Ну якщо спростити то КК то легкісь любою ціною. А ДХ це трішки легкість але більше міцність і зручність на "ковбасні".
Тому кк це хардтейли з ходом вилок 80-100мм, якщо підвіси то з ходом задньої підвіски теж до 100 мм. Всі компоненти орієнтовані на мінімальну вагу. Сам велосипед орієнтований на швидкість і як наслідок легкість. Середня вага недорогих моделей 13-14 кілограмю. Кут вилки орієнтований на горизонтально рівну поверхню.
ДХ це підвіси з ходом вилок до 200 мм, і задньої підвіски до 250 мм. Дуже масивні і міцні рами. Вага всього велосипеда від 16(дорожчі моделі) до 22 кілограм. Кути вилок завалені, щоб мати більшу керованість на нахилених поверхнях(спусках).
Є ще ФріРайд. Це те саме ДХ але не по розмічених трасах а по дикій місцевості. Використовують як підвіси так і хардтейли. Загалом їх стосується все те саме що й ДХ. Просто велосипеди ще більш важкі. так як тут вже питання швидкості не стоїть, а стоїть питання міцності і проходимості.