Для мене відчутна різниця починається з 400 г відмінності в вазі двох коліс з подібним протектором і то в основному на підйомах.
Ну і, звичайно, на змагання їхати з кілограмовою покришкою якось нерозумно
.
На рахунок продажу покришок. Не думаю, що то ідея варта уваги, стан на
фото. Задня перла на кримських дорогах 170 км з них 110 по кам"яниствй грунтовці під баулом в 40 кг, рюкзаком 15 кг, велом 15 кг і їздоком 75 кг, і 125 км по трасі Хмельницький-Вінниця під тою ж вагаю, що однозначно не покращило її стану.
Крім того, 622-42 в Україні до грому:
http://velosiped.com/katalog/pokryshki/28-djujmov/pokryishka-schwalbe-smart-sam-28x1.60-performance.htmlhttp://www.velostyle.com.ua/91155.htmlhttp://www.velostyle.com.ua/131890.htmlМожеш в Андрія з Спорт+ спитати чи такі привезе і по якій ціні, якщо твердо хочеш брати 42 мм. Але раджу спочатку спробувати їх, бо вага в центнер однозначно змінить поводження покришки в піску і грязюці в порівнянні зі мною 75 кг (80 кг з рюкзаком).
Ось опис детальний автора який юзав обидва розміри покришок (3 пост 12 сторінка):
http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=36&t=8255&start=165Для тест-драйву бери без питань, можу показати де навіть в лютий мороз купа розмоклої глини і чорнозему, якщо грязевий просвіт достатній, то на них проїхати там можна, десь за пару км покришки практично чисті стають, грязюкою звичайною практично не забиваються, глиною середньо, швидше ближче до слабкого забивання, бо на асфальті швидко облітає. Але то всьо абстракція є шини, є болото, можна все для себе уяснити.
Мій вердикт я вже озвучував: Швальбе Смарт Сем 622-42/47 ідеальна гума для гібридів і кросів, котить по асфальту і їде в будь-яких інших умовах не слабше ніж на 3+, мокрий пісок взагалі ігнорує їдеш, як по сухому грунту, коли інші викопують шинами ракушки
.
Враховуючи твою вагу я б все-таки рекомендував би брати 622-47 поки є
. Можна качати до 6 атмосфер, я вже з 2,5 атм. на асфальті лечу вага моя 75 кг приблизно. І в піску ширші підуть краще, по відчуттю 622-47=559-58/60, 622-42=559-50/52