Тема: Задній перемикач  (Прочитано 8075 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline andriy

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 253
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« : 07.05.2010, 13:15:20 »
Шановна велоспільнота!

Маю задню перекидку Alivio, але цікавить така інформація:

1. Який приблизно її ресурс (ск. тис.км) при середньостатистичному катанні?
2. Чи є сенс її міняти на якийсь Sram такого ж класу? (можливо в зв'язку з якимось кращим переключенням)... і водночас яка живучість Sram'у
3. Чи є сенс її міняти на якийсь Shimano Deore ? (можливо в зв'язку з якимось кращим переключенням)... і водночас яка живучість Deor'у
4. Чи замінити на ту саму Алівіо, коли настане її година?

На разі нічого ще не міняю, просто цікавлюсь.

Дякую за ваші думки.
Вчуся їздити на ровері.

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #1 : 07.05.2010, 13:39:14 »
Алівіо це ті самі деоре але під 8 передач. В чому різниця між Аліво, Деоре і ЛХ мені досі на жодному форумі ніхто незміг сказати  :D.
 Сам юзаю алівіо на РМ вже 2 рік. нарікань нема.
 Міняти варто хіба що на СРАньМ Х5, бо Х4 кажуть гівно по якості. Срам чіткіше переключає, але Шімано мягше. Що краще рішати тобі. Але врахуй що тоді прийдеться і манетку міняти.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline ZlyiGamer

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 114
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
  • матрасник
    • Перегляд профілю
« Reply #2 : 07.05.2010, 14:18:40 »
Свого часу на альтусі зотри роки відїздив, так шо не парся :D
Роліки мого аліво почали видавати осторонні звуки після 3х місяців катання (800 км), розібрав, помив від піску, змастив і працює як нова :) Не думаю, що є сенс міняти ходову на ЛХ і вище, якщо ти не серйозний турист/спортсмен чи злосний понторєз :)

Знаю таварісча, який років 5-6 відкатав на аліво, який вже подихає, але ше в роботі :D
ВОНА працює! ВОНА - це RST Gila TnL.

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #3 : 07.05.2010, 14:20:16 »
Алівіо це ті самі деоре але під 8 передач. В чому різниця між Аліво, Деоре і ЛХ мені досі на жодному форумі ніхто незміг сказати  :D.
 Сам юзаю алівіо на РМ вже 2 рік. нарікань нема.
 Міняти варто хіба що на СРАньМ Х5, бо Х4 кажуть гівно по якості. Срам чіткіше переключає, але Шімано мягше. Що краще рішати тобі. Але врахуй що тоді прийдеться і манетку міняти.
угу... а ЛХ і ХТ взагалі ідентичні з вигляду...

міняти варто!!! але тільки після того як цю зломиш... (х5 манетки 3*9 маю якшо шо)

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #4 : 07.05.2010, 14:59:53 »
угу... а ЛХ і ХТ взагалі ідентичні з вигляду...
в ХТ вже приміняються керамічні підшипники в коліщатках та трішки більш наворочена конкструкція шарнірів. Ну і по дрібязку(резиновий відбойнік і т.д.). А от Алівіо, ДЕОРЕ і ЛХ відрізняються лише формою, і то Деоре і Алівіо на рік молодші ідентичні.
 Так шо засунь собі свій сарказм сам знаєш куда. ІМХО міняти Алівіо варто хіба що на нові Шедов або на ХТ.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #5 : 07.05.2010, 21:53:21 »
в ХТ вже приміняються керамічні підшипники в коліщатках та трішки більш наворочена конкструкція шарнірів. Ну і по дрібязку(резиновий відбойнік і т.д.). А от Алівіо, ДЕОРЕ і ЛХ відрізняються лише формою, і то Деоре і Алівіо на рік молодші ідентичні.
 Так шо засунь собі свій сарказм сам знаєш куда. ІМХО міняти Алівіо варто хіба що на нові Шедов або на ХТ.
це ти туда сунь свої манери, фу... згадай як ми чухались пробуючи шукати відмінності... сарказмом тут і не пахне... погодься шо брати ХТ варто ПІСЛЯ того як та аліва здохне? особливо якшо кататись по парку...

Offline andriy

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 253
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #6 : 07.05.2010, 22:44:43 »
Дякую за думки і поради.

На разі до перемикача зауважень не маю, але думав що далі.
Бачив  в Олега і  Віталька Діори, в Бхагавана - Срами, та й так от подумав...


Бачу також по собі позитив - я доходжу до стадії "усвідомленої некомпетентності" манері їзди, а саме цікавить як правильно перемикати передачі і коли: щоб перемикач і зірки лишилися жити і здоров'я ніг (колін) берегти. Є мабуть якісь рекомендації... Але манера перемикання передач для їзди в стилі КК. Розумію, що в шосерів і ДХ якісь свої особливі методики.  Хтось над таким задумувався?
« Останнє редагування: 07.05.2010, 22:49:45 від andriy »
Вчуся їздити на ровері.

