Загальний > Флуд, Флейм і Оффтоп
тест на механічну понятливість
spirit:
--- Цитата: erazel від 16.02.2010, 16:39:14 ---Тед, та ти дійсно трохи непонятливий(48 і 51 питання), не в обіду.
--- End quote ---
обоснуй, я погоджуюсь з Тедом
teodor4ik:
--- Цитата: erazel від 16.02.2010, 16:39:14 ---Тед, та ти дійсно трохи непонятливий(48 і 51 питання), не в обіду.
[spoiler]
48 - При каком виде передачи подъем в гору на велосипед тяжелее? - получається що при меншій зірці спереді тяжче.
51 - варіант що зріка "В" буде повільніше. НЕ ВАРІАНТ "В", а ЗІРКА "В"
57- на малюнкі ніфіга не скоросний. Може в реалі та рельна трішки піднята, незнаю. Але ті козли намалювали звичайний трамвай. Вже б краще швидкісну машину намалювали і спитали при якому варіанті менше шансів втратити контроль над дорогою. В общім постановка питання хромає
61 - непоняв.нагадай пліз як нагруженість впливає на міцність.
63 - теж непоняв твій пост. поясни пліз
[/spoiler]
--- End quote ---
[spoiler]точно 48 лоханувся... відповідав таяк ти...
51 тоді да... тоже там попав...
57 згоден але суть то то в контруклоні.... а трамвай тотак.. для наглядності
61 блін... натянутий чи провисає пофігу.... але той шо провисає втримає менше на додаткову вагу троса
63 прийдеш покажу на пальцах...[/spoiler]
spirit:
як при меншій зірці спереді може бути тяжче??
Дописано : 16.02.2010, 17:18:43з цим "прихованим змістом" я повністю запутався
Erazel I-st:
61. Вот ти так само відповів як я. А вони кажуть що провисаючий витримає більше.
З.І. Не використовую вже "скритий" щоб народ не путати.
Вован:
48. відповідь С.
Навігація
Go to full version