Тема: Безпека велосипедиста при їзді по місту  (Прочитано 7560 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline teodor4ik

  • Модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« : 22.06.2010, 15:36:21 »
Безпека велосипедиста при їзді по місту

Ці правила-поради написані грунтуючись на практичному досвіді, більшість з них можна знайти на сайті realbiker.ru. Дотримання цих правил не гарантує повної безпеки на дорозі, але зводить ризик до мінімуму. Дотримуватися їх чи ні - це ваше особисте рішення.

Безпека руху

Одягайтеся яскраво і добре - це зробить вас більш помітним на дорозі і змусить ставитися водіїв з більшою повагою. Крім того, велосипедний одяг зручніший для їзди.

Не купуйте темний рюкзак. Яка користь від вашої отруйно-зеленої футболки, якщо всю спину закриває чорний або синій рюкзак?

Їздіть в шоломі. Це значно знизить вірогідність серйозних травм голови при падіннях і підвищить повагу водіїв на дорозі.

Не виїжджайте з дому без грошей, аптечки (не тільки вело- але й людяної) та мобільного телефону.

Використовуйте габаритні ліхтарі - це позитивно позначиться на тривалості вашого життя.

Вивчіть правила дорожнього руху. Їздити на велосипеді без порушень неможливо, але ви зобов'язані знати де, і що порушуєте.

По можливості, намагайтеся дотримуватися правил дорожнього руху. У більшості випадків, це знизить ризик потрапляння у ДТП і позбавить вас від потенційно небезпечного гніву водіїв.

Не їздіть в місті в два і більше рядів, це може погано закінчиться.

Не катайтеся з плеєром у вухах. Байкер повинен не тільки бачити, але й чути себе, свій байк, і весь навколишній світ. Якщо нестерпно хочеться слухати музику - використовуйте тільки один навушник, і не робіть її занадто гучною.

Потренуйте десь на просторому майданчику екстрене гальмування - без блокування коліс і втрати керованості. Падіння в потоці через блокування переднього колеса навряд чи піде вам на користь.

При жвавому дорожньому русі, тримайте пальці на гальмах, при найменшому ускладненні ситуації, виберіть їх вільний хід, зкиньте швидкість.

Намагайтеся триматися подалі від маршрутних таксі, будьте готові, що в будь-який момент маршрутка різко сіпнеться вправо і загальмує.

При об'їзді припаркованих машин з водіями, об'їжджайте їх з запасом на повністю відкриті двері.

При просочуванні до світлофора уздовж бордюру - будьте готові до відкриються двері машини, пасажири рідко дивляться у бічне дзеркало.

Починайте об'їзд перешкоди (автобуса на зупинці, наприклад) заздалегідь, так щоб водії що їдуть в лівому ряду ззаду вас встигли посунутися, хай собі гудять, життя дорожче. Бажано мати трохи запасу місця для маневру, так як часто маршрутки різко рушають не показуючи поворотів.

При проїзді перехресть не тисніться до бордюру, а займайте позицію, в якій вас неможливо проігнорувати. В іншому випадку, водії машин, повертаючи направо, можуть вас не помітити або порахувати «не трамвай» і підрізати. Це поширена ситуація.

Перед перешкодами на дорозі зменшуйте швидкість і пригальмовуйте заздалегідь, не залишайте це на останній момент.

Не тисніться впритул до узбіччя - там багато сміття, гірше покриття, припарковані машини, і, врешті-решт, пішоходи, які нічого, крім своєї мети не бачать;)

Не смикайтесь і не панікуйте на дорозі. Всі ваші дії повинні бути легко передбачувані. Поважайте інших водіїв, вони теж люди.

Ні в якому разі не займайтеся слаломом на дорозі. Об'їжджаючи припарковані машини, що стоять з проміжком менше 50 м, їдьте по другій смузі, не перестроюючись в першу.

Не розмовляйте по телефону під час їзди. Навіть, якщо у вас гарнітура hands-free. Для розмови краще зупинитися.

Якщо ви зупинилися для розмови по мобільному телефону або заклеювання камери, або просто води попити і трохи перепочити - зійдіть на узбіччя або на тротуар.

Намагайтеся не "втикати" навіть під великим і монотонним навантаженням. Зберігайте увагу, прораховуйте варіанти на крок вперед. Ви повинні завжди знати, що діється навколо вас на дорозі.

Якщо ви стомилися і не можете сконцентрувати увагу на обстановці навколо вас, то краще зупинитися, пройтися, посидіти, щоб знову повернутися до тями.

При їзді по тротуарах будьте особливо обережні, щоб не збити пішохода. Ви можете завдати людині серйозну травму.

Щоб їздити по дорогах безаварійно, завжди, завжди залишайте «запас на дурня» - не чекайте від інших водіїв, що вони завжди будуть дотримуватися правил дорожнього руху:

• Якщо ви несетесь по головній дорозі, будьте готові до того, що хтось спробує проскочити перехрестя перед вами;
• якщо їдете за маршруткою, будьте готові, що вона вас підрізатиме;
• не вискакуйте на перехрестя з-за машин, як тільки загорілось зелене світло;
і т.д. і т.п.


Соціальна безпека

Не їздіть на самоті. Дві людини - це не сила.

Не їздіть вночі.

Уникайте скупчень людей - після футбольних матчів, свят, концертів, ринків і т.д. і т.п. Натовп - це практично гарантовані неприємності.

Намагайтеся не проїжджати через села ввечері або у святкові/вихідні дні. Якщо потрібно зайти в магазин - залишайте з байками не менше, ніж 2-3 бійця. У суперечки не вступайте, якщо питають - говоріть коротко, і ... валіть, валіть від туди швидше (продукти можна і потім зручно запакувати).

Ніколи не обговорюйте з людьми вартість свого байка. Сподіваюсь не треба пояснювати, чому? Кажете - «не знаю, подарували», «від 100 грн до безкінечності», «дешевий», «яка погода гарна»;).

Возіть з собою газовий балончик. Якщо є, то він повинен бути постійно під рукою. Потренуйтеся ним користуватися.

Не залишайте без нагляду байк, Не відходьте від непристебнутого байка в людних місцях далі п'яти метрів. Якщо байк пристебнутий 20-25 метрів. У будь-якому разі, не випускайте його з поля зору. Ланцюг на байку не гарантує його збереження, але дає можливість відвернутися, щоб, наприклад, розплатитися з касиром у магазині.

http://activelife.dp.ua/?p=422