Тема: покотеньки - Ремонтний набір  (Прочитано 10318 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.


Offline teodor4ik

  • Модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« : 22.06.2010, 14:42:16 »
Ремонтний набір

Поломка велосипеда в дорозі - найнеприємніше, що може трапитися з велосипедистом. Деякі несправності не заважають продовжувати рух і їх можна усунути на привалі, а от інші ушкодження вимагатимуть негайного реагування. Для цього Вам знадобиться певний набір інструментів, який зібрати слід заздалегідь.

В обов'язковому порядку йдуть:

Насос, клей, гумові заплатки, наждак, лопатки, запасні камери.
Мультиключ Набір гайкових ключів(при потребі), набір шестигранок, пасатижі(плоскогубці)
Машинне масло, ганчірка, масло до цепки, маленька баночку ВД-40.
Комплект запасних спиць , ніпелі.
Запасні гайки, болтики, шайбочки, хомутики, ізострічка.
Троси гальм і перемикачів.
вижимка для ланцюга, запасний ланцюг.

Цей список є необхідним мінімумом для кількаденної покотеньки в групі, Ви завжди зможете його доповнити, враховуючи індивідуальні особливості їзди, велосипеда і маршруту.

Найбільш часті види пошкодження: поломка спиці та прокол камери. Ці поломки не відносяться до розряду серйозних і усуваються досить легко. Для лагодження однієї-двох зламаних спиць не обов'язково робити зупинку, а от при поломці більшої кількості, пошкодження усунути потрібно негайно, інакше на привал Ви ризикуєте приїхати на "вісімці". Проколи камери лікуються латочками і клеєм, а ось більш серйозні пошкодження, наприклад, відрив ніпеля, лікуються лише заміною камери.

Головний спосіб мінімізувати ремонт під час дороги - технічний огляд велосипеда до походу. Всі деталі, які викликають найменшу підозру, слід замінити, так як везти з собою цілу ремонтну веломастерню Ви не зможете.

Тому такі ушкодження, як поломка каретки або задньої втулки, Вам може і не вдатися вирішити на місці. У такому разі логічніше за все перервати маршрут і зійти з дистанції, якщо, звичайно, є така можливість.

Дбайливо і грамотно використовуйте велотехніку: не піддавайте зайвим навантаженням і ударам, вчасно міняйте передачі, і кожен вечір на привалі оглядайте велосипед. Основна Ваша задача - своєчасне виявлення несправностей і їх швидке усунення. Пам'ятайте, що залишені без уваги дрібні несправності: тріщини на ободі, рамі, покришці, нерегулярна робота гальм, перетерті троси - можуть перерости в серйозні поломки і привести до аварії, часом, з дуже неприємним результатом.

по мотивам traveller.com.ua/info/velo/remnabor.htm
« Останнє редагування: 22.06.2010, 20:40:11 від teodor4ik »

Offline Стечкин

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3762
  • Карма: +105/-54
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #1 : 22.06.2010, 19:21:19 »
якщо "Цей список є необхідним мінімумом"  -
хотів би дізнатися точну кыльсть шприх в "комплекті запасних спиць", а також поглянути на райдера, який з таким набором їздить.

чому запасні тільки гайки і ніпелі? болти, шайби, ковпачки не тре?

а наждачний папір - зачищати місце проколу?
та й покришку чимось тре знімати при ппроколі...

до Теда ніяких претензій не маю - навіть цікаво, що на інших сайтах пишуть :)
« Останнє редагування: 22.06.2010, 19:27:48 від Стечкин »
розпродаж
через стан здоровья не можу їздити

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #2 : 22.06.2010, 19:51:20 »
а також поглянути на райдера, який з таким набором їздить.
Ти ж його сьогодні бачив. Я біля тебе проходив  :)
 Якщо серйозно то якраз всю таку фігню і вожу постійно з собою в рюкзаку. НЕраз вже виручало. Правда не мене а оточуючих, ніколи незнаєш що в дорозі може трапитися.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline teodor4ik

  • Модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #3 : 22.06.2010, 20:18:20 »
Наскільки я сам поняв про шо йде мова, то це ремкомплект не для катання самому по парку... а загальний для групи... якшо хтось має інші думки давайте досовнимо/скоротимо список...

я наприклад не розумію купи шприх, можливо якшо по 25 коп. на базарі беруться, то да.. але нормальні шприхи шоп порвати треба ше постаратись і скорш за все ободу тоже ж**а буде...

Offline Стечкин

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3762
  • Карма: +105/-54
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #4 : 22.06.2010, 20:22:43 »
якщо "Цей список є необхідним мінімумом"  -
хотів би дізнатися точну кыльсть шприх в "комплекті запасних спиць", а також поглянути на райдера, який з таким набором їздить.


Дописано : 22.06.2010, 20:23:00
Ти ж його сьогодні бачив. Я біля тебе проходив  :)
 Якщо серйозно то якраз всю таку фігню і вожу постійно з собою в рюкзаку. НЕраз вже виручало. Правда не мене а оточуючих, ніколи незнаєш що в дорозі може трапитися.

