Тема: тест на механічну понятливість  (Прочитано 20235 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.


Offline Мальцев Олександр

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 871
  • Карма: +9/-5
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • www.ture.ua
« Reply #30 : 16.02.2010, 14:16:24 »
Більш за все в цьому тесті мене здивувала власна впертість у власній тупості - 3 рази проходив і всі три 62-63 правильних відповіді. Друге що в принципі не здивувало - це явне аутсайдерство випускників нашого політехнічого університету (за що йому тільки дали статус національного). Сьогодні співробітник (магістр) проходив  - 56 правильних відповідей. Тепер, певне не буду радити своїм дітям поступати до політеху.

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #31 : 16.02.2010, 14:38:38 »
Більш за все в цьому тесті мене здивувала власна впертість у власній тупості - 3 рази проходив і всі три 62-63 правильних відповіді. Друге що в принципі не здивувало - це явне аутсайдерство випускників нашого політехнічого університету (за що йому тільки дали статус національного). Сьогодні співробітник (магістр) проходив  - 56 правильних відповідей. Тепер, певне не буду радити своїм дітям поступати до політеху.
в мене 64... а я його скінчив... правда вчився тіко 2 роки... дальше башляв...

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #32 : 16.02.2010, 15:19:28 »
Тільки що знову пройшов - 62. (майже 64, але постраждав через  свою неуважність  :) )
Зараз буду виясняти правильні відповіді

Дописано : [time]Втр 16 Лют 2010 15:22:42[/time]
[spoiler]
1-В
2-В
3-А
4-В
5-В
6-В
7-С
8-В
9-В
10-Не вращается ни одна.
11-В
12-В
13-В
14-В
15-А
16-В
17-Колодка износится быстрее;
18-В
19-В
20-В
21-В
22-А
23-С
24-С
25-В(я щось на око неточно кути прикинув і натис С)
26-В
27-А
28-С
29-В
30-А
31-В
32-Уровень понизится;
33-А
34-С(тут я просто неуважно прочитав задачу і відповів А  :) )
35-А
36-В
37-В
38-С
39-А
40-В
41-А
42-В
43-В
44-Прерывисто вниз;
45-С
46-А
47-А
48-А(ну це вже взагалі несмішно, при більшому співвідношенні ЛЕГШЕ в гору їхати?  :o)
49-понизиться
50-на 0.5
51-В(ніхера непоняв, вони ж одинаково діаметру і з одинаковою кількустю зубів)
52-А
53-В
54-А
55-А
56-А
57-А(ну щоб при повороті не вилетіти за дорогу то роблять нахил, "контруклон", але здається при рельсах таке не приміняється, тому суті питання непоняв, написав "на одній висоті")
58-ОДИНАКОВА(хоча явно видно що гак А тримає під собою більшу довжину ланцюга і тому навантаження більше)
59-В
60-А
61-В(хоча я так і непоняв чому, адже довжина троса "В" довша, і тому більше ймовірність що він не витримає те навантаження що витримає "А", хоча він трішки провисший і навантаження буде йти трішки вздовж а не чітко поперек. тут треба ще визначає який з факторів буде більш рішаючий)
62-а
63-В(я ж написав одинаково.В чому там різниця я так і непоняв)
64-В
65-а
66-в дві сторони
67-с
68-а
69-б
70-б
[/spoiler]
« Останнє редагування: 16.02.2010, 16:07:46 від erazel »
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #33 : 16.02.2010, 16:29:42 »
[spoiler]
48-А(ну це вже взагалі несмішно, при більшому співвідношенні ЛЕГШЕ в гору їхати?  :o)
51-В(ніхера непоняв, вони ж одинаково діаметру і з одинаковою кількустю зубів)
57-А(ну щоб при повороті не вилетіти за дорогу то роблять нахил, "контруклон", але здається при рельсах таке не приміняється, тому суті питання непоняв, написав "на одній висоті")
58-ОДИНАКОВА(хоча явно видно що гак А тримає під собою більшу довжину ланцюга і тому навантаження більше)
61-В(хоча я так і непоняв чому, адже довжина троса "В" довша, і тому більше ймовірність що він не витримає те навантаження що витримає "А", хоча він трішки провисший і навантаження буде йти трішки вздовж а не чітко поперек. тут треба ще визначає який з факторів буде більш рішаючий)
63-В(я ж написав одинаково.В чому там різниця я так і непоняв)
48 ти шо тяжко болен??? ти уважно дивився??? кантинка а 24-14, б 34-14, в 44-14.... то як легше?
51 так пишуть же шо б-одинаково...
57  є така штука як скоросний трамвай... там так і роблять
58 погоджуюсь
61 навантаження в обох випадках перпендикуляне тросу... але довший трос має більшу вагу, тобто вже більше нагружений...
63 уяви собі шо дошки збиті нещільно. то ця хвіртка скоро впаде там де незакріплена (біля ручки), тож той кут тра зафіксівати, якбто була дошка то пофіг, він і на стиск. і на розрив тримає... а трос тільки на розрив, тобто В рулить[/spoiler]

