Загальний > Флуд, Флейм і Оффтоп

тест на механічну понятливість

<< < (7/9) > >>

Мальцев Олександр:
Більш за все в цьому тесті мене здивувала власна впертість у власній тупості - 3 рази проходив і всі три 62-63 правильних відповіді. Друге що в принципі не здивувало - це явне аутсайдерство випускників нашого політехнічого університету (за що йому тільки дали статус національного). Сьогодні співробітник (магістр) проходив  - 56 правильних відповідей. Тепер, певне не буду радити своїм дітям поступати до політеху.

teodor4ik:

--- Цитата: Zombie від 16.02.2010, 14:16:24 ---Більш за все в цьому тесті мене здивувала власна впертість у власній тупості - 3 рази проходив і всі три 62-63 правильних відповіді. Друге що в принципі не здивувало - це явне аутсайдерство випускників нашого політехнічого університету (за що йому тільки дали статус національного). Сьогодні співробітник (магістр) проходив  - 56 правильних відповідей. Тепер, певне не буду радити своїм дітям поступати до політеху.

--- End quote ---
в мене 64... а я його скінчив... правда вчився тіко 2 роки... дальше башляв...

Erazel I-st:
Тільки що знову пройшов - 62. (майже 64, але постраждав через  свою неуважність  :) )
Зараз буду виясняти правильні відповіді
Дописано : [time]Втр 16 Лют 2010 15:22:42[/time][spoiler]
1-В
2-В
3-А
4-В
5-В
6-В
7-С
8-В
9-В
10-Не вращается ни одна.
11-В
12-В
13-В
14-В
15-А
16-В
17-Колодка износится быстрее;
18-В
19-В
20-В
21-В
22-А
23-С
24-С
25-В(я щось на око неточно кути прикинув і натис С)
26-В
27-А
28-С
29-В
30-А
31-В
32-Уровень понизится;
33-А
34-С(тут я просто неуважно прочитав задачу і відповів А  :) )
35-А
36-В
37-В
38-С
39-А
40-В
41-А
42-В
43-В
44-Прерывисто вниз;
45-С
46-А
47-А
48-А(ну це вже взагалі несмішно, при більшому співвідношенні ЛЕГШЕ в гору їхати?  :o)
49-понизиться
50-на 0.5
51-В(ніхера непоняв, вони ж одинаково діаметру і з одинаковою кількустю зубів)
52-А
53-В
54-А
55-А
56-А
57-А(ну щоб при повороті не вилетіти за дорогу то роблять нахил, "контруклон", але здається при рельсах таке не приміняється, тому суті питання непоняв, написав "на одній висоті")
58-ОДИНАКОВА(хоча явно видно що гак А тримає під собою більшу довжину ланцюга і тому навантаження більше)
59-В
60-А
61-В(хоча я так і непоняв чому, адже довжина троса "В" довша, і тому більше ймовірність що він не витримає те навантаження що витримає "А", хоча він трішки провисший і навантаження буде йти трішки вздовж а не чітко поперек. тут треба ще визначає який з факторів буде більш рішаючий)
62-а
63-В(я ж написав одинаково.В чому там різниця я так і непоняв)
64-В
65-а
66-в дві сторони
67-с
68-а
69-б
70-б
[/spoiler]

teodor4ik:
[spoiler]
--- Цитата: erazel від 16.02.2010, 15:19:28 ---48-А(ну це вже взагалі несмішно, при більшому співвідношенні ЛЕГШЕ в гору їхати?  :o)
51-В(ніхера непоняв, вони ж одинаково діаметру і з одинаковою кількустю зубів)
57-А(ну щоб при повороті не вилетіти за дорогу то роблять нахил, "контруклон", але здається при рельсах таке не приміняється, тому суті питання непоняв, написав "на одній висоті")
58-ОДИНАКОВА(хоча явно видно що гак А тримає під собою більшу довжину ланцюга і тому навантаження більше)
61-В(хоча я так і непоняв чому, адже довжина троса "В" довша, і тому більше ймовірність що він не витримає те навантаження що витримає "А", хоча він трішки провисший і навантаження буде йти трішки вздовж а не чітко поперек. тут треба ще визначає який з факторів буде більш рішаючий)
63-В(я ж написав одинаково.В чому там різниця я так і непоняв)

--- End quote ---
48 ти шо тяжко болен??? ти уважно дивився??? кантинка а 24-14, б 34-14, в 44-14.... то як легше?
51 так пишуть же шо б-одинаково...
57  є така штука як скоросний трамвай... там так і роблять
58 погоджуюсь
61 навантаження в обох випадках перпендикуляне тросу... але довший трос має більшу вагу, тобто вже більше нагружений...
63 уяви собі шо дошки збиті нещільно. то ця хвіртка скоро впаде там де незакріплена (біля ручки), тож той кут тра зафіксівати, якбто була дошка то пофіг, він і на стиск. і на розрив тримає... а трос тільки на розрив, тобто В рулить[/spoiler]

Erazel I-st:
Тед, та ти дійсно трохи непонятливий(48 і 51 питання), не в обіду.
[spoiler]
48 - При каком виде передачи подъем в гору на велосипед тяжелее? - получається що при меншій зірці спереді тяжче.
51 - варіант що зріка "В" буде повільніше. НЕ ВАРІАНТ "В", а ЗІРКА "В"
57- на малюнкі ніфіга не скоросний. Може в реалі та рельна трішки піднята,  незнаю. Але ті козли намалювали звичайний трамвай. Вже б краще швидкісну машину намалювали і спитали при якому варіанті  менше шансів втратити контроль над дорогою. В общім постановка питання хромає
61 - непоняв.нагадай пліз як нагруженість впливає на міцність.
63 - теж непоняв твій пост. поясни пліз
[/spoiler]

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Go to full version