Так як на вєліку я зараз катаюся більше і частіше ніж на машині, і їзжу ним кожний день на роботу, а всьо б/у, і тим більше з нету не може бути 100% справним...
з проблем які були замічені після покупки
1. Заднє колесо мало невеличкий люфт
2. задня перекидка часом то недотягувала то перекидала через 1 зірочку.
3. і ше ліва педаля під великою нагрузкою видає часом странні звуки
Думав відвезти у веломайстерню і хай зроблять, але роботи нарахував мінімум на 100 грн, подумав шо нунафіг, руки в мене рівні, з машиною справляюся, то шо з вєліком не справлюся)))
тим більше сьогодні вихідний, і рішив взятися сам за ремонт.
кароче розібрав повністю задок
1. зняв заднє колесо, розібрав втулку, витер всьо, напхав наново купу смазки, зібрав назад, регульнув люфт
2. зняв задню перекидку, розібрав, помив, змастив, зібрав назад, поставив, регульнув спочатку без тросика, і ланцюга, потім вже точно настроїв з ланцюгом і тросіком
робив по цій інструкції
http://www.youtube.com/watch?v=VeeXTcu1z30&feature=related3. зняв ліву педаль, не шатун а саму педаль, вона оказалася тоже розборною, розібрав, повитирав, напхав наново смазки, зібрав, але як крутилася з нерівномірним зусиллям так і крутиться, ше попробую на ходу під нагрузкою, якшо буде дальше хрустіти і стукати то куплю нові...
4. регульнув передній переключатель
по цій інструкції
http://velorama.ru/articles/drivetrain/front_derailer_adjustment.phtmlну і вроді всьо.
касету і каретку не розбирав, бо
1. нема спец. інструменту
2. нема необхідності, з ними все гуд
передок не рухав, передня втулка легко крутиться і не має ніякого люфту, то саме і з вилкою... всьо гуд
потепліє, і висохне болото, поїду попробую який з мене веломайстер