ТехМайданчик > Обслуговування та ремонт велосипеда

РокШоксоводам

<< < (19/20) > >>

YxTu:
Знов халепа із тим TurnKey.

при блокуванні манеткою вилка блокується але коли роблю розблоковку то демпфер сам не вертається в своє положення приходиться на короні пальцям крутити вручну щоб розблокувати.

Пару раз бачив масло на ногах коли перевартав велик, може як варіант недостатня кількість масла в нозі а ?

Erazel I-st:
Провір пружину. Може зіскочила чи щось таке. Бо масло до того не має відношення.

switch:
Шановне паньство!
Питання маю не по рокшоксах, но то не важно.
Загнувся в мене (в прямому розумінні - перекрутився якось і розтянувся) сальник в одній нозі (поролонове колечко). Знаю, що бувалі їх не купують, а вирізають.
Розкажіть з чого і як? Вирізати полосочку і скрутити кільцем?
Як його поставити на місце? Знімати пильника?
І головне - з чого можна таку полоску вирізати - там вроді якийсь специфічний поролон - де купити "донора"?
Ну або може хто знає, де по адекватній ціні купити самі сальники (вилка Маніту Скареб Еліт), бо пильники вроді нормальні, а ремкомплект трохи не дешевий.
Ну і питання ще такого плану - чим грозить їзда без сальника (пару сот км проїхати можна, чи можна загробити ногу?)?
Буду дуже вдячний за розяснення.

Erazel I-st:
Ольку, не тупи. То не пильник/сальник. То звичайний поролон з маслом, щоб перші рази вилка працювала не на суху. В багатьох вилках його нема, або знімають при ТО. Наприклад в Торі у мене було, в Тотемі не було. Ну то в Рокшоксах так. Як у манітушок то не скажу. Може він там для чогось є. але більшість притримується думки що їх задача просто змазувати ноги при перших поїздках, поки змазка з штанів не розійшлась по ногах.
 Коротко кажучи - забий. Ну або набий на його місце густої змазки.

switch:
Смисл тоді включати його в ремкомлекти, якщо його задача відпрацювати на перших порах? Його задача не зняти з ноги масло?
Те що не на всіх вилках є - факт, десь навіть попадалась тема, де хлопаки "апгрейдили" свої (доставляли кільця).
З термінологією тут хз - ремкомплект, який включає в себе манжетку з кільцевою пружинкою і поролонку, називають як пильником, так і сальником, так і просто манжетом.
По ідеї пильник захищає амортизатор від зовнішнього бруду, сальник - від витоку масла, то я відповідно десь так їх і поділив "по функіоналу" :)

Ну то таке - суть просто чи не буде без поролонки оставатись на нозі масло, до якого в свою чергу буде налипати бруд, що вб'є з рештою той же пильник а за ним покриття ноги?

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Go to full version