сам зрозумыв, шо написав? :)
ти возиш в своєму рюкзаку набір шприх і ті шприхи НЕраз виручали?
а яку кількість шприхти возиш?
« Останнє редагування: 22.06.2010, 20:26:08 від Стечкин »
розпродаж
через стан здоровья не можу їздити

Offline Мальцев Олександр

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 871
  • Карма: +9/-5
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • www.ture.ua
« Reply #5 : 22.06.2010, 20:27:03 »
Насос
Набір для поклейки (латки, клей, наждак)
Бортіровочні "ложки"
Запасні камери 1, 2, 3. Більше як 3 певне не варто брати. В більшості випадків 1-єї достатньо, а якщо часто пробиваєтесь - треба міняти покришки або дорогу.
Мультиключ - шестигранки, викрутки.
Для сучасного ровера цілий набір ключів не потрібно все має бути на ексцентриках і шести-гранках
 за виключенням ключа на 15 для педалей (в мене також шестигранка), і якщо передбачається розбір ровера перед перевезенням у вагоні,  на 8-10 якщо є якісь гаєчки в кріпленнях багажника, болотників.
Пасатижики маленькі, що було чим підігнути ручку в казанка, підігнути собачку в змійці на штанах, наплічнику, наметі - не пригадую, щоб хоч раз використовували їх для ремонта ровера в дорозі.
Вижимку для ланцюга, і, якщо, далека багатоденна поїздка- запасний вкатаний ланцюг, бо новий (якщо ви знайдете де б його купити) на касеті скоріш за все не приживеться. Хоча можна обійтися і без запасного ланцюга. Якщо доведеться сильно вкоротити діючий - просто зменшиться діапазон передач. Але вижимка обов'язкова. При поломці задньої перекидки (а це не сама надійна річ у велосипеді) вам  доведеться вкорочувати ланцюг щоб його натягнути.
Зйомники для касети  - рідкісний інструмент. І якщо в якомусь райцентрі ви придбаєте на заміну погнутому новий обід, то зняти касету, щоб перешприхувати колесо вам просто не буде чим. Зйомник для каретки-шатунів також можна взяти, але без запасної каретки змісту я не бачу, а якщо є сумніви в каретці - краще замінити перед поїздкою.
Ключ для шприх.
Тросіки передач і тормозів, колодки, каретки,  якщо є сумніви, - краще поміняти перед поїздкою.
Болтики-гаєчки - місця не займають, їсти не просять важать мало - варто взяти, раптом щось розкрутиться. Крім того взяти пластмасових хомутів декілька, ізоленту, маленьку баночку ВД-40 (найбільше ефективно працює в паоїздах, якщо треба закрити-відкрити вікно). Декілька полосок гуми нарізаних з автомобільної камери - універсальна річ - якщо потрібне пружне і міцне з'єдення, або взагалі будь як з'єднання, яке не вдається зробити стандартнми засобами. Ще й гарно горить - можна використовувати замість сухого спріту.
Недавно оцінив - термоклей - розігрів на багатті, засмалив якусь деталь 5  хв - моноліт.
Масло для ланцюга. Особисто я беру від машини. З досвіду скажу, що півсинтетикою мастити доводилося рідше ніж мінеральним (хоча це може суб'єктивне).
Ганчірку.
Пасту, щоб руки помити.

Дописано : 22.06.2010, 20:31:41
Прецедентів обриву шприх не було, але я  з собою в Польщу брав про всяк випадок. Умовно, якщо патик або перекида застрягне між шприх, то може трапиться що доведеться змінити. Крім того я наприклад коли купляв шприхи, то брав 40 - відповідно 8 лишалося - от  стільки з собою і брав запасних.
« Останнє редагування: 22.06.2010, 20:36:50 від Zombie »

Offline teodor4ik

  • Модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #6 : 22.06.2010, 20:40:44 »
поправив.

Offline Антон Одобецький

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 742
  • Карма: +105/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Jeunet "Captivante"
    • Перегляд профілю
    • Швидка комп'ютерна допомога в Тернополі
« Reply #7 : 22.06.2010, 21:01:21 »
Особисто я беру:
1) Радянський сімейний ключ з логотипом ХВЗ
2) Радянський сімейний ключ без логотипа ХВЗ
3) Набір шестигранників з воротком (мультітул поки не купив)
4) Вижимка для ланцюга
5) Набір тросів
6) Ремкомплект для камер + запасна камера
7) Набір біт з бітотримачем
8) Лопатки для розбортування колеса

А взагалі, в цивілізованих країнах э спецыальна служба допомоги велосипедистам, яка приїде, привезе запчастини, поремонтуэ і велосипед, і, при потребі, прокладку між сідлом і шоломом.
Люди крутят педали. Эти люди вращают мир!

Offline Стечкин

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3762
  • Карма: +105/-54
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #8 : 22.06.2010, 22:08:54 »
поправив.

попрошу врахувати - я на тебе бочку не котив ;)
повністю визнаю - ти самовыддвано намагаєшся збагатити присутних ціною інфою :)
розпродаж
через стан здоровья не можу їздити

Offline teodor4ik

  • Модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #9 : 23.06.2010, 08:47:12 »
попрошу врахувати - я на тебе бочку не котив ;)
повністю визнаю - ти самовыддвано намагаєшся збагатити присутних ціною інфою :)
не повіриш...навіть не присутніх.. потаємна ідея в тому шоби проходящі мимо зипинились тут і стали "присутніми"...