Значить так, ширина валу підбирається так, щоб нозі було зручно педалювати і не було перекосів у колінному суглобі, бо тоді на одну половину суглоба припадає більше навантаження. Фактично це залежить від анатомічних особливостей тазу, шийок стегнових кісток і кута між стегновою і великогомілковою кістками. Хоч можна звикнути до будь-якої довжини вала, але найкраще, щоб вектор сили тиску на педалю був якомога ближчий до 90 градусів в фронтальній площині. Якщо вал задовгий то виходить, що вектор сили педалювання направлений зсередини назовні, якщо вал дуже короткий, або в людини широкий таз наприклад (є безліч варіантів), то вектор вже буде направлений ззовні досередини.
Є ще другий аспект, якщо вал довгий, то ланцюг буде краще працювати на маленьких зірочках ззаду за рахунок меншого перекосу, якщо короткий - то на великих.
Власне маєш 117 мм, то став і не думай довго, це скажем золота середина. Мені особисто оптимальним є вал 113 мм. Але їздив і на 118 мм довший час без питань. На 122,5 мм вже якось не так добре, на 110 мм маленька зірочка черкає об раму.