері )