Загальний > ТЕРЕВЕНІ-ПЕРЕБЕНДІ
Просто фотки
Andrizzio:
--- Цитата: erazel від 20.12.2009, 09:50:46 ---Непоняв. Ти про шо?
--- End quote ---
видЕш як пише :D
Erazel I-st:
Вершник над прірвою
Просто збоку
Erazel I-st:
- увага на розмір аморта
Дописано : 04.01.2010, 21:18:29
skeleton13:
--- Цитата: erazel від 04.01.2010, 21:08:05 --- увага на розмір аморта
--- End quote ---
от собстно хотів і спитати....який там хід того аморта? :o :o і нафіга така байда вооше здалась???
Erazel I-st:
Група підтримки Віталька і Дріма
[spoiler=18+][/spoiler]
Дописано : 04.01.2010, 21:32:03
--- Цитата: skeleton13 від 04.01.2010, 21:19:21 ---от собстно хотів і спитати....який там хід того аморта? :o :o і нафіга така байда вооше здалась???
--- End quote ---
Розумієш, тут таке діло, хід підвіски у зарашніх роверів зазвичай десь відповідає ходу аморта * 2-3. Це називається ричажність. І чим більша ричажність тим менше налаштування аморта впливають на роботу підвіски. Тому з ричажністю стараються не переборщити. Але інколи треба ричажність зменшити капітально. От і роблять несерійні рами з амортами які мають хід не в 60-70 мм(як більшість зарашніх амортів) а десь 150-200. Зазвичай таким ФОЕС страдав. З такою ричажністю малою дуже зручно підлаштовувати аморт під себе, тоді кожна регуліровка дуже добре відчувається на роботі підвіски.
Навігація
Go to full version