Тема: Регулювання вилки, допоможіть розібратися  (Прочитано 12811 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline spirit

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 514
  • Карма: +16/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #15 : 04.09.2010, 16:02:24 »
XCT це конкретна модель. А MLO - це маркування моделі яке вказує на наявність механічного блокування(Mechanical LOcaut), і може належати будь-якій моделі.
сильний в тебе інгліш))
GO HARD OR GO HOME!

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #16 : 04.09.2010, 16:20:33 »
не про мою англійську мова. Ітак кому треба то все зрозуміли.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Lolik

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 6
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #17 : 04.09.2010, 23:28:21 »
Дякую за підказки всім вам, особливо Erazel I-st за розтолкуваня матеріалу )

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #18 : 08.09.2010, 15:47:58 »
Дякую за підказки всім вам, особливо Erazel I-st за розтолкуваня матеріалу )
тоді я ше підмажусь... локаут найти просто... тама такий рубільнічек має бути біля круцьок


чи замість них :)

а про хід 100мм... то чифра дожини руху ніг від верхнього положення до повного стискання... те про шо ти подумав описують як хід 80-120 мм, тоді хід змінний і регулюється... в дешевих рст за рахунок вкручування 2х пружин одна в одну, шо є рідкісним *овном таяк не має майже ніякого смислу крім зміни геометрії, що в принципі має смисл, але не на цих вилках...
« Останнє редагування: 08.09.2010, 15:55:37 від teodor4ik »

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #19 : 08.09.2010, 16:04:36 »
в дешевих рст за рахунок вкручування 2х пружин одна в одну, шо є рідкісним *овном таяк не має майже ніякого смислу крім зміни геометрії, що в принципі має смисл, але не на цих вилках...
ОЙ, ніби в РокШокса по іншому  :)
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Ghost

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 7
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #20 : 30.03.2011, 21:51:59 »
Є ось така вилка Suntour SF XCM, в ній є шат (тобто коли затиснути тормоза передні і попхати трошки вперед то є рух, в коліні). Має так бути, чи ні, мож це якось виправляється?

Offline Vadila

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1554
  • Карма: +11/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #21 : 30.03.2011, 22:09:46 »
які тормоза?

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #22 : 30.03.2011, 22:22:29 »
Є ось така вилка Suntour SF XCM, в ній є шат (тобто коли затиснути тормоза передні і попхати трошки вперед то є рух, в коліні). Має так бути, чи ні, мож це якось виправляється?
Немає бути, але й зустрічається таке часто, люфтити люфтить але ніби вилки не розвалюються.
Але уточне де конкертно шат. Під коліном ти що розумієш? Місце входу ніг в штани?
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #23 : 31.03.2011, 07:58:36 »
Є ось така вилка Suntour SF XCM, в ній є шат (тобто коли затиснути тормоза передні і попхати трошки вперед то є рух, в коліні). Має так бути, чи ні, мож це якось виправляється?
це докатується, підшаманюється, добивається і викидається... цикл може заняти до 2х сезонів...

там є пластиковий башиннг (направляюча) який розбивається з часом, новий фіх купиш... а старий виймається, ззовні підклеюєш ізоленту, шоб ноги поплотніше обняли і добиваєш...

Offline Ghost

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 7
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #24 : 31.03.2011, 10:31:57 »
Немає бути, але й зустрічається таке часто, люфтити люфтить але ніби вилки не розвалюються.
Але уточне де конкертно шат. Під коліном ти що розумієш? Місце входу ніг в штани?
поставив стрілочку в якому напрямі йде шат

Вот вилки ніколи не розбирав, тому хз чи варто лізти і куди саме?....
Кажете вот, що підмучується і їздити можна ще довго, а як визначити наскільки це довго? тобто коли вже капут, і взагалі чи може вона розвалитись на ходу...

Offline spirit

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 514
  • Карма: +16/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #25 : 31.03.2011, 10:35:39 »
це шо в тебе тяжко вилкою назвати, якшо не можеш чи не хочеш купляти нормальну вилку то постав жостку і не парся
GO HARD OR GO HOME!

Offline Ghost

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 7
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #26 : 31.03.2011, 10:46:43 »
це шо в тебе тяжко вилкою назвати, якшо не можеш чи не хочеш купляти нормальну вилку то постав жостку і не парся
жостка це перебор, їздять і на простіших аморт. вилках набагато, і якось воно є....
А моцних вилок нема сенсу брати я так сильно не насілую її, в основному на бардюрах і часом трохи бездоріжжя.....

Offline Vintage

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1131
  • Карма: +26/-5
  • Стать: Чоловіча
  • Ardis Slavytich - звірюка, Giant Yukon Disc
    • Перегляд профілю
« Reply #27 : 31.03.2011, 10:55:46 »
Ну Spirit мав на увазі що якщо їсти макарони звичайною виделкою і китайськими паличками, то у Тебе - друге. Я з жосткою вилкою бардюри беру не гірше ніж з вилкою за кілька тон грн.
 На твому місці я би не боявся розбирати, по-перше мануали в і-неті - є, по-друге - деякий досвід набудеш!

Offline Ghost

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 7
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #28 : 31.03.2011, 11:07:23 »
Ну Spirit мав на увазі що якщо їсти макарони звичайною виделкою і китайськими паличками, то у Тебе - друге. Я з жосткою вилкою бардюри беру не гірше ніж з вилкою за кілька тон грн.
 На твому місці я би не боявся розбирати, по-перше мануали в і-неті - є, по-друге - деякий досвід набудеш!
ну скажем так, жосткою вилкою мені не так комфортно навіть на асфальті як відбійний молоток...
ну рахунок розбирання, то знайшов інструкцію http://www.sportgen.ru/index.php?option=com_content&task=view&id=9&Itemid=1 думаю, справлюся (не перший раз щось підшаманювати).
Тільки вот якщо я правильно зрозумів, то розбираю, витягую башинги, обмотою їх ізолєнтою ззовні і ставлю назад, так?

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #29 : 31.03.2011, 20:02:21 »
ну скажем так, жосткою вилкою мені не так комфортно навіть на асфальті як відбійний молоток...
ну рахунок розбирання, то знайшов інструкцію http://www.sportgen.ru/index.php?option=com_content&task=view&id=9&Itemid=1 думаю, справлюся (не перший раз щось підшаманювати).
Тільки вот якщо я правильно зрозумів, то розбираю, витягую башинги, обмотою їх ізолєнтою ззовні і ставлю назад, так?
на картинці шо ти кидав http://www.sportgen.ru/gallery2/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=323&g2_GALLERYSID=38d57bc633df5a706beda45718026875 то елемент №4... тама тра ізоленти ліпити, але пошукай якусь пожоще, а не синю шо тянеться як пластилін...  треба її дето по 2 2-4 см полоски на кожен... якшо ноги не лізуть, знач забагато, якшо далі бовтаються то замало...

Обережно !!! викручувати кришки зверху, або хитрим ключем, або я хз як, бо воно пластикове і газовим ключем випотрошиш нафік... і не вздумай за круцьки вивертати...