Тема: Електровелосипеди  (Прочитано 56431 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.


Offline Etron

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 55
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #15 : 26.08.2010, 20:27:17 »
так, але це актуально тільки на один підйом. бо під час першого ж спуску той мотор розстрясеться і порозлітається по всіх горбах.
кажу, якщо під гору на ровері їхати важко - купляйте скутери. можна навіть електроскутери, щоб не купляти бензин.
Звідки така інформація? Чого це його має порозтрисати? Судячи з відгуків на електросайтах мотор-колесо - це останнє, що ламається у ровері і то від неправильних підключень, експериментів з форсуванням, прокачками контролерів...
Купляти електроскутер - то не то . Там подібне мотор-колесо, тільки потужніше, він дорожчий набагато, ним не поїдеш, там де ровером, важчий  і якщо сяде батерея – то залишається тільки його волочити.
Електробайкери зі стажем кажуть, що на ровері з запасом батереї на 40-50 км (це без педалювання), завдяки наявності педаль, можна проїхати і 100км, якщо їхати економно, помірно помагаючи мотору, не гнати, різко не газувати і навіть якщо повністю сяде - доїхати на педалях.

Offline avalanche

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 445
  • Карма: +7/-3
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #16 : 26.08.2010, 21:10:16 »
Цитувати
Шо за район? Який ровер?
Цукровий завод, а за ровер не знаю треба буде розізнати шо то за агрегат) один раз навіть бачив як чоловік років так 55-65 їхав на ровері з електромотором :) 
Нас невозможно сбить с пути, нам пофигу куда идти:)

Offline Etron

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 55
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #17 : 26.08.2010, 21:17:37 »
По моїх прикидках весь комплект на 500 Вт з акумуляторами, на 50 км, можна купити мінімум за 2700 грн з доставками. Плюс ціна якогось донора типу ардіса 1000 грн. Плюс нові шприхи, напевно, якась проводка, роз’єми, ізолєнта.  Коротше, около 4 тис.

Якщо брати безоскутер. Ціна нової китайської табуретки десь 4 тис. грн. і більше (б/к не рахуємо). Плюс, треба додати реєстрацію, кажись близько 400 грн. До цього ще доплюсуєм вартість бензину, масла і геморних ремонтів за 2-3 роки (саме стільки прослужать свинцеві акумулятори). Це ще десь від 2 - 3 тис грн. Всього піде приблизно 6-8 тис., а може і більше. А, і ще треба мати права і штрафи платити на рівні з автомобілістами.

Та й от думаю, що брати і чи варто взагалі в цьому році починати, бо ж йде вже до зими.

Offline skeleton13

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 989
  • Карма: +11/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #18 : 26.08.2010, 21:23:37 »
в багатоденках не актуально
Via est Vita

CoRacK

  • Гість
« Reply #19 : 26.08.2010, 22:43:47 »
Бачив як якись мужик їхав з цим електромотором на передньому колесі, але чи в нього акумулятори сіли, чи він їх економив, але за хвилину він зник позаду мене за лінією горизонту :D :). Коротше, щоденне силове педалювання за маршрутками на підйомах під Тарнавського і Мазепи дає свої результати :) *johndoe* *tramplin_m*.
Електровелосипед підходить лише для одноденок до 100 км і для міста. Або мініядерний реактор на багажник :laugh:.
« Останнє редагування: 26.08.2010, 22:50:57 від CoRacK »

Offline Etron

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 55
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #20 : 27.08.2010, 07:17:42 »
Бачив як якись мужик їхав з цим електромотором на передньому колесі, але чи в нього акумулятори сіли, чи він їх економив, але за хвилину він зник позаду мене за лінією горизонту :D :).

Може їхав собі мужик спокійно і у своє задоволення, чи вже як стоїть мотор, то треба літати?

Електровелосипед підходить лише для одноденок до 100 км і для міста. Або мініядерний реактор на багажник :laugh:.

Рідко хто більше навіть 50 км в день на ровері проїжджає. Так максимум 20-30.

