ТехМайданчик > Обслуговування та ремонт велосипеда

Обслуговування втулок і каретки

(1/1)

Tiger:
Читав документацію що втулки і каретку треба змащувати раз в рік.
От вже прокався півтори року.
Питання чи справді доцільно туда лісти і як це краще зробити?
А також як визначити що вже необхідно робити обслуговування цих елементів?

п.с. Хотілось би навчитись це самому робити, а не до майстра так як з велика злазити не збираюсь :)

Віталько:
Ой, з вами всіма.....
http://www.bike-repair.ru/Parts.htm

Tiger:
Веталь дякую за посилання.
Обслуговування мені потрібно зробити 100%

Тепер наступне питання хто з шприхарів власноруч вже це робив?

Віталько:
Я зінмав сальніки 8) . А власноруч попробую коли куплю втулки під диски, на старих поекспериментую

Cyrax:
Та ніц там складного нема. Баба стара і то розбереться :D
Головне, приготуй наперед усі інструменти, ганчірок старих понабирай (чим більше тим краще:)) і го розбирати...
Розбери.. почисти ганчірками.
Якщо:
1. втулка(каретка) на підшипниках, то в принцепі можна і сильно не напрягатись , щоб їх чистити, головне зверху... Хоча можеш для повної перестраховки обережно зняти із підшипника захисне кільце і подивитись в середині чи нема бурду, і чи змаска не проїлась. і т.п. Якщо так, то прийдеться кинути в бензин промити файно, а потім осушити і наново змастити спец. підшипниковою змаскою;
2. втулка(каретка)
  а)на віночках, тоді подивись чи віночки не розвалились, тобто шаріки не повипадали із мет. кільця. Якщо так, тоді го в магазин купляти нові; ні - почисти від бруду і файно змасти змаскою;
 б) просто на шаріках, тоді промий в бензині і висуши. Уважно обдивись кожен шарік чи нема дефектів(повинен бути ідеально сферичний). Якщо нащерблений, або взагалі квадратний  ;D, тоді го в магазин і купляй нові;

Приємного коперсання у внутрощах байка :D

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

Go to full version