Тема: Фарбування велосипеда.  (Прочитано 19906 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline degrol

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 174
  • Карма: +55/-1
    • Перегляд профілю
« Reply #30 : 10.06.2011, 20:03:16 »
маю досвід фарбування стальних рам. зробив деякі висновки:

1 якщо конче пече перефарбувати то фарбуйте але подумайте чи Вам потрібен старий мальований ровер чи краще щось нове придбати (а стальний обдертий можна продати)

2 якщо є сухе місце для зберігання -- один з основних факторів збережності обдертої сталі --фарбуйте

3 балончикова фарба (стосується і грунту і лаку) не підходить, бо:
   
    а) вона занадто рідка - високий розхід, велика імовірність утворення потьоків, потреба в багатошаровому нанесенні (>5шарів якщо менше то виглядатиме наче не фарба а кольорова кіптява)

    б) фарба не має механічной стійкості, будь-який контакт рама-черевик, рама-асфальт, рама-рама тощо, призведе до втрати фарбового покриття

    в) при покупці якісної балончикової фарби із високими показниками стійкості до пошкоджень і до вигорання витрати коштів більші, ніж на якісну автоемаль (автогрунт, автолак)

4 останній раз фарбував на автосервісі мав автоемаль і автогрунт (старі запаси)
за хороший могорич мав пофарбовані і залаковані 2 рами, 2 вилки, кермо, підсиділ часу потратив 2 місяці (бо чуваки то робили у вільний від роботи час)

5 стару фарбу потрібно заматувати і в місцях, де є оголена сталь зробити навколо плавний перехід на стару фарбу, всі потертості, підфарбову іржу, бруд, подряпини --усунути

6 при фарбуванні обов'язково грунтувати (навіть по старій фарбі), фарбувати і ЛАКУВАТИ (лак, то основне покриття інкше фарбі *опа)

7 наперед купити необхідні нові деталі і підігнати на непофарбовану раму

8 приварити додаткові елементи (бонки, кріплення В-брейків, гачки, направляючі, захисти)

мети своєї досягнув і ровер буде їздити ше довгі роки, але ще раз фарбувати стальну раму НЕ БУДУ - БО загальна витрата часу 3 місяці (очистка рами промфеном 6год, ручне зашкурювання 5год, очікування пофарбування 2 місяці, трансорт 6год, закупівля матеріалів 3год), нервів тоже з'їв не мало..

якщо є поважна мотивація, то робити фарбування варто, але краще мотиватора перемотивувати на новий ровер (хоча б раму)  :roverbike:

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #31 : 20.06.2011, 23:23:30 »
маю досвід фарбування стальних рам. зробив деякі висновки:
....
якщо є поважна мотивація, то робити фарбування варто, але краще мотиватора перемотивувати на новий ровер (хоча б раму)  :roverbike:
алілуйя...

взагалом покрасити можна:
1. швидко
2. якісно
3. дешево
...
а тепер виберіть любі 2 твердження...

Offline Steve

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 34
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #32 : 20.06.2011, 23:25:59 »
Мені друге і третє. Фарбувати планую (або не планую) зимою, так що часу хоч відбавляй. Які варіанти?

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #33 : 21.06.2011, 13:19:49 »
Мені друге і третє. Фарбувати планую (або не планую) зимою, так що часу хоч відбавляй. Які варіанти?
терти і дерти... купити літр автоемалі і зробити самопальний розпилювач, лишнє продати...