почнем з того,що коли менетка на 9 а касета на 8 не буде такої точності в перемиканні,тобто на зірках 2-7 буде працювати добре, а на 1 і 8 не дуже.барабан на втулці розрахований на 8 і 9 шв касету,отже товщина касети 8 і 9 однакова,але відстань між зірками менша і менші проставочні кільця між ними (звідси і тонший ланцюг) і товщина самих зірок менша-зношення трохи більше.в жодному разі не став розбірну касету,зірки зроблять вмятини на барабані і з часом вони почнуть люфтити,з зіркою на павуку такого ніколи не буде.якщо брати не розбірну касету краще дивитись на шітмано-в срамовських касетах погані заклепки що тримають зірки вкупі,що теж призводить до пошкодження барабану,але це тільки в дешевих,якщо дорожчі то краще срам,в них більший вибір.850 непогана
можна взяти звичайну касету, хоть деоровську і віддати токарю, він відрізним різцем (ширина якого дорівнює відстані між зірками) розрізає її на окркмі зірочки. потім ставиш їх на втулку через проставки (в кожній майстерні мали б валятися)
на деоровській касеті (як на більшості не розбірних касет) є 3 заклепки-шплінти які тримають зірки 1-6 разом,спилявши головки тих заклепок можна розібрати касету без токаря і не купляючи нові кольца.точно можу сказати таяк робив це коли ставив 1 з.
висновок: бери шосейну не розбірну касету і став 8-шв манетку
ще одне: крок в 7 і 8-шв менетках/касетах однаковий,тож на 8 манетку можна ставити 7 зірок
PS. в мене 34/12,13,14,15,17,19,21,23 спуск/підйом долають на ура