ТехМайданчик > Ровери

поможіть люди добрі плз

(1/3) > >>

ironboy:
  Хочу збирати байк для урбан фрірайду і фрірайду(так по лісі погасати)Може ше трохи дьорт(то вже як вийде  :D )Фінанси невеликі (до 3000 грн) і ясно шо б/у ,думав про драгстар (05 чи 08)Цікавить ваша думка.Тошо одні задоволлені рамою, другі кажуть шо фанєра. *dontknow* Я новачок в тому, пробував катати на ардісі так той шось почав  стрьомно похрускувати :D )І взагалі чи витримає драгстар дроп-плоскачь 1,5-2 м(не по стрітцерських мірках а по нормальних)? Моя вага 49 кг.
 Ну поможіт шо вам шкода? :'(

teodor4ik:
окей... драгстар... а шо про вилку? готов 2000 дати(ну нехай 1300)? якщо ні, то не варто навіть починати...

Erazel I-st:
Драгстар цілком достойна рама. З неї починало чи не третина зарашніх "лісовиків". Але 3000 то реально мало. Хіба що брати драгстар і вилку б.у. Дуро(всякі Гіли до добра не доведуть). Чесно кажучи ти реально прощолкав щастя на 2 місяці десь. Славко продавав свій Хеадлесс буквально за копійки. а так то навряд чи щось толкове в ту суму найдеш.

ironboy:
Дякую за увагу і поради  :) мабуть ви таки праві . Докатаю вже до кінця літа на ардісі (якшо той доживе в чому я дуже сумніваюсь :D) а там як  поступлю в універ(зно на носі та й зара не до того) підзбираю і візьму якусь норку з марзокою чи той самий драгстар але тре бде вилку якусь дістати хоть під 100мм а то тій 50-міліметровій 8опа(с кожним прижком все мякша і мякша) -ямки ковтає але не більше і руки болять ну його нах а на заднє колесо пробував приземлятися- погрозливо хрускотить аморт(ашан лишається ашаном) блін :(

teodor4ik:
а ти шо повірив опису на сайті і рішив катати таяк там написали про нього :D

хош поради? просто монітор ситуацію і при нагоді скуповуй барахельце... візьми того ж драгстара і якись дропоф з пер.колесом і пер. тормозом... дето в 3к і вложишся... перекинь на нього то шо лишилось від ардіса і по мірі розлітання на кавалки чи якоїсь халяви міняй на людські компоненти.

Навігація