Тема: Вкажіть кандидатуру на керівництво нашої велоспільноти!  (Прочитано 23853 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline pastik

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 150
  • Карма: +13/-2
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #45 : 10.02.2011, 00:16:24 »
я передумав :)
підтримую кандидатуру Еразеля!
+1

Offline Romko

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 102
  • Карма: +1/-0
  • Стать: Чоловіча
  • ...тойво!
    • Перегляд профілю
« Reply #46 : 10.02.2011, 01:06:18 »
Вставлю свої п'ять копійок:)

1. Ще раз нагадую, що посягати на світлі здобутки Шприхи і її засновників шляхом реєстрації мго ніхто не збирався. Надіюсь, всі розуміють чому, тому славні шприхалі так і мають залишитися вільними та незалежними.

2. З осені потроху ініціював створення Асоціації велосипедистів Тернополі (АВТ). Діло велось дууже помалу, зініціювало нашу активність управління стратегічного розвитку, коли запропонувало спільно розробити концепцію розвитку велоруху у місті. Питання стало так: ви і так катаєтесь, але придумайте ідеї, щоб на ровер частіше або на постійно сіли люди, які з різних причин зараз мало це роблять або взагалі уникають його.

3. Звідси основна мета АВТ: об'єднання ідей, пропозицій, діяльності роверового люду міста для сталого розвитку проекту під кодовою назвою "Тернопіль - місто роверове":). Ціль: посадити місто на колеса; навчитись колегіально вирішувати насушні велопитання (між велосипедистами, між велос і владою).

4. По людях. Не потрібно нікого тягнути за вуха, на даний момент цінується ініціативність. Можу нагадати людей, кого ми знаємо, хто відгукнувся і був на зустрічах: Vintage, Erazel I-st, Стечкин, Yanek, Romko, Зєля. Не думайте, що когось кудись лобіюю, просто це люди, які відгукнулись на запрошення і знайшли час у вихідні та робочі дні, щоб зустрітись.

5. Вибори і хто б мав бути. Чесно, ініційоване Vintage голосування, враховуючи що не говоримо про саму Шприху, виглядає нераціональним. Нагадую, про особисту активність - кожен в цьому випадку має говорити про себе: про час, можливості, натхнення, тощо. Хоча кінець кінцем так можна нікого не знайти. В ідеалі керівник асоціації має змінюватись раз на 1, 1.5, чи 2 роки: напрацюється, викладеться, одружиться,... тощо,.. Але матиме шанс отримати цінний досвід та зробити місто кращим нашою спільною діяльністю.

6. Наразі. Налаштовується діалог із владою і жевріє надія, що щось зробиться. Тому не варто втрачати можливість і хоч маленькими кроками рухатись вперед. Я про те, що треба вибрати першого керівника та мінімально зареєструвати АВТ. Для цього потрібно повідомити ширше коло зацікавлених людей, громадськість і провести установчі збори. Все робиться просто, потрібно лише узгодити/визначити дату і час. Хто ЗА - прошу дати згоду зробити таким чином.

7. Пропозиція до шприхалів: від Шприхи кандидатом в керівники АВТ делегувати Янека. Чому: - вже щось вміє, - його знають, - він знає куди йти. Людина креативна, організована, проводить багато часу на ровері, організовує заходи, за потреби готовий творити роверові справи (маю надію, що не сильно збрехав))). Чомусь я це бачу як найраціональніший крок зараз. Якщо бачите щось краще - кажіть.
Готовий максимально допомогти у створенні та діяльності.

8. Наступним кроком має бути деяке пропланування діяльності. А тут, хто чим зможе, тим і допоможе ;)

9. Вибачайте, що так багато написав, але вже скільки є :)
..я буду довго гнати велика...

Offline bhagavan

  • Брахман
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 1333
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Шприха
« Reply #47 : 10.02.2011, 10:28:12 »
Ромкові п'ять копійок  - то ціла гривня. Погоджуюся з кожним пунктом, особливо з пунктами 5 (де йдеться про неможливість безініціативного висунення кандидатури голови АВТ) і 7 (де пропонується Янек на цю посаду)





Offline 2day

  • Кшатрій
  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 124
  • Карма: +102/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • 2day
« Reply #48 : 02.04.2011, 19:43:19 »
Ціль: посадити місто на колеса;
ДУЖЕ сумнівна ціль. Порівняйте з Амстердамом http://kukuksumushu.livejournal.com/53921.html
Можете повірити, що наші люди пересядуть на велосипеди, і будуть возити свої животи на них?
Та ніколи в житті.
Створення асоціації велосипедистів, звичайно річ корисна. Але все таки для доволі обмеженого кола ентузіастів, типу нас з вами.

Offline Oleg

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 805
  • Карма: +18/-4
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #49 : 02.04.2011, 20:01:48 »
ДУЖЕ сумнівна ціль. Порівняйте з Амстердамом http://kukuksumushu.livejournal.com/53921.html
Можете повірити, що наші люди пересядуть на велосипеди, і будуть возити свої животи на них?
Та ніколи в житті.
Створення асоціації велосипедистів, звичайно річ корисна. Але все таки для доволі обмеженого кола ентузіастів, типу нас з вами.

головне прагнути до цієї цілі і робити все для популяризації велокультури

доречі, колись їздив на такому самому велі як на останній фотці ))) http://kukuksumushu.livejournal.com/53921.html
життя - це рух
рух - це життя

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #50 : 02.04.2011, 22:49:54 »
Можете повірити, що наші люди пересядуть на велосипеди, і будуть возити свої животи на них?
Та ніколи в житті.
і да і ні... якшо ніц не зміниться то соляра бде вартувати ше раз так і тоді точно всі бдуть на роверах... я наприклад уже переконав батька, шо ровер то є добре і шукаю йому якись сітібайк занедорого... а в Амстердамі є серйозні приводи їзді на ровері... купа пішоходок куда на авто не заїдеш, плоска географія... да і шо не кажи вони перейшли критичну массу коли субкультура стає культурою... якшо ти дивився розрахунки дівчики з криму, то ми ледь не самі організовані велосипедисти України, такшо маєм всі шанси першими перетнути цю межу... доречі в карпатах і по селам ровер тоцілком легітимний транспорт...

Offline 2day

  • Кшатрій
  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 124
  • Карма: +102/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • 2day
« Reply #51 : 03.04.2011, 18:36:27 »
соляра бде вартувати ше раз так
Вже не раз ціна росла в 2 рази, і що? зменшився потік машин? ні.
Якесь дивовижне явище, певно таки загальна купівельна спроможність тернополян зокрема напряму залежить від оплати праці в італії, португалії і т.д.