Тема: Хочу спробувати 26  (Прочитано 11639 раз)

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.


Offline Vadila

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1554
  • Карма: +11/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #15 : 15.05.2011, 11:41:22 »
а якщо одне колоесо 26,а друге 28 то як воно їде?

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #16 : 15.05.2011, 12:04:56 »
а якщо одне колоесо 26,а друге 28 то як воно їде?
спитай корака...

CoRacK

  • Гість
« Reply #17 : 15.05.2011, 13:14:54 »
спитай корака...
:nono: в мене було 26 переднє і 29 заднє :), а тепер 29" по кругу *hurray*.

а якщо одне колоесо 26,а друге 28 то як воно їде?
Дуже розширене запитання: 26 спереду чи ззаду, ширина обох покришок, протектор на них?
Я їздив 26х2,35 спереду і 29х2,35 ззаду, то на асфальті ями переднім краще чути не зважаючи на 100 мм Рекон. В снігу до 50-60 см, розораному полі, будь-якому болоті заднє гребе, що сказилося, а переднє тупо заривається, але їхати з великими енергозатратами можна. Якщо болото неглибоке як на недавніх змаганнях було, то нормально, я всю дистанцію проїхав, ніде не злазив :) і мене не носило, але то був Товстий Альберт від Швальбе спереду і Рампадж від Панарейсера на задньому колесі.

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #18 : 19.05.2011, 11:36:15 »
почав обкатувати спеша... і поняв в чом прелесть 26 колес і короткої бази...

ровер жутко різкий і нервовий... вкручується в поворот шо штопор в корок але при цьому за рахунок гострого кута рульової дуже стабільний... накату 0, зато динаміка розгону бешена... і саме дивне шо лишня вага фактично не відчувається...

CoRacK

  • Гість
« Reply #19 : 19.05.2011, 19:53:05 »
почав обкатувати спеша... і поняв в чом прелесть 26 колес і короткої бази...

ровер жутко різкий і нервовий... вкручується в поворот шо штопор в корок але при цьому за рахунок гострого кута рульової дуже стабільний... накату 0, зато динаміка розгону бешена... і саме дивне шо лишня вага фактично не відчувається...
До речі з реконом він реально котив, (що на харді, що на ньому на київську за той самий час заїзджав), + те все, що ти писав, з Тарнавського поворот на Універсам спокійно проходив на швидкості 42-45 км/год, правда на тунайнері і на 50 км/год нормально входив, але то вже очкограй, бо на пішохідний вискочить хтось і получить подачу на швидкості 15-20 км/год.

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #20 : 19.05.2011, 19:57:02 »
До речі з реконом він реально котив, (що на харді, що на ньому на київську за той самий час заїзджав), + те все, що ти писав, з Тарнавського поворот на Універсам спокійно проходив на швидкості 42-45 км/год, правда на тунайнері і на 50 км/год нормально входив, але то вже очкограй, бо на пішохідний вискочить хтось і получить подачу на швидкості 15-20 км/год.
да я не про то... якось на ньому важко стабільно швидкість тримати... не знаю чого, але якось він ривками валить... чи я просто ше не навччився правильно передачі підбирати на ньому...

CoRacK

  • Гість
« Reply #21 : 20.05.2011, 00:07:28 »
да я не про то... якось на ньому важко стабільно швидкість тримати... не знаю чого, але якось він ривками валить... чи я просто ше не навччився правильно передачі підбирати на ньому...
Я там проїхався на ньому з 500 м коли зі стегниківців верталися, то з того, що помітив, то дійно йде тугіше порівняно з попередньою конфігурацією, такий же верткий, по ходу як на мене трохи завалена геометрія вгору (напевне через то такий ефект ривків), може винос треба опустити, або катати зі спусків ендуро :).