Обгрунтуй. Нє, серйозно. Просто у мене на гібриді одинакові покришки, схожі на цю. Тобто спереді приблизно така і стоїть. Я не кажу що ти неправий, я питаю чим це грозить для мене.
я колись мав майже таку саме покришку, тільки на 26". така саме китайска Дюро. вона важка, в неї грубий протектор і велика площа прилягання до дороги і відповідно більший опір коченню (сопротивление качению). для ведучого заднього колеса це може бути, а для переднього мабуть треба легшу шину.
ту покришку я роки чотири як продав разом з велом знайомому в село, а собі ставлю зазвичай "лису" гуму, тобто сліки, бо майже завжди ізжу по асфальті.
прошу прийняти до до уваги, що це моя особиста думка, а я повністю визнаю, що можу бути неправий.
а твій гібрід імхо італійський, там повинна бути гума вище класом.
Дописано : 16.01.2010, 22:45:16
Моя думка, якщо є чітко вказана на покришці виробником сирілка, то так і треба ставити!
Віталік, май сі трохи стримання!
ну шо мені втретє писати: на задньому колесі строго по стрілці, на передньому - як самому подобається
Дописано : 16.01.2010, 23:01:06
На байкшопі мені радили міняти що 250, я ж, так вийшло, міняв що 300.
Якщо 500км - то мабуть вже відчутніше буде - Бхагаван ніби так пробував, то плавність передач вже була не дуже.
на байкшопі просто зацікавлені більше продати. імхо.
а тепер ситуації з життя:
поміняв ланцюг, наїздив на ньому 270 км
мені тре на роботу і назад: 2*8км
потім на дачу: 2*15км
і ще може десь по дорозі якійсь гак зроблю.
то що, брати 2-ий ланцюг з собою і міняти коли накатаю 300 км по спідометру?
ще цікавіше:
наїздив на ланцюгу 200 км, поїхав в похід на 500 км.
брати з собою два ланцюга і міняти двічи в поході?
чем глубже в лес тем толще партизаны...