ТехМайданчик > Обслуговування та ремонт велосипеда

Фарбування велосипеда.

<< < (3/7) > >>

A.F.C.:
якщо якісно фарбувати то приблизно і винесе на ціну рами...

arhont:
теж фарбував свого ардіса.гемор ще той... зачищав,грунтував,фарбував пензликом (балонів тре штук 5 шоб досить грубий шар був).тримається ще й досі.колір був сніжно білий,а зараз став як прогресуючий карієс,але жодного признаку ржавіння.краще всетаки занести в автосервіс- швидше,легше,безболісно,здоровіше (не будеш нюхати ацетон,пил),не набагато дорожче

teodor4ik:
не роби того... купити нову раму дешевше буде, або гарніше, або легше....

jfkone:
Питання не стоїть дорожче чи дешевше. Кожен виходить зі своїх можливостей, через такі дописи я не хотів реєструватись на форумах. Але перемогла моя тяга до велосипеда, і я хочу зробити його кращим ніж він є. Мене "пре" від самого процесу)) А потім ше більше "пре" їздити на своєму творінні. Ядумаю так, покупка б/к велосипеда, як споживчий кредит: можна їздити вже, і потроху його "виплаплачувати".
П.С.:я радий за всіх, хто може придбати собі велосипед відразу за 1000 "мертвих президентів" (і більше), але всі решта теж люди!!!

A.F.C.:
ну якщо ти вже зважив всі "за" і "проти" тоді ок. значить так, спочатку раму тре огляну і переконатись чи фарба, яка на ньому залишилась, не відлущується, якщо відлущується, то тре її здирати повністю (або якоюсь спец.рідиною або як варіант піскоструй) повір нождачкою то буде дуже довго і нудно. Якщо фарба тримається міцно то тоді нождачкою тре буде згладити всі місця де фарба була здерта механічно тобто сам перехід від фарбованого до не фарбованого місця має бути нівельований. Для цього використай нождачку №800 Потім ще раз перетри всю раму повністю як кажуть автомалярі "заматувати"нождачкою№1000 це потрібно для того щоби грун добре вчепився. Після зачищувальних процедур раму тре відмити якоюсь знежирювальною рідиною (розчинник, чистий бензин....) Потім тре придбати звичайну автомобільну грунтовку(її кількість залежить від того чим ти збираєшся її наносити) Так як я фарбував аерографом, то мені вистачило 200мл. Якщо грунтувати раму звичайним "пулівізатором"  (не знаю як правильно) то піде набагато більше. Наносиш один шар грунту, даєш просохнути і знов перетираєш і так, поки не доб"єшся потрібної гладкості я, наприклад, грунтував разів 4, але шари були ДУЖЕ! тонкі, так шо після перетирання грунт залишався тільки в тріщинках і царапинах. Потім накладаєш 1 шар грунту(чи скільки там тре) так, щоби перекрити старий колір рами і знов МАТУЄШ наждачкою №1000. Рама готова до фарбування! Тут головне не спішити краще нанести декілька шарів але тоненьких, ніж маєш зробити "потьоки" Скільки часу чекати між нанесенням шарів то вже мусиш дивитись сам(все залежить від швидкості висихання чи кристалізації, залежить яку фарбу будеш використовувати я б радив автомобільну. Значить правило таке: фарба має підсохнути так, щоб не була липкою, але і щоб не встигла кристалізуватись. Думаю, що при темпиратурі 20 градусів тре годинки 2-3. Ну і так поки не добєшся бажаного результату. Лак наносиш також на некристалізовану фарбу. Якщо фарба сильно засохла то тре буде її ще раз перетирати але нождачкою №2000 і по ній лак.  ТАК ФАРБУВАВ Я, це не означає, що я зробив все на 100% правильно! Ти попросив поділитись досвідом от я і коротко описав. Восновному користувався порадами автомаляра і ну і сам трохи домислив. Все досить непогано вийшло, фарба тримається, потьоків навіть близько нема. фарбування майже як заводське, от тільки лаку я мало дав. але я використовував "автогрунт", "автофарбу" і "автолак" це трохи коштує, також мусів купити аерограф, пару банок розчиннику. Сума вийшла чимала. Але і байк вийшов авторський. Якщо в процесі виникнуть питання то питай.

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Go to full version