Загальний > Справжні велосипедисти
Магніт на шприху
Стечкин:
--- Цитата: Штир від 29.05.2010, 18:51:36 ---Спробую пояснити мовою формул.
1. Чіпляємо магніт вагою 10 г = 0.01 кг, на відстані 25 см від вісі (у нас втулка)
2. Крутимо колесо з частотою 10 об/сек, це приблизно 39 км/год для колеса 28 дюймів.
3. Рахуємо центобіжну силу:
F = 0.01 x (2 x 3.14 x 10)^2 x 0.25 = 9.86H, це приблизно 986 грамів. Тобто 10 грамів перетворюється на 1 кіло.
Може колись бачив як балансують колеса на машинах, там гирі не чіпляють.
--- End quote ---
на балансуванні автомобільних колес не розуміюся.
Емпірічним шляхом по роверах встановлено наступне -
на одне колесо можна вчепити:
1. магніт спідометра
2. один-два катафоти
3. свєтодіодну блималку на ніпель
- колесо не розбалансовується
Дописано : 30.05.2010, 00:04:42а може і розбалансовується :) - але це не має значення ;)
Штир:
Власне про це я і питався. Сьогодні тестував "важкий" магніт на трасі Тернопіль - Горишній Івачів - Тернопіль. Біля Чистиліва розігнався до 47 km/h. Проблем не відчув. Думаю ніхто не відчує на колесі 28" з покришкою 700x38c. Але шосери з легенькими колесами на швидкості 60 могли би відчути. Не знаю чи це правда, але чув що є шприхи з магнітами.
Morel:
Думаю магніт можна чіпляти ближче до центру колеса, тоді ефект розбалансування буде нівелюватися...
Erazel I-st:
Або робити як я - вішати два спідометра і відповідно два магніта :)
ZlyiGamer:
Обидва таки спідометра? :o навіщо?
Навігація
Go to full version