ТехМайданчик > Ровери
Електровелосипед (Тернопіль)
org100h:
Перепрошивка ровера. Дожилися :D
Zahar:
Бачив я того ровера коли він поламався (проїхавши 4000 км) на роздоріжжі в Городищі і з власником спілкувався.
Потужність 1,5 кВт, заряду акумуляторів вистачає до 80 км при матрасному темпі і на 40 км в швидкому.
Там є всього 1 плата яка захищає акумулятор від перезаряду чи глибокого розряду і електричний автомат від КЗ.
Обороти двигуна регулюються "пальцем", тобто більше тиснеш-швидше їдеш.
Повна маса ровера-33кг.
Але якщо поламався, то прийдеться попотіти, бо крім 33кг ще й проти ЕРС протидіє руху (двигун переходить генераторний режим), при чому зі збільшенням швидкості протидія зростає.
steve1:
--- Цитувати ---Але якщо поламався, то прийдеться попотіти, бо крім 33кг ще й проти ЕРС протидіє руху (двигун переходить генераторний режим), при чому зі збільшенням швидкості протидія зростає.
--- End quote ---
Якщо навантаження на виводах двигуна не буде (а його не буде), то і протидії не буде.
А 1,5 кіловата, то можна 70 км/год їхати в низькій посадці, як не більше.
Zahar:
Протидія буде завжди, а от величина її дуже залежить від навантаження.
Andre:
1,5 кВт це таки забагато для ровера...
взяти наприклад тролейбус: потужність двигуна 140кВт, маса з пасажирами ~20т, максимальна швидкість 75км/год.
20т/140кВт = 142.8 кг на 1кВт
тобто 1,5кВт було б достатньо для того щоб розігнати 214 кг до 75км/год
Навігація
Go to full version