Тема: Геометрія і т.п.  (Прочитано 5392 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline YxTu

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 459
  • Карма: +5/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« : 05.09.2014, 21:53:11 »
Цікавить питання сумісності обладнання:

наприклад чи можливо на стоковому ровері замість 100 мм вилки поставити 120, 130, 150  мм ?
як це вплине на ходові властивості ? (десь читав що чим більше мм тим менше швидкості по асфальту)

чи можливо на стоковий велик із 26 колесами поставити 27,5 ? 

які обмеженення в таких змінах, в основі лежить геометрія рами чи необхідно зважати ще на якісь нюанси увагу ?
якщо так то на які ?
Сложно объяснить - просто, а просто объяснить - сложно.

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #1 : 05.09.2014, 23:19:54 »
ти хочеш агресивніше катання? якого стилю? чи просто подобається такого вигляду ровер?

вилку можна до 130 без проблем, більше треба на раму дивитися чи не буде уродно.

на ходові не вплине особливо, збільшиться втрата сили при вкручуванні бо чім більше ходу вилки тим вона стає трошки мякша.

вплине на посадку при педалюванні. треба дивитяся вже на винос і на руль, якшо руль короткий і прямий то неканає вже

колеса теоретично влізуть але з шинами вужчими не більше 1,5. треба міряти точно. в рамі більше запасу має бути, а вилки впритик майже під 26, краще 27,5 брати.

з вилкою від 130 вузькі шини то вже не феншуй ніразу, хоча би 2,0. і тим більше не практично, бо то вже йде трейл, лайт ендуро, а там шини тільки від 2,0 і агресивні.


якшо по місту і парку катати в задоволення то можна ліпити любе різне  :)
« Останнє редагування: 05.09.2014, 23:23:15 від Andrizzio »
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline YxTu

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 459
  • Карма: +5/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #2 : 06.09.2014, 13:31:30 »
 * я не люблю спеціалізовані гірські спуски мені більше подобається поїздки по пересічній місцевості типу
траса-село-ліс-село- траса - можу помилятись  але походу це крос-кантрі.
хоча і по селах по трасі бувають затяжні спуски я думаю вилка в 120 - 130 мм могла б компенсувати різницю в положені тіла під час спуску

 * чого особисто хочеться мені, так це додати у швидкості до велика я їздив на 29 колесах але найнери не подобаються от і подумав над 25,7(я в курсі що покришки міняють погоду у швидкості колосально) але в мене велик стоковий ТРЕК 4300 там колеса 26 от і подумую на апгрейдом

* тільки от стоїть питання апргейд локальний(вилка, вілсети, покришки) чи глобальний(рама, і т.п.) робити... ?

яка різниця між крос-кантрі, ендуро, трейл ?

   
Сложно объяснить - просто, а просто объяснить - сложно.

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #3 : 06.09.2014, 15:31:54 »
* тільки от стоїть питання апргейд локальний(вилка, вілсети, покришки) чи глобальний(рама, і т.п.) робити... ?
Вилка це є вже глобальний :) . А так , чисто моя імха - брати РокШокс Тору пружинну, десь 1000-1200 грн вартуватиме, та гуму понакатистіше. Більше тобі для щастя на перший час нічого не треба.
яка різниця між крос-кантрі, ендуро, трейл ?

В агресивності місцевості
КК - гонки по вміру агресивній трасі, швидкість понад усе. Заради цього жертвують вагою і міцністю. Але це вже стосується реально спортивних запчастин, нам це не критично і не має лякати.
Едуро - від англійської ЕНДУРАНС- витривалість. Те ж кросскантрі але більш важка і агресивна траса і це не є спортивною дисципліною, це скоріше туризм. Тому за вагою ніхто не ганяється. Відповідно велосипеди побільше і поважче, зате й покомфортніше для пересіченої місцевості
А трейл це проїзд по підготовленій ТЕХНОЛОГІЧНІЙ трасі. тут тобі і контруклони і невеликі трампліни і т.д. Тут треба невитривалість а техніку виконання. Тому роверки являють щось середнє між КК і Фрірайдом. Ходу там 120-140 бо більше не треба при технічній їзді. Не для далеких поїздок бо тут треба маневреність тому ростовки рам малі.

Ну це так на око.Доречі я переробив свого монгуса. Заціниш при нагоді. Так як ти хочеш свого  :D
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline YxTu

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 459
  • Карма: +5/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #4 : 06.09.2014, 21:03:35 »
https://www.youtube.com/watch?v=xIoxArOU4B8
корисний відос...


як правильно викладати відос ютуба що переглядати його зразу в темі ?
 Я брав в скобки "ютуб" так воно після цього пише не добрий лінк..
Сложно объяснить - просто, а просто объяснить - сложно.

Offline YxTu

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 459
  • Карма: +5/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #5 : 07.09.2014, 10:26:28 »
Вилка це є вже глобальний :) . А так , чисто моя імха - брати РокШокс Тору пружинну, десь 1000-1200 грн вартуватиме, та гуму понакатистіше. Більше тобі для щастя на перший час нічого не треба. В агресивності місцевості
КК - гонки по вміру агресивній трасі, швидкість понад усе. Заради цього жертвують вагою і міцністю. Але це вже стосується реально спортивних запчастин, нам це не критично і не має лякати.
Едуро - від англійської ЕНДУРАНС- витривалість. Те ж кросскантрі але більш важка і агресивна траса і це не є спортивною дисципліною, це скоріше туризм. Тому за вагою ніхто не ганяється. Відповідно велосипеди побільше і поважче, зате й покомфортніше для пересіченої місцевості
А трейл це проїзд по підготовленій ТЕХНОЛОГІЧНІЙ трасі. тут тобі і контруклони і невеликі трампліни і т.д. Тут треба невитривалість а техніку виконання. Тому роверки являють щось середнє між КК і Фрірайдом. Ходу там 120-140 бо більше не треба при технічній їзді. Не для далеких поїздок бо тут треба маневреність тому ростовки рам малі.

Ну це так на око.Доречі я переробив свого монгуса. Заціниш при нагоді. Так як ти хочеш свого  :D

по ходу Ендуро - мені більше всього по душі...  :angel:
Сложно объяснить - просто, а просто объяснить - сложно.

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #6 : 07.09.2014, 22:14:04 »


Рама КК, вилка ФР  :D
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline YxTu

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 459
  • Карма: +5/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #7 : 08.09.2014, 09:11:15 »
england banny hop

з такою монструозною вилкою він на перший погляд якось не пропорційно виглядає...

але ходові властивості в нього мабуть приємні  8)
Сложно объяснить - просто, а просто объяснить - сложно.

Offline org100h

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 820
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Mondraker Dune R
    • Перегляд профілю
    • board.te.ua
« Reply #8 : 15.09.2014, 11:20:17 »
http://bikegeo.muha.cc/
Хто хоче порахувати гео рами, кут рульової відносно зміни ходу вилки, річ і стек.
Он в мене кут рульової 71 градус, при ході в 100мм
Якшо задерти на 150 то буде 68 з половиною


« Останнє редагування: 15.09.2014, 14:02:26 від org100h »
Озеро суспеншн http://board.te.ua