Тема: Nokia випустила велосипедну зарядку для мобільних  (Прочитано 14717 раз)

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.


Offline GreenFox

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 126
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #15 : 11.06.2010, 08:52:46 »
Можливо маєте схему?

Підтримую, схему в студію. Маю навіть динамку.

Offline CepKo

  • Кшатрій
  • Користувач
  • ***
  • Повідомлень: 96
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #16 : 11.06.2010, 20:47:11 »
доречі, ще один варіант придумав:
зарядка акумуляторних батарейок, але знову ж таки треба схему бодай якоїсь мінімальної стабілізації, бо в такому режимі воно вб'є акумулятор.
 бо напряму до ліхтарика заслабке світло виходить, і нестабільне  *overhead*

Offline Andy

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 1067
  • Карма: +69/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Magellan Polaris
    • Перегляд профілю
« Reply #17 : 11.06.2010, 20:53:47 »
Якщо з динамки напряму заслабке світло, то як збираєшся заряджати акумулятори ?

Напр, для зарядки акумулятора на 7 Ампер*годин треба струм 0,7 ампер. Відповідна для заряду 2700 міліАмперГодин треба буде майже стабільний струм 0,27 А...

Такої стабілізації навряд чи вдасться добитись.
Хто в пробці постояв, з велосипеда не сміється.

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #18 : 11.06.2010, 21:28:27 »
Якщо з динамки напряму заслабке світло, то як збираєшся заряджати акумулятори ?

Напр, для зарядки акумулятора на 7 Ампер*годин треба струм 0,7 ампер. Відповідна для заряду 2700 міліАмперГодин треба буде майже стабільний струм 0,27 А...

Такої стабілізації навряд чи вдасться добитись.
кагбе не вапрос, головне шоб не менше... банально тойже драйвер шо на світлодіодну фару йде... тільки підігнати під потрібні параметри

Offline Morel

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 57
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Більше авто чим вело, нажаль :-(
    • Перегляд профілю
« Reply #19 : 11.06.2010, 22:20:04 »
Маю підозру, що динамка це генератор ЗМІННОГО струму. Хоча можу помилятися.
Юзер двох-колісного тренажера для похудання.

Offline Andy

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 1067
  • Карма: +69/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Magellan Polaris
    • Перегляд профілю
« Reply #20 : 11.06.2010, 22:34:33 »
Ну дик а діодний мостик для чого придумали?..

Діло не в постійному, чи змінному, діло в силі цього струму
Хто в пробці постояв, з велосипеда не сміється.

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #21 : 11.06.2010, 23:22:08 »
Ну дик а діодний мостик для чого придумали?..

Діло не в постійному, чи змінному, діло в силі цього струму
http://lasers.org.ru/driver.html
мостик вместо батарейки телефон вместа діода...кагбе саме просте...
або тупо мосфетах...
http://lasers.org.ru/forum/viewforum.php?f=94
ше вагон драйверів...
« Останнє редагування: 11.06.2010, 23:28:30 від teodor4ik »

Offline CepKo

  • Кшатрій
  • Користувач
  • ***
  • Повідомлень: 96
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #22 : 11.06.2010, 23:37:51 »
от в тім то справа що має бути якась "мудра" схемка. в двох словах щоб заряд ішов коли оберти динамки великі, і струм великий і щоб відрубало зарядку на низьких обертах-струмові. ну і стабілізація, фільтрація. думаю, для радіоелектронщиків щось елементарне намалювати  не проблема.

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #23 : 11.06.2010, 23:40:54 »
от в тім то справа що має бути якась "мудра" схемка. в двох словах щоб заряд ішов коли оберти динамки великі, і струм великий і щоб відрубало зарядку на низьких обертах-струмові. ну і стабілізація, фільтрація. думаю, для радіоелектронщиків щось елементарне намалювати  не проблема.
нашо низькі обрізати???

Offline Morel

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 57
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Більше авто чим вело, нажаль :-(
    • Перегляд профілю
« Reply #24 : 11.06.2010, 23:49:19 »
нашо низькі обрізати???
  контролер на низьких струмах буде відрубати сам телефон від зарядки, можна ще поставити буферну акб з пальчикових акумуляторів, щоб на підйомах від них заряджався тел, а на великих швидкостях на них "зливати" надлишковий струм...імно це теорія...треба практиків.
Юзер двох-колісного тренажера для похудання.

Offline CepKo

  • Кшатрій
  • Користувач
  • ***
  • Повідомлень: 96
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #25 : 12.06.2010, 00:23:12 »
низькі обороти різати.... навіть не знаю як то правильно пояснити. то від типу батареї залежить, але ідея в тому що має бути постійний стабільний струм зарядки, в літій-іонних здається ефект памяті а в кадмієвих тоже якась особливість. я того не знаю достаменно, якщо простіше, то стрибки струму/напруги мало якій техніці допомагають

Offline Vintage

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1131
  • Карма: +26/-5
  • Стать: Чоловіча
  • Ardis Slavytich - звірюка, Giant Yukon Disc
    • Перегляд профілю
« Reply #26 : 12.06.2010, 01:02:28 »
При низьких оборотах (тобто малій напрузі) стабілізатор-зарядка просто не заряджатиме, при великих обертах стабілізатор не дозволить напрузі піднятись вище певного (наперед виставленого) рівня. Схема контролю самого телефона ніколи в життті не дозволить перезарядити акумулятор (як гадаєте на який йому понт здався третій контакт - для контролю рівня напруги на акумуляторі мікропроцесором телефону!!!) Ефект пам'яті - для Li-ion, Li-pol не страшний (майже відсутній)