Тема: Фарбування велосипеда.  (Прочитано 19035 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline jfkone

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 31
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
  • шось ломає)))
    • Перегляд профілю
« : 24.03.2011, 20:56:51 »
Вельмишановне панство, хто зтикався з даним питанням? Поділіться досвідом, ровер куплений б/к, наразі роблю йому тюнінг.

Offline A.F.C.

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 714
  • Карма: +27/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #1 : 24.03.2011, 21:48:34 »
Я "стикався") Що саме цікавить?

Offline jfkone

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 31
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
  • шось ломає)))
    • Перегляд профілю
« Reply #2 : 24.03.2011, 21:51:38 »
Цікавить, як? Кустарним методом, чи треба шукати фахівців?

Offline A.F.C.

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 714
  • Карма: +27/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #3 : 24.03.2011, 22:18:38 »
Я зробив це сам. Правда довелось купити менш-більш нормальний аерограф(прибл 130 грн) дешевим(прибл 30-40грн) трохи погано через те, що повітря виходить через всі отвори які тільки є!) ну і фарба лягає нерівномірно.  На скільки сильно пошкоджене старе фарбування? Рама була лакована?

Offline jfkone

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 31
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
  • шось ломає)))
    • Перегляд профілю
« Reply #4 : 24.03.2011, 22:36:23 »
Лаку я не побачив, є місцями здуття від іржі, і голий метал.

Дописано : 24.03.2011, 22:39:15
Ще одне, якою фарбою?

Offline A.F.C.

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 714
  • Карма: +27/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #5 : 24.03.2011, 22:39:56 »
рама залізна чи алюмінієва?

Offline Антон Одобецький

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 742
  • Карма: +105/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Jeunet "Captivante"
    • Перегляд профілю
    • Швидка комп'ютерна допомога в Тернополі
« Reply #6 : 24.03.2011, 22:41:19 »
Я перефарбовував раму минулого року. Одразу скажу, що це НАБАГАТО складніше, ніж здається. Спочатку я знімав стару фарбу спеціальною рідиною, зачищав, грунтував. Фарбував із балончика у 4 слої. Вийшло не дуже, та й фарба не така вже міцна. Так що краще довірити цю справу професіоналам.
Люди крутят педали. Эти люди вращают мир!

Offline jfkone

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 31
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
  • шось ломає)))
    • Перегляд профілю
« Reply #7 : 24.03.2011, 22:41:56 »
Залізо!

Offline A.F.C.

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 714
  • Карма: +27/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #8 : 24.03.2011, 22:52:27 »
ну якщо залізо то це добре, бо для алюмінію тре спец грунтовку. Скажу зразу, якщо ви хочете добре пофарбувати, то тоді точно не балончиком!!! Ще один нюанс, споч. перегляньте гаму кольорів фарб, а то я мусів фарбувати в інший колір бо такого як мені був потрібен я в Тернополі не знайшов!((( і якщо ви не збираєтесь купувати аерограф і немаєте змоги дістати собі компресор то краще дійсно доручити ту справу якісь автомайстерні.

Offline Стечкин

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3762
  • Карма: +105/-54
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #9 : 24.03.2011, 22:54:52 »
скільки ж та рама коштує?
пофарбування не буде дорожче за раму?
розпродаж
через стан здоровья не можу їздити

Offline A.F.C.

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 714
  • Карма: +27/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #10 : 24.03.2011, 23:02:52 »
якщо якісно фарбувати то приблизно і винесе на ціну рами...

Offline arhont

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 185
  • Карма: +4/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #11 : 24.03.2011, 23:20:50 »
теж фарбував свого ардіса.гемор ще той... зачищав,грунтував,фарбував пензликом (балонів тре штук 5 шоб досить грубий шар був).тримається ще й досі.колір був сніжно білий,а зараз став як прогресуючий карієс,але жодного признаку ржавіння.краще всетаки занести в автосервіс- швидше,легше,безболісно,здоровіше (не будеш нюхати ацетон,пил),не набагато дорожче

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #12 : 25.03.2011, 08:59:43 »
не роби того... купити нову раму дешевше буде, або гарніше, або легше....

