Тема: РокШоксоводам  (Прочитано 85208 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #60 : 26.02.2015, 10:39:34 »
Та чого нереально. Реально. Качни собі сервісний мануал та й все. Чи ти хочеш і роботу і самі сальніки/башинги? Та вроді їх біс зна де зараз найти.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline switch

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 467
  • Карма: +6/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #61 : 26.02.2015, 11:19:31 »
ну там щоб зняти/посадити ты башинги треба інструмент.
причом зняти то нічого складного - можна з підручних засобів зробити. А от для установки я так розумію там бажато таки тулом користуватись, щоб стало на правильне місце.

хотя я вже так пробігся по цінах, подивився на ціни на пильники 13 євро і чото потрохи передумую :))))
простіше ту вилку добити в хлам і викинути ніж стільки в неї вкладати :)

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #62 : 26.02.2015, 11:43:10 »
А що за вилка? ти ж вроді манітушку дружині брав?
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline switch

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 467
  • Карма: +6/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #63 : 26.02.2015, 11:48:50 »
не, це моя.
RS не то Judy не то Pilot. точно не знаю, бо наклейок не осталось, і не можу встановити рік її виготовлення.
По факту це одне й те ж фактично.
Була прежинно-еластомерна, доставив в неї демфер відскоку від Дарта/Тори - тепер типу пружинно масляна.
щось типу такої:

Offline switch

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 467
  • Карма: +6/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #64 : 26.02.2015, 11:55:05 »
В принципі я не знаю, чи там дійсно башинги на заміну.
Тест з зажатим гальмом і покачуванян туди сюди - ніби не виявляє люфту між ногою і штанами.
Але при їзді чути такі ривки якісь при роботі вилки на малих ходах, які субєктивно сприймаються як постукування.
Те саме якщо зажати гальмо і понатискати на вилку - вона спершу "впирається" а тоді йде досить мяко.
там пильники вже давно загнулись, це помітно по ногах, які місцями витерті до білого блєску (тут на фото видно). але не схоже, щоб це вона просто "засралась" всередині, бо після чистки і змащування - вона так веде себе відразу, і в процесі з часом нічого не змінюється.
В мене враження що це якесь тертя між ногою і пильником. Якщо ти вже зрушив ногу з місця - далі вона йде легко.
Я особисто не мав бажання в неї нічого вкладати, бо ту древність простіше замінити і продати комусь за символічні гроші. Але так виглядає що на цей сезон вона ще змушена буде попрацювати на мене - то й задумався, як би позбутись того ривка на початку ходу...
« Останнє редагування: 26.02.2015, 12:07:56 від switch »

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #65 : 26.02.2015, 12:02:51 »
В мене враження що це якесь тертя між ногою і пильником. Якщо ти вже зрушив ногу з місця - далі вона йде легко.
Інжинер, блін  :D. Ну блін, сам ж писав що покриття витерте. отже у метала набагато більше тертя спокою чим у покриття. Тут або розганяй або зганяй вилку щоб витерта зона припадала не на пильники і вилка легко стартувала.
 Просто у мене у вилці теж покриття витерлось і саме такі симптоми - важке зрушування.
 Або ще варіант то покрити ту зону якимось анодуванням. Ти ж маєш доступ до виробничих потужностей(в силу проф. контактів). От і пошукай де тефлоном можуть покрити. Найдеш то свисни, мені теж треба на вилці відновити "плями"  :)
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline switch

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 467
  • Карма: +6/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #66 : 26.02.2015, 12:10:21 »
Виробничі потужності.... Ага, щас.... тут он пломбіратор шукаю хто б мені зробив :) Дочекаєшся від своїх.
ну да, якщо стерте покриттядає такий ефект - тоді ясно. просто не думав що аж настільки відчутна його відсутність.
Зганяти не, не хочу :) то що там легкий дискомфорт - то фігня, переживу. На колдобинах зате виручає.
навпаки чуть розігнав (з 80 на 105, теоретично, практично десь до 95-100 її прожимав) і підтянув зсередини зону яка була нижче пильника (на фото - ще не розігнана) - тре буде приглянутись, чи там нога витерта чи ні.
мож ти і прав - на дрібному півтора-два сантиметра вилка йде по покриттю, а потім нога "прилипає" до пильника і руки відчувають то як легенький удар. А на колдобинах нагрузка на вилку більша і там вже штани по любому налазять на ногу далі.
« Останнє редагування: 26.02.2015, 12:17:39 від switch »

Offline mix_g

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 552
  • Карма: +3/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #67 : 27.04.2015, 11:50:47 »
Шанові, вибір стоїть між 2 вилками
http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=2670&t=250028
і
http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=2670&t=257053&hilit=revelation
Перша соло ейр, друга дуал ейр. В другій хід міняється проставками, що не є дуже зручно. В першій під 15 вісь, прийдеться з втулкою шаманити. Хтось може щось по них порадити?

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #68 : 27.04.2015, 12:20:34 »
Так, а хто тобі сказав що в першій змінний хід?  :) Змінний хід це 2-step Air або Air u-turn. У мене теж проставкми хід міняється. Виставив хід під свою раму і все. Чи ти щотижня раму міняєш?
 
Я за другу. Нові щось погадились. А старіші куди краще працюють як на мене. Тут головне дивитися на стан всяких пильників і т.д.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline mix_g

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 552
  • Карма: +3/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #69 : 27.04.2015, 13:21:40 »
Erazel, дякую за пораду

Offline mix_g

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 552
  • Карма: +3/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #70 : 04.05.2015, 11:49:16 »
[spoiler][/spoiler]
нарешті мій ревелейшн приїхав

Offline mix_g

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 552
  • Карма: +3/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #71 : 04.05.2015, 15:04:20 »
ще підкажіть що то за крутілка на демпфері, на ній пише "Gate--> +"

Offline org100h

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 820
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Mondraker Dune R
    • Перегляд профілю
    • board.te.ua
« Reply #72 : 04.05.2015, 15:13:15 »
ще підкажіть що то за крутілка на демпфері, на ній пише "Gate--> +"
флудгейт, коли блокуєш вилку локаутом, то ця круцька регулює поріг спрацьовування вилки, т.е. як легко вилка розблокується при наїзді на перешкоду
Озеро суспеншн http://board.te.ua

Offline mix_g

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 552
  • Карма: +3/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #73 : 04.05.2015, 15:17:44 »
Спасибі :)

Offline YxTu

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 459
  • Карма: +5/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #74 : 28.07.2015, 10:39:51 »
налетів на яму із заблокованою вилкою(Рекон сільвер ТК)  тепер маю поломку механізму Lockout +poplock - при блокуванні його на рулі вилка все рівно амортизує(підтягувати тросик пробував ефекту 0).

Питання: чи можна той механізм викрутити із ноги і подививсь йому в кишки може шось там поправити щоб спрацьовував без заміни мастила ?
Чи якщо я викручу той механізм прийдеться міняти масло ?

« Останнє редагування: 28.07.2015, 10:50:29 від YxTu »
Сложно объяснить - просто, а просто объяснить - сложно.