Загальний > Роверове місто Тернопіль

Сформовані пропозиції велоактивістів

(1/4) > >>

Romko:
Нижче подаю підготовлені пропозиції стратегічному відділу нашої міськради.
Вони були зібрані на зустрічах в п'ятницю та неділю. Зведені мною, тому весь пафос додавав я:)

Редагуємо або вже, або приймемо як основу до співпраці з нашою владою. Завтра на 10 год. передамо далі. Потім за потреби зможемо доповнювати чи замінювати.


Розвиток велосипедної інфраструктури.
Місто Тернопіль. 2011 - …. рік.
Пропозиції вело активістів до стратегії розвитку міста.
Асоціація Велосипедистів Тернополя (АВТ)
Дана інформація зібрана серед активних людей, для яких велосипед це зручний повсякденний засіб пересування вулицями нашого міста. Тут ми пропишемо маршрути повсякденного руху, стоянки, знаки, відпочинково-розважальні місця, тренувальні траси та інші елементи велосипедного життя, який потребує Тернопіль та щораз зростаюча велоспільнота.
Основними пропозиціями є:
-   спільні дії велосипедистів та влади в створенні та розвитку програми «Тернопіль – місто роверове»;
-   жодного втілення велоідей без попереднього погодження з обох сторін;
-   конструктивний розгляд всіх пропонованих думок, стратегій, планів діяльності, тощо.

Пункти записано відносно нагальності потреби
1. Встановлення велостоянок біля супермаркетів та магазинів (згідно варіанту запропонованого АВТ).
2.  Встановлення 2-х облаштованих стоянок в районі Центрального ринку.
3. Облаштування велодоріжок (де це дозволяє існуюча забудова, ширина дороги, тощо).
4. Встановлення дорожніх знаків:
інформаційний «Доріжка для пішоходів та велосипедистів» - в парках та інших пішохідних зонах;
попереджувальний «Виїзд велосипедів» - на дорогах, перехрестях, місцях виїзду велосипедів з пішохідних та паркових зон, тощо.
Прозначення відповідною дорожньою розміткою велодоріжок, місць виїзду велосипедистів, напрямів проїзду перехресть.
5. Прирівнювання в правах велосипедистів до громадського транспорту з можливістю мати перевагу згідно правил дорожнього руху в межах міста.
6. Підтримка та проведення заходів з популяризації велосипедного руху;  соціальна реклама; заходи із залучення молоді до активних видів відпочинку.
7. Виділення місць для облаштування спеціальних трас та місць для тренувань:
- парк Загребелля (Кутківецький ліс), влаштування обхідної доріжки поруч траси (велосипеди);
- площадка біля озера, поруч автошколи (скейти, ролики, велосипеди);
- територія не придатна для будівництва чи господарської діяльності (плоска або не дуже земельна ділянка);
- розглянемо інші пропозиції.
8. Велодоріжка в напрямку дальнього пляжу.
9. Виділення старого приміщення чи сприяння в побудові нового для створення критого парку для всесезонних тренувань, проведення змагань, тощо.
 
Дописано : 16.01.2011, 21:17:47Скопійований пост Янека з промальованою картою.

Ось те просте і одорублувате, яке вдалося намалювати

http://picasaweb.google.com/Andriy.Yanek/Mapa?authkey=Gv1sRgCLPEoPndtLqhQA#5562841610924762322

spirit:
пункт №5 брєд чистої води, права велосепедиста на дорозі регулюються згідно ПДР України, ніхто тобі їх не збільшить і не зменшить, ше би написали шоб прирівняли ваші права з правами швидкої допомоги або пожежників, раджу забрати цей пункт шоб з вас не сміялись, доріжку в напрямку дальнього пляжу класно придумали але перечите самі собі т.е. "де це дозволяє існуюча забудова, ширина дороги, тощо", стосовно вибору місця під сейт парк то сумніваюсь шо тут хтось в праві вибирати, в них кожен кв.м на рахунку і друть глотки шоб відхопити кусок де тільки можливо, і якщо виділять хоть шось буду вважати за щастя.

pastik:
я погоджуюсь з Спірітом можите вичеркнути 5 пункт і 8 до дальнього пляжу навіть дороги не зробили, а про доріжку не говоріть . буде добре якщо нам виділять територію для катання. не стрибайте вище  бо взягялі нічого не зроблять. обсміють і скажуть нема грошей, допобачення приходьте через рік.

Romko:
1. Це є стратегічний план. Тобто не на рік приймається, а на перспективу. Сказати, що грошей нема завжди можна, а спитатись чому не було пропозицій те ж колись можуть. Чиновники міняються, а ми продовжуємо кататись чи не так?
2. Про 5 пункт: треба краще вивчити питання. Міські адміністрації в межах адміністративних одиниць мають право регулювати деякі з положень правил, зокрема ті, що стосуються руху на велосипедах. На Велофорумі згадувалось, що такі зміни пропонувались і уточнювались для нової редакції пдр. Пропонуйте лояльніше/краще формулювання, але взагалі його викидати я не дуже хочу.

Саша (схыдний):
стосовно пункту 5 то навіть якщо добитись того !! то автомобілістам всеодно буде повік на це !!

вони  як їздили незважаючи на велосепедиста так і будуть їздити!

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

Go to full version