ТехМайданчик > Обслуговування та ремонт велосипеда

Періодична зміна ланцюга

<< < (6/9) > >>

spirit:
ладно моторним маслом але переробкою... це треба бути ж...

teodor4ik:

--- Цитата: Andre від 02.03.2011, 12:03:11 ---доречі, про говноровера з говноланцюгами... )) змащую ланцюг машинним маслом... і не зовсім маслом, а переробкою..
теоретично так не можна робити, взагалі не рекомендують машинним маслом...
як думаєте, ще один рекламний трюк?

--- End quote ---
з точки зору банальної логіки:
рідке масло: як затече всередину так і витече...
густе: не затече взагалі...
вихід: взяти густе і наріти, кинути в нього цепку, потім обтерти... змазувати рідким кожен день, бажано пару раз...

блатне масло - густе, але з летким розріджувачем... наноситься як рідке і загусає вже по місцю... також має миючі присадки шоб не збирати всередині болота.

Neoni:
зі зміною ланцюга ніколи не панькався, почув шо проскакує поставив нове тай все
так на б/у касеті і ланцюгу проїхав ше десь під 1000км
зараз змінив ланцюг, але змінив не через те що зїздив старий а через те що на 3 зірки закороткий

Антон Одобецький:
Кожні 300 км на заміну, то щось не дуже віриться. Я проїхав на свому вже 2500, з яких 500 із новими шатунами, а ланцюг ще норм. Головне його вчасно мити, змащувати і на зиму консервувати (добре помити і змастити).
Змащую спеціальним маслом-спреєм, а мию бензином у мийці. Коли вже дуже брудний - знімаю і мию у пляшці спочатку розчинником, потім порошком галою.

Pozitiff:

--- Цитата: Andre від 02.03.2011, 12:03:11 ---переробкою..

--- End quote ---
*No* по перше від постійної дії високих температур і тисків (якшо моторна переробка) масло втрачає здатність змазувати і триматися на стінках + як масло не фільтруй там лишаються мілкі продукти зносу які працюють як наждачка.. є спецфільтри для переробок но ціна такої послуги майже як ціна нового масла)))


--- Цитата: Andre від 02.03.2011, 12:03:11 ---взагалі не рекомендують машинним маслом...

--- End quote ---
вот хто реально вміє працювати то маркетологи!! баночка 100мл змазки для велосипеда коштує як літра крутого трансмісійного масла, і добре якшо вони не з одної бочки налиті... яка опше може бути різниця (леткі спреї не враховуємо) тими маслами, призначення то саме (добре проникати і змазувати, триматися на поверхнях тертя, не спричиняти корозію, відштовхувати воду і т.д.) а умови роботи в рази легші, так за шо питається??!
купив собі давно вже літру трансмісійного кастрола густиною 80в і проблем з ланцюгом ше небуло.. мало того даж в доводчик дверей від домофона залив його бо нада було шось густе  :russian:

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Go to full version