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #21 : 27.08.2010, 08:16:53 »
Може їхав собі мужик спокійно і у своє задоволення, чи вже як стоїть мотор, то треба літати?
А толку тоді з того мотору? Щоб лишню вагу таскати з собою?
Рідко хто більше навіть 50 км в день на ровері проїжджає. Так максимум 20-30.
Тільки що ти образив значну частину шприхи.
 І взагалі, що ти так рекламуєш і захищаєш ті електровелосипеди? Ти що їх продаєш?
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Etron

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 55
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #22 : 27.08.2010, 21:57:58 »
Тільки що ти образив значну частину шприхи.
Перед значною частиною шприхи вибачаюсь. Погоджуюсь, що для дальніх поїздок в якусь глушину більше 100 км мотор 2-5 кг та акумулятор 5-10 кг - це тільки величезна обуза.
 
І взагалі, що ти так рекламуєш і захищаєш ті електровелосипеди? Ти що їх продаєш?
Планую купити, тільки ще не вирішив, яку потужність брати, які акумулятори, і чи мотор-колесо чи «циклонівський» набір. Тому цікавлюсь цим питанням вже не один місяць. Судячи з відгуків спеціалістів-електрків та щасливих власників це дуже хороша і надійна річ. З свинцем є певні проблеми, бо, наприклад, акумулятори з упсів не є тяговими і погано віддають ємність при циклуванні, а з літій-ферум-фосфатом - їздять, не нарадуються і зимою, і літом. Якщо ж правда, що така батарея прослужить 8-10 років, то і ціна оправдана.
А от зі слів «спеціалістів», які ніколи з цим не мали справи, чути тільки один нічим не підкріплений негатив, аби ляпнути, типу «та то ігрушка, воно розвалиться, поїде до першого підйому, перегріється і згорить за тиждень, і т.д, і т.п.».

Offline Vintage

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1131
  • Карма: +26/-5
  • Стать: Чоловіча
  • Ardis Slavytich - звірюка, Giant Yukon Disc
    • Перегляд профілю
« Reply #23 : 27.08.2010, 22:24:17 »
Не знаю я, як там ровер з ел.мотором та акумами ( мені цікавіше на якій я передачі вискочу на наступний підйом 2-4 чи 3-4? ), але оця технологія нових літій-ферум-фосфат акумуляторів мене суттєво зацікавила, а то я десь у темряві блукав... http://war.mk.ua/forum/showthread.php?t=706
 Пробачте що на російській але ж інфа...

Offline Etron

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 55
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #24 : 27.08.2010, 22:57:37 »
Не знаю я, як там ровер з ел.мотором та акумами ( мені цікавіше на якій я передачі вискочу на наступний підйом 2-4 чи 3-4? ), але оця технологія нових літій-ферум-фосфат акумуляторів мене суттєво зацікавила, а то я десь у темряві блукав... http://war.mk.ua/forum/showthread.php?t=706
 Пробачте що на російській але ж інфа...
Є ще крутіші літій-марганцеві LiMn2O4. Найкраще таке купляти на Ebay, або шукати на китайських сайтах з оплатою Paypal і доставкою в Україну.

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #25 : 27.08.2010, 23:15:43 »
Уже є, чекаєм запуску в масове виробництво :).
...
цікаво, якшо для руху ровера тра півкіля нікелю-63, то шо потяне та батарелька в ціні?

Offline Cyrax

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 184
  • Карма: +1/-0
  • Стать: Чоловіча
  • 1001001
    • Перегляд профілю
« Reply #26 : 28.08.2010, 00:15:47 »
Давно вже мрію зклепати прототип електровелосипеда ::), але з такими цілями, як я собі поставив, то прийдеться чекати доки не видумають більш легші, малооб'ємніші у розмірах, та більш ємнісно-вмістимі акуми... :(
Безневинних не існує, є лише різні ступені провини. (c) Warhammer 40k