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #7 : 07.05.2010, 23:12:19 »
А що тут думати, передачі варто перемикати тоді коли каденс починає відходити від рекомендованого в 60 оборотів в хвилину. Точніше треба крутити так щоб ноги крутились трішки зашвидко. Але у кожного свої звички. Я ось їзджу на повишених. І не того що кінь, а просто мязи мої неможуть швидко рухатися, і мені комфортніше крутити помаліше але трішки з більшим навантаженням. А декому навпаки зручніше швидше і легше.
 Що до того ЯК переключати передачі то тут порада одна - без наванатаження. Тобто переключати треба не в момент навантаження на ланцюг. Найкраще це розганятися трохи, перемикати, прокручувати педалі помало(щоб був холостий хід) і коли переключиться то вже крутити на нормальній швидкості, щоб вже тянути ланцюгом втулку. Найкраще цей метод себе проявляє при їзді вгору. Тобто трішки швидше крутимо, переключаємо, крутимо помалу, а потім знову з нормальною швидкістю.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline wuwuzange

  • Контр-Адмірал
  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 644
  • Карма: +26/-14
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #8 : 08.05.2010, 00:00:21 »
...
Який приблизно її ресурс (ск. тис.км) при середньостатистичному катанні?
2. Чи є сенс її міняти на якийсь Sram такого ж класу? (можливо в зв'язку з якимось кращим переключенням)... і водночас яка живучість Sram'у
Всі ставте собі Торней,  вже 2 роки катаю! перевірено!   ::)

Offline ZlyiGamer

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 114
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
  • матрасник
    • Перегляд профілю
« Reply #9 : 08.05.2010, 16:20:29 »
Найкраще цей метод себе проявляє при їзді вгору. Тобто трішки швидше крутимо, переключаємо, крутимо помалу, а потім знову з нормальною швидкістю.

А ще на підйомі не боятись понижати передачу завчасно (коли чуєш, що робиться чуть важче), краще зробити 1-2 холостих обороти педалями, чим потім 10 секунд підбирати передачу і скидати по 3 зразу.
ВОНА працює! ВОНА - це RST Gila TnL.

Offline andriy

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 253
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #10 : 08.05.2010, 17:44:07 »
А ще на підйомі не боятись понижати передачу завчасно (коли чуєш, що робиться чуть важче), краще зробити 1-2 холостих обороти педалями, чим потім 10 секунд підбирати передачу і скидати по 3 зразу.
цікаво чи хтось про таке комплексно написав щось. Може хтось з великих ?
Вчуся їздити на ровері.

Offline Vintage

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1131
  • Карма: +26/-5
  • Стать: Чоловіча
  • Ardis Slavytich - звірюка, Giant Yukon Disc
    • Перегляд профілю
« Reply #11 : 08.05.2010, 19:29:18 »
цікаво чи хтось про таке комплексно написав щось. Може хтось з великих ?
А тут  і пишуть ВЕЛИКІ! Мотай на ус і практикуй!

Offline Віталько

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 2179
  • Карма: +3/-2
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #12 : 16.05.2010, 00:47:46 »
угу... а ЛХ і ХТ взагалі ідентичні з вигляду...

міняти варто!!! але тільки після того як цю зломиш... (х5 манетки 3*9 маю якшо шо)

Там закльопки на пів грама легші  :D

Перемикання передач має піти на автомат. Ти не маєш думати про каденс, рахувати його чи задумуватись в який момент щолкнути. Максимуму то провірити чи перекосу нема. А так то рука автоматично має скидатипідвищувати передачу :)

Дописано : 16.05.2010, 00:48:17
Так як на автомобілі. тільки без щеплення :)

Offline switch

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 467
  • Карма: +6/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #13 : 18.09.2014, 19:06:25 »
Апчег старій темі зроблю, не бийте сильно :)
Свою створювати змісту не бачив, а зацікавило мене питання, для загального розвитку, є от шимановські задні переклюки з зворотніми пружинами. Я так розумію там іде навпаки по відношенню до класичного: на більші зірки ланцюг переводить пружина, а на менші - манетка стягує тросом.
Так от - а такі переклюки сумісні з звичайними манетками, чи для них манетки специфічні?
Взагалі симпатично виходить: на вищі передаві вмикаєшся великим пальцем, на нижчі скидаєшся вказівним, причом і справа і зліва, а не як по класиці - зліва великий повишає передачу, а справа - понижає :)
Але насправді в мене просто була нагода взяти б/у ХТ такий по симпатичній ціні, я правда шось подумав-подумав і рішив взяти новий 592-й Діор-Шадов.
Але ж цікаво...