Offline jfkone

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 31
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
  • шось ломає)))
    • Перегляд профілю
« Reply #13 : 25.03.2011, 09:22:25 »
Питання не стоїть дорожче чи дешевше. Кожен виходить зі своїх можливостей, через такі дописи я не хотів реєструватись на форумах. Але перемогла моя тяга до велосипеда, і я хочу зробити його кращим ніж він є. Мене "пре" від самого процесу)) А потім ше більше "пре" їздити на своєму творінні. Ядумаю так, покупка б/к велосипеда, як споживчий кредит: можна їздити вже, і потроху його "виплаплачувати".
П.С.:я радий за всіх, хто може придбати собі велосипед відразу за 1000 "мертвих президентів" (і більше), але всі решта теж люди!!!

Offline A.F.C.

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 714
  • Карма: +27/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #14 : 25.03.2011, 10:10:32 »
ну якщо ти вже зважив всі "за" і "проти" тоді ок. значить так, спочатку раму тре огляну і переконатись чи фарба, яка на ньому залишилась, не відлущується, якщо відлущується, то тре її здирати повністю (або якоюсь спец.рідиною або як варіант піскоструй) повір нождачкою то буде дуже довго і нудно. Якщо фарба тримається міцно то тоді нождачкою тре буде згладити всі місця де фарба була здерта механічно тобто сам перехід від фарбованого до не фарбованого місця має бути нівельований. Для цього використай нождачку №800 Потім ще раз перетри всю раму повністю як кажуть автомалярі "заматувати"нождачкою№1000 це потрібно для того щоби грун добре вчепився. Після зачищувальних процедур раму тре відмити якоюсь знежирювальною рідиною (розчинник, чистий бензин....) Потім тре придбати звичайну автомобільну грунтовку(її кількість залежить від того чим ти збираєшся її наносити) Так як я фарбував аерографом, то мені вистачило 200мл. Якщо грунтувати раму звичайним "пулівізатором"  (не знаю як правильно) то піде набагато більше. Наносиш один шар грунту, даєш просохнути і знов перетираєш і так, поки не доб"єшся потрібної гладкості я, наприклад, грунтував разів 4, але шари були ДУЖЕ! тонкі, так шо після перетирання грунт залишався тільки в тріщинках і царапинах. Потім накладаєш 1 шар грунту(чи скільки там тре) так, щоби перекрити старий колір рами і знов МАТУЄШ наждачкою №1000. Рама готова до фарбування! Тут головне не спішити краще нанести декілька шарів але тоненьких, ніж маєш зробити "потьоки" Скільки часу чекати між нанесенням шарів то вже мусиш дивитись сам(все залежить від швидкості висихання чи кристалізації, залежить яку фарбу будеш використовувати я б радив автомобільну. Значить правило таке: фарба має підсохнути так, щоб не була липкою, але і щоб не встигла кристалізуватись. Думаю, що при темпиратурі 20 градусів тре годинки 2-3. Ну і так поки не добєшся бажаного результату. Лак наносиш також на некристалізовану фарбу. Якщо фарба сильно засохла то тре буде її ще раз перетирати але нождачкою №2000 і по ній лак.  ТАК ФАРБУВАВ Я, це не означає, що я зробив все на 100% правильно! Ти попросив поділитись досвідом от я і коротко описав. Восновному користувався порадами автомаляра і ну і сам трохи домислив. Все досить непогано вийшло, фарба тримається, потьоків навіть близько нема. фарбування майже як заводське, от тільки лаку я мало дав. але я використовував "автогрунт", "автофарбу" і "автолак" це трохи коштує, також мусів купити аерограф, пару банок розчиннику. Сума вийшла чимала. Але і байк вийшов авторський. Якщо в процесі виникнуть питання то питай.