Загальний > Флуд, Флейм і Оффтоп
питання глобального характеру!!!!
Вован:
--- Цитата: Vintage від 16.03.2010, 01:23:02 ---А я би не лахав, :nono: тому-що якби на "Україну" вчепити обвіс що є на мому "тєжкому шоссері" фіга з два я би ту "Україну" ним наздогнав :lipsrsealed:
--- End quote ---
Ну ТИ і не лахай, ніхто тебе не заставляє..Я так зрозумів що рама твого шоссера важча за стальну раму України!!! Наприклад вага рами мого байка 2,4 кг....що ж в тебе за шоссер..ойойой
Vadila:
хм...15 кг це багато?
spirit:
опис україни взагалі отжог по повній, "велосипед для ділових поїздок по бездоріжю"
--- Цитата: Vintage від 16.03.2010, 01:23:02 ---А я би не лахав, :nono: тому-що якби на "Україну" вчепити обвіс що є на мому "тєжкому шоссері" фіга з два я би ту "Україну" ним наздогнав :lipsrsealed:
--- End quote ---
на україни шо мотори ставлять? не переоцінюй переваги байка, ти більше в шосе, різниця тільки в вазі, на короткі дистанції дуже мало вирішує
--- Цитата: Vadila від 16.03.2010, 16:32:54 ---хм...15 кг це багато?
--- End quote ---
для шосе дофіга
teodor4ik:
--- Цитата: Vadila від 16.03.2010, 16:32:54 ---хм...15 кг це багато?
--- End quote ---
турист в стоку 15...
норм кк 13-14
норм шосер 9-11
норм підвіс 17-21
вага взагалі виключне дрочерство :) можна і на танку катати... якшо зранку добре покакати то вже - кіло... це дешевше ніж +100 баксів за -70 грам.
вага реально грає роль якшо байк тра носити на 9й поверх, чи при переносі його в місцевості де він сам не проїде...
також вага суттєву роль грає в колесах, якшо то підвіс, то це "непідрессорена" маса яка має певну інерційність.
знову ж таки інерційність колеса z = m r ω² чим більша вага обода і гуми, тим важче колесо розкрутити і тим більше сил тратиться в пусту...
Erazel I-st:
Тед, про вагу будемо говорити коли ти катнеш на моїй РМ котра важить 18 кіло, та на гібриді котрий важить 12 кіло. РІЗНИЦЯ В ХОДУ СУТТЄВІЙША.
Навігація
Go to full version