Offline Etron

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 55
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #27 : 28.08.2010, 08:49:29 »
цікаво, якшо для руху ровера тра півкіля нікелю-63, то шо потяне та батарелька в ціні?
Ядерні батерейки, то хіба для всякої дрібної техніки. А для силових агрегатів потрібно акумулятори вдосконалювати, а точніше - суперконденсатори (іоністори). Наприклад аерогельні іоністори.
http://www.elcp.ru/index.php?state=izd&i_izd=elcomp&i_num=2001_01&i_art=17
"Аэрогельные ионисторы - новая разработка компании Cooper Electronic Technologies (www.cooperet.com) [6]. В аэрогельных ионисторах электроды изготовлены из вспененного углерода (carbon aerogel foam). Материал обладает высокой электропроводностью, хорошо контролируемой микропористостью и большой площадью активной поверхности. Еще одно преимущество нового материала - минимальный ток утечки. Одно из самых серьезных преимуществ аэрогельных ионисторов - чрезвычайно малая величина внутреннего сопротивления (менее 200 мОм), что позволяет кратковременно отдавать в нагрузку большие токи. Два варианта использования - при сохранении емкости возможно сократить размеры аккумулятора или при сохранении размеров - увеличить емкость. Новые приборы конструктивно схожи с литий-ионными аккумуляторами и электролитическими конденсаторами. Ионисторы на основе вспененного углерода обеспечива ют плотность мощности до 4000 Вт/кг, в 10 раз большую, чем Li-ion аккумулято ры. Емкость аэрогельных ионисторов примерно в 2000 раз выше, чем у электролитических конденсаторов. Плата за столь высокую емкость - небольшое рабочее напряжение, всего 2,7 В."

Отже ємність вже до 10 раз више від літію, 500 тис., циклів заряд-розряд (як в конденсатора), напруга 2,7 В, (як і у одиничного літієвого елемента), дешевий не дифіцитний матеріал - вспінений вуглець (типу вдосконалене активоване вугілля), майже немає обмежень по струму заряда і розряда, отже зарядити можна за секунди, тільки було б чим.
На таких можна всю Україну обїхати 500 тис. раз.
Залишається чекати, поки китайози до них доберуться і ціна стане доступною.

Але не думаю, що такі технології (хоть по використовуваних матеріалах вони й дешеві) дозволять зробити дешевими найближчим часом, бо це смерть для нафтобізнесу, смерть автопромисловості, яка жирує на запчастинах до вічноломающихся бензодвигунів та ГСМ. Адже не вигідно випускати надійний електротранспорт, що буде рідко ламатись з акумуляторами, які треба буде міняти раз в 100 років.
« Останнє редагування: 28.08.2010, 08:54:32 від Etron »

Offline Cyrax

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 184
  • Карма: +1/-0
  • Стать: Чоловіча
  • 1001001
    • Перегляд профілю
« Reply #28 : 28.08.2010, 11:55:20 »
Ну про 4кВт/кг не чув, але про 3кВт/кг ще дізнався з 2003 року, і про технологію виготовлення іоністорів, що позволяють дисягнути таких результатів. І що з того? Скільки років пройшло? Лише бачу по тєлєку і в неті що окремі університетьські кружки і групи використовують іоністори у своїх винаходах, а дальше до виробництва ніяк недоходять руки, навіть в китайців. Ташо мабуть дійсно, основна проблема - це товстосуми із нафтових компаній.
Хоча є ще одна надія! Рено впроваджує нову лінійку електрокарів, і вже в найблищі кілька років планується повне впровадження їх. Кого цікавить - http://www.renault-ze.com/ua/#/ua.html
Правда не все так безхмарно , як здається. Паливні алементи планується не розповсюджувати, а видавати на прокат, таким чином можна компаніям заправщикам "доїти корову" із нас буде:)
Безневинних не існує, є лише різні ступені провини. (c) Warhammer 40k

Offline Etron

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 55
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #29 : 28.08.2010, 12:14:52 »
Проблема в тому, що зацікавлені в нафтобізнесі товстосуми активно моніторять все нове, що тільки появляється в сфері енергетики. І якщо воно представляє для них небезпеку, викупляють патент (за ціною не стоять) і в шухляду на довгі роки. Перспективні дослідження свідомо зводяться до тупікових ідей типу водневих комірок, в той час, щоб добути водень, його зберігати, транспортувати, треба затратити енергії більше ніж при його використанні.
Одна надія на китайців. Клали вони на ті патенти. Якби не китайці, ми б ще й досі навіть про LiFePO4 акумулятори лише в наукових новинах читали б.

Страшно подумати, що технології свинцевих акумуляторів більше ста років, а "воз и ныне там". Правильно, навіщо їм  щось вдосконалювати, адже якщо акумулятор почне служити десятки років, а ринок насититься, то хто ж буде потім купувати нове?
« Останнє редагування: 28.08.2010, 12:33:33 від Etron »