мануал фуфло... я вже читав його, чуть шо "Зверніться до кваліфікованого майстра"... є ше ман по розгону її з 75 до 100мм., там хоть пишуть як і чим розкручувати і чим не змазувати... клапан нормальний, провіряв... але на то він і клапан шоби в 1ну сторону пускати...
ти і не читай його там в кінці схема вилки є розібраному стані!!!на нього треба увагу звернути,типу чи в тебе так само!!!
ну як типу в одну сторону пускає???ти подумай якшо він пускає тільки в одну сторону,то виходить шо він йде вперед клапан закривається і поршень зупиняється,тому в тебе і клин!!!!!він має якось стравлювати повітря шоб повернутись в попереднє положення,чи нє???
Дописано : [time]Сбт 05 Гру 2009 23:17:48[/time]
доречі тиск в демпфері взагалі нахрена? регулювати "швидкість реакції"? а ше там якось прелоад регулюється... шо таке прелоад? то часом не є розмір зворотного клапана?
ну хз нашо тиск в демфері
а то точно демфер???
прелоад-це попереднє навантаження(в пружинні вилці,прелоад-піджимання пружини!!!а в повітряні-накачка позитивної повтряної пружини !!!!!)
Дописано : [time]Сбт 05 Гру 2009 23:18:51[/time]
я старий вазелін старими трусами на палці стирав зі штанів
ото сказав
Дописано : 06.12.2009, 00:00:27
корч тепер по темі "масло"
корч начитався я всякої фігні
моторне масло для вилок не канає,бо їх вязкість при температурі повітря десь біля 30))))хоча змашують ноги вони краще так як мають більшу проникність і їхна мясляна плівка стійкіша(хтось писав шо в навіть в мануалі до фоксів в штани виробник рекомендує лити моторне масло для змашування внутр частин,правда чи ні - незнаю,фоксів немав
),але дія на башинги і сальники невідома,а і ще при активній роботі демфера спінюється,а масло яке спінилось має малу вязкісь,тому демфер працює не адекватно!!!
гідравлічне масло(автоматичні КПП,гідропідсилювачі руля...)-люди лиють,дехто каже,шо нормально,тільки треба підібрати правильну вязкість,другі кажуть,шо гімно і зразу міняють на звичайне вилочне, дія на сальники і башинги -невідома,а і ше відсутні присадки які є в вилочному маслі (не памятаю як називаються) короче вони зменшують зношення башингів і покриття ніг вилки!!!!
звичайне вилочне масло-є синтетичне,напівсентитичне і мінеральне
мінеральне-( "-" -вязкість масла дуже залежить від температури експлуатації,тому і зимою демфер -тупить!!!!!)
синтетичне-( "-" -висока ціна,в порівнянні з мінералкою,"+"-вязкість масла не така чутлива до температури,як мінерального масла,корч його можна вважати всесизонним(завдяки різним синтетичним присадкам),більший ресурс масла,різні антифрикційні присадки)
напівсинтетика-ну типу шось середнє))))