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #34 : 16.02.2010, 16:39:14 »
Тед, та ти дійсно трохи непонятливий(48 і 51 питання), не в обіду.
[spoiler]
48 - При каком виде передачи подъем в гору на велосипед тяжелее? - получається що при меншій зірці спереді тяжче.
51 - варіант що зріка "В" буде повільніше. НЕ ВАРІАНТ "В", а ЗІРКА "В"
57- на малюнкі ніфіга не скоросний. Може в реалі та рельна трішки піднята,  незнаю. Але ті козли намалювали звичайний трамвай. Вже б краще швидкісну машину намалювали і спитали при якому варіанті  менше шансів втратити контроль над дорогою. В общім постановка питання хромає
61 - непоняв.нагадай пліз як нагруженість впливає на міцність.
63 - теж непоняв твій пост. поясни пліз
[/spoiler]
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline spirit

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 514
  • Карма: +16/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #35 : 16.02.2010, 17:08:35 »
Тед, та ти дійсно трохи непонятливий(48 і 51 питання), не в обіду.
обоснуй, я погоджуюсь з Тедом
GO HARD OR GO HOME!

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #36 : 16.02.2010, 17:10:18 »
Тед, та ти дійсно трохи непонятливий(48 і 51 питання), не в обіду.
[spoiler]
48 - При каком виде передачи подъем в гору на велосипед тяжелее? - получається що при меншій зірці спереді тяжче.
51 - варіант що зріка "В" буде повільніше. НЕ ВАРІАНТ "В", а ЗІРКА "В"
57- на малюнкі ніфіга не скоросний. Може в реалі та рельна трішки піднята,  незнаю. Але ті козли намалювали звичайний трамвай. Вже б краще швидкісну машину намалювали і спитали при якому варіанті  менше шансів втратити контроль над дорогою. В общім постановка питання хромає
61 - непоняв.нагадай пліз як нагруженість впливає на міцність.
63 - теж непоняв твій пост. поясни пліз
[/spoiler]
[spoiler]точно 48 лоханувся... відповідав таяк ти...
51  тоді да... тоже там попав...
57 згоден але суть то то в контруклоні.... а трамвай тотак.. для наглядності
61 блін... натянутий чи провисає пофігу.... але той шо провисає втримає менше на додаткову вагу троса
63 прийдеш покажу на пальцах...[/spoiler]

Offline spirit

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 514
  • Карма: +16/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #37 : 16.02.2010, 17:14:46 »
як при меншій зірці спереді може бути тяжче??

Дописано : 16.02.2010, 17:18:43
з цим "прихованим змістом" я повністю запутався
« Останнє редагування: 16.02.2010, 17:18:43 від spirit »
GO HARD OR GO HOME!

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #38 : 16.02.2010, 17:32:07 »
61. Вот ти так само відповів як я. А вони кажуть що провисаючий витримає більше.
З.І. Не використовую вже "скритий" щоб народ не путати.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Вован

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 615
  • Карма: +3/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Specialized Camber 2011 р.
    • Перегляд профілю
« Reply #39 : 16.02.2010, 17:51:05 »
48. відповідь С.

Offline ZlyiGamer

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 114
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
  • матрасник
    • Перегляд профілю
« Reply #40 : 16.02.2010, 18:38:36 »
61. Вот ти так само відповів як я. А вони кажуть що провисаючий витримає більше.
З.І. Не використовую вже "скритий" щоб народ не путати.

Якщо врахувати, що трос має хоча б якусь додатню масу, то для утримування його строго прямим треба прикласти безмежно велику силу, що зменшує корине навантаження, а в реальних умовах порве його. Тому, ІМНО, провисаючий більше витримає.
ВОНА працює! ВОНА - це RST Gila TnL.

Offline Вован

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 615
  • Карма: +3/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Specialized Camber 2011 р.
    • Перегляд профілю
« Reply #41 : 16.02.2010, 18:43:00 »
61. Згадайте як створюють підвісні мости...в даному питані не є основною суть чи трос провисає чи ні, а довжина тросу по які енергія може розповсюджуватись по більшій довжині.

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #42 : 16.02.2010, 18:45:44 »
НУ так то воно так, але згадай яку нитку легше порвати, довжиною 1см чи 50 см.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline ZlyiGamer

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 114
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
  • матрасник
    • Перегляд профілю
« Reply #43 : 16.02.2010, 18:51:33 »
НУ так то воно так, але згадай яку нитку легше порвати, довжиною 1см чи 50 см.

Даа боки медалі: а ти попробуй натягни між домами кабель так, щоб він був прамий (нє, так не натягнеш точно, хай він наближається до прямого), щоб не порвати його. Якби на малюнку було два випадки, коли один трос провисає сильніше, а другий слібше, то тоді все ясно, а так він строго прямий.

УПД: Коли був малим гімнюком, то була мода тарзанки робити. А де взяти шнурок? Вірно, обірвати з турніків ті, що господарки на них лахи сушать:) І з практики знаю, що сильно натягнутий шнурок (як наслідок меншої довжини), обірвати значно легше, аніж провислий:)
« Останнє редагування: 16.02.2010, 18:57:20 від ZlyiGamer »
ВОНА працює! ВОНА - це RST Gila TnL.