Щоб не бути голослівним даю порівняння траекторій 26" хардтейла, 26" підвіса і 29" хардтейла на вкладеному малюнку.
Ясно що 29" підвіс, буде їхати плавніше за 26" підвіс, але при цьому 26" підвіс буде все-таки їхати плавніше за 29" хардтейл.
Більше інформації можна знайти тут:
http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewforum.php?f=36Де точно той пост з траекторією - не пам"ятаю, тільки малюнок зберіг.
Я не хочу сказати в будь-якому випадку, що 29" хардтейл барахло, просто порівнювати треба велосипеди з однієї ніші так би мовити
.
То все на харківському форумі я перечитав і в результаті складаю 29" хардтейл, бо підвіс для мене поки нереальна штука, їзджу в будь-яку погоду від - 30 до + 45 градусів Цельсія, при нижчій/вищій температурі теж їздив би, але ще на щастя не потрапляв в такі умови. Результатом такої експлаутації байка стала швидка смерть сальників, пів зими я їзджу на вбитих сальниках, за поїздку з рекона виливається до 0,2-0,3 мл масла з кожної штанини
. Що стане з підвісом в моїх руках чи то ногах
, не важко здогадатися
.
Міняти сальники 2-3 рази на рік мені не по кишені та й що то за робота
, здувати пилинки з байка - не буду, хоч болото як на Найт Меднесі де-не-де по втулки чи мороз хоч -40, буде їхати той бідний байк
, хоч на локауті (бережем сальники
), хоч без, але буде працювати в тих умовах в які доведеться потрапити. Благо до Рокшоксів сальники знайти не важко, і ціна така, що раз в рік можна й поміняти
, башинги на щастя поки тримаються
.