Тема: Просто фотки  (Прочитано 395524 раз)

0 Користувачів і 4 Гостей дивляться цю тему.


Offline Frenky

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 703
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • I am specialized
    • Перегляд профілю
« Reply #780 : 23.02.2013, 15:51:24 »
фетбайк - класна штука. І я думаю, на ньому не важко їхати. Особливо десь за містом, бо розгін на світлофорі буде важче здійснити через важкі колеса. Підтримувати швидкість буде так само добре як на звичайному байку, широкі покришки менше прогинаються - і менший опір кочення. Одразу згадав мотоцикл бетмена ))


і є посіловники:

результат вьетнамского проекта DIY (Do It Yourself — «сделай это сам»).
http://www.liveleak.com/view?i=99f_1343742545


Offline Frenky

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 703
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • I am specialized
    • Перегляд профілю
« Reply #781 : 23.02.2013, 15:57:50 »




« Останнє редагування: 23.02.2013, 16:03:17 від Frenky »

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #782 : 23.02.2013, 16:13:31 »
І я думаю, на ньому не важко їхати. Особливо десь за містом, бо розгін на світлофорі буде важче здійснити через важкі колеса. Підтримувати швидкість буде так само добре як на звичайному байку, широкі покришки менше прогинаються - і менший опір кочення.
Тєорєтік марсізма  :). дам я тобі покататися на покришках 2.5, глянеш як то не важко  :). Хоча колись на 2.5 прокатав 100 км від 8 до 13 години по спеці, живий вроді  :)
 Головна проблема таких коліс що вони фігово тримають накат і опираються швидкості більше 15-20 км/год в плані накату. Я на РМ до 15 км/год кочусь ще терпимо, вище то вже треба вічно підкручувати.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Frenky

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 703
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • I am specialized
    • Перегляд профілю
« Reply #783 : 23.02.2013, 16:17:26 »
невже між 2,25 і 2,5 така різниця? Он корак їздить на 2,4, та що там їздить - літає)

Offline Schults

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 838
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • я буду долго гнать велосипед...
    • Перегляд профілю
« Reply #784 : 23.02.2013, 17:07:12 »
поставив собі 26*2,35 і жалкую... шум на швидкості, набагато тяжче крутити ніж на 26*2,10, погнув шатуни і педалі...мовчу про каретку...
Я почему вредным был? Потому что у меня велосипеда не было...

Offline Schults

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 838
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • я буду долго гнать велосипед...
    • Перегляд профілю
« Reply #785 : 23.02.2013, 17:13:27 »
 ::)
Я почему вредным был? Потому что у меня велосипеда не было...

Offline Frenky

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 703
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • I am specialized
    • Перегляд профілю
« Reply #786 : 23.02.2013, 18:53:27 »
погнув шатуни і педалі...мовчу про каретку...
це як розуміти? У а може різниця зовсім не в ширині? є різні протектори, компанунди, вага...
Оця напр 2,4 важить 440 грам, і накат в неї мабуть не дитячий.


Блек джеки які ти хочеш, мають ширину 2,25 і важать 820 грам. в 2 рази різниця, чувак.

Offline vit

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1154
  • Карма: +25/-0
  • Стать: Чоловіча
  • TREK 3900 (рама)
    • Перегляд профілю
« Reply #787 : 23.02.2013, 18:58:18 »
Антон, там нюанс, Ігор важе more than 90kg.
Ти шо, з Тернополя приїхав???

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #788 : 23.02.2013, 19:00:47 »
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline Frenky

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 703
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • I am specialized
    • Перегляд профілю
« Reply #789 : 23.02.2013, 19:26:59 »
Антон, там нюанс, Ігор важе more than 90kg.
Ну і що? Та шина, що я кидав, тримає навантаження в 150 кг.

Offline Schults

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 838
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • я буду долго гнать велосипед...
    • Перегляд профілю
« Reply #790 : 23.02.2013, 22:49:21 »


Блек джеки які ти хочеш, мають ширину 2,25 і важать 820 грам. в 2 рази різниця, чувак.
[/quote]

820..???
Я почему вредным был? Потому что у меня велосипеда не было...

Offline Schults

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 838
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • я буду долго гнать велосипед...
    • Перегляд профілю
« Reply #791 : 23.02.2013, 22:49:44 »
Антон, там нюанс, Ігор важе more than 90kg.

97 kg
Я почему вредным был? Потому что у меня велосипеда не было...

Offline Schults

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 838
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • я буду долго гнать велосипед...
    • Перегляд профілю
« Reply #792 : 23.02.2013, 22:56:02 »
це як розуміти? У а може різниця зовсім не в ширині? є різні протектори, компанунди, вага...
Оця напр 2,4 важить 440 грам, і накат в неї мабуть не дитячий.


Блек джеки які ти хочеш, мають ширину 2,25 і важать 820 грам. в 2 рази різниця, чувак.

широка покришка - зщеплення більше, відповідно нагрузка збільшується, особисто я відчув різницю суттєву, набагато тяжкіше стало крутити, а вага в кілька сотень грам ... *No*
Я почему вредным был? Потому что у меня велосипеда не было...

Offline Frenky

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 703
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • I am specialized
    • Перегляд профілю
« Reply #793 : 23.02.2013, 22:56:16 »
820..???



та з чого ж мені брехати? вони бюджетні, ще й зі стальним кордом і 2,25 шириною...

Offline Frenky

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 703
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • I am specialized
    • Перегляд профілю
« Reply #794 : 23.02.2013, 23:00:31 »
зщеплення більше, відповідно нагрузка збільшується, особисто я відчув різницю суттєву, набагато тяжкіше стало крутити, а вага в кілька сотень грам ... *No*
накачати не пробував?

Цитувати
При одинаковом давлении, шины меньшего диаметра имеют большее сопротивление качению. Другими словами, во время езды покрышка становится менее круглая и сопротивление качению становится больше.

Широкая покрышка катит лучше, чем узкая. Это утверждение обычно вызывает скептицизм, однако при одинаковом давлении, узкая покрышка больше деформируется во время вращения.