ТехМайданчик > Обслуговування та ремонт велосипеда

Жорсткий ровер

<< < (2/9) > >>

Стечкин:

--- Цитата: alisa від 02.07.2010, 00:43:46 ---Я з чоловіком нещодавно стали власниками 2-х симпатичних гібридиків Б/у.Обоє без будь яких амортизаторів, 26-ті колеса, мала рама.Один фірмовий,centurion, з класними комплектуючими, другий-простіший, ходить справно. Але є непорозуміння: фірмовий, centurion, гума у нього широчезна , колеса тракторні, іде м"яко так, що за амортизатори забудься.А другий, обода аналогічні першому, гума вужча і лисіша, іде так, що відчуваєш всі ями, де забули асфальту докинути...
А от власне і ПИТАННЯ: ВІД ЧОГО В МОМУ ВИПАДКУ ЗАЛЕЖИТЬ М"ЯКІСТЬ ХОДУ РОВЕРА?
Може, від гуми?Колеса ми приспустили. Чи передній аморт поставити?..

--- End quote ---

гібрід - це умовно кажучі МТВ, тіко колеса 28" - шоссер для поганих доріг і перевезення велобаула.
гібрід і МТВ можуть мати передній аморт або не мати.

мягкість ходу в даному випадку залежить від покришек, тобто від гуми - чим ширше, тим менше трусить і тим важче крутити педалі - "сопротивление качению".
якщо не їздити по багнюці - треба ставити лису гуму - сліки - вони набагато краще котять ніж шипи.
їхали б з нами по замках - Юра би все це розказав і показав на прикладі.
спускати колеса, щоб не трусило - ні в якому разі - важче їхати, бьються ободи, псується гума.
я якось мав передній аморт, то так з ним змучився, що поставив базару жостку вилку за 25 грн і вел покотився вдвічи швидше :)

САМЕ ГОЛОВНЕ - в нормального велосипедиста основні точки опори - руки і ноги, а дєфєкатор відіграє додаткову функцію.
тобто при їзді по ямах зад треба піднімати з седла...

Антон Одобецький:
Чесно кажучи, я на своєму шосері не відчуваю дискомфорту (майже). При чому колеса тоненькі і туго накачані з сильно натягнутими шприхами, сідло жорсткеньке. Вилка - само собою.
З порад, щоб не трусило сильно, пораджу наступне:
1) Нормальні гріпси, чи, навіть,, шоссерна обмотка руля.
2) Рукавиці.
3) Як казав Стечкін - на ямах привставати.
4) Нормальне жорстке сідло - не буде купи проблем.
5) Велотруси.

Стечкин:
короче не використовуйте для амортицації зад, піднімайте його з седла, а амортизуйте руками і ногами і буде Вам счастя.

до речі, коли з"їзжаєте з горба, треба привстати з седла і поставити шатуни паралельно землі.
я  постійно спостерегаю на спуску біля фінансового - їде якесь чудо, шатуни перпендикулярно землі, дєфєкатор на сідлі і ловить ним всі ями.
 

wuwuzange:

--- Цитата: Стечкин від 02.07.2010, 12:34:55 --- аморти на велі взагалі - це винахід чисто на користь дегенератів, що називають себе екстремалами - Соррі, не втримався!

--- End quote ---
Браво, Пізник! Ти такий розумний!
Давайте катати ДХ на тріальних роверах!

Erazel I-st:

--- Цитата: Стечкин від 02.07.2010, 12:34:55 ---аморти на велі взагалі - це винахід чисто на користь дегенератів, що називають себе екстремалами - Соррі, не втримався!

--- End quote ---
Мда, що тут ще скажеш. Для твого відома роль амортів не стільки в гасінні ударів на руки/жопу(хоча це теж вагома частина), як в забезпечені кращого контакту колеса з дорогою, щоб не втрачати керування на складних участках.

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Go to full version