Тема: хелп, потрібно "світло"  (Прочитано 36814 раз)

0 Користувачів і 4 Гостей дивляться цю тему.


Offline A.F.C.

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 714
  • Карма: +27/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #45 : 05.05.2012, 13:37:47 »
Я дуже часто користуюсь метал гідридними  акумами АА. Так от енерджайзери 2 комплекти вже здохли, потім взяв такі ж самі як на фото ДЖі Пі. Всеодно проблема не вирішилась радикально і промоніторивши в неті інфу вирішив замовити на ебей 8 штук SANYO ENELOOP ХХ, це нове покоління акумів від Санйо з дуже низьким саморозрядом! В четвер вони нарешті до мене прийшли! Що було цікаво, що коли я їх розпакував і вставив в спалах то вони скоріше його перезаряджали ніж щойно заряджені  GP! В дорозі вони були майже місяць, ну і сумніваюсь, що їх перед віправкою заряджали, тобто технологія із низьким рівнем саморозряду реально працює. Думаю, що для фари їх варто купити і прослужать вони довго, тай коштувати будуть дешевше ніж літієві. Одне що б порадив то купіть собі хорошу зарядку наприклад "Ле крос ВС700" або аналог "євролан ВС700"

Offline Vintage

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1131
  • Карма: +26/-5
  • Стать: Чоловіча
  • Ardis Slavytich - звірюка, Giant Yukon Disc
    • Перегляд профілю
« Reply #46 : 05.05.2012, 13:53:33 »
Дякую!
 Одразу вибачайте за російськомовну цитату:
"Завалялась у меня зарядка GPKB34P. В свое время всем меня устраивала, но с покупкой новых емких аккумуляторов 2700 ma и выше, она стала их недозаряжать, по причине того, что встроенный таймер ЗУ оключал его после 5 часов, а для этих аккумуляторов цикл зарядки составляет 12 часов. Стала альтернатива: либо каждые 5 часов передергивать зарядку, либо ее модернизировать."
Проблема в тому, що компанія GP в зарядний втулила мікросхему-таймер, яка розрахована на час, що нормально заряджає комплектні акуми на 1300 мА/год.
Це економія зі сторони компанії, але тупо для споживачів, виходить що акуми інших ємностей або перезарядиш або недозарядиш. Я не кажу використовувати лише ті акуми, це тупо, маєш бажання перечитай сторіночку  http://www.radiotehnic.narod.ru/data/GPKB34P.htm , і я тобі твій зарядний можу переробити під твої 2700 мА/год.
 Отже в тебе не в акумах чи їх старості проблема, а в тому що той с**а зелений світлодіод на зарядному, каже що вже пройшов час що закладений мікросхемою на зарядку 1300 мА/год акумуляторів.
Прочитавши перших шість абзаців з тої статті все зрозумієш.
Одне що б порадив то купіть собі хорошу зарядку наприклад "Ле крос ВС700" або аналог "євролан ВС700"
100500%
« Останнє редагування: 05.05.2012, 13:58:00 від Vintage »

Offline A.F.C.

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 714
  • Карма: +27/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #47 : 05.05.2012, 14:34:57 »
Так як фару ви використувати щодня не будете то і нові акуми "потухнуть" швиденько( Так що раджу і акуми нормальні купити... а щоб не купувати дорогі літієві під які тра спец зарядне то тому і порадив взяти ЕНЕЛУПи виробник каже, що вони зберігають 75% ємності навіть після трьох років. Візьмем більш реальну цифру, ну, наприклад ви будете користуватись ними два рази на рік, значить вони ніколи вас не підведуть, бо завжди будуть готовими до використання і ніяких сюрпризів не буде.)

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #48 : 05.05.2012, 19:29:58 »
блін, в мене такий самий і 2700  :( :o >:D
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline Антон Одобецький

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 742
  • Карма: +105/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Jeunet "Captivante"
    • Перегляд профілю
    • Швидка комп'ютерна допомога в Тернополі
« Reply #49 : 05.05.2012, 20:40:13 »
А літієві коштують не так і багато. Для прикладу, батарея 18650 із захистом вартує 50-70 грн. Зарядне - 50-100. Як на мене, набагато дешевше, ніж комплект ААА чи АА.
Люди крутят педали. Эти люди вращают мир!

Offline steve1

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 45
  • Карма: +1/-1
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #50 : 05.05.2012, 20:42:28 »
Цитувати
А можна десь дістати літієві акумулятори АА?
Можна. 3,7 вольта.

Offline Vintage

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1131
  • Карма: +26/-5
  • Стать: Чоловіча
  • Ardis Slavytich - звірюка, Giant Yukon Disc
    • Перегляд профілю
« Reply #51 : 05.05.2012, 20:42:50 »
Та кажу ті пі......... GP замість нормального контроллера зарядки втулили таймер розрахований на 5 год за які встановленим струмом заряджаються саме акуми ємністю 1300 що йшли в комплекті з зарядним. Вам виходить робити так, як описано на сторінці, на яку я дав лінк в попередньому свому пості:
"... - Сбрасывать таймер.

То есть после прошествии 5,5 час надо устройство вынимать из розетки и заново вставлять. То есть в сумме это дает 2750 мАчас, если с учетом потерь на тепловыделения (К=1.6) то так нужно проделать три цикла...


 ... - Модернизация данного устройства.

Полез искать DataSheet на этот таймер и, что выяснилось:

Время работы таймера зависит от емкости (она у меня была 2,2мкФ, С1 на схеме)  и от сопротивления (R3 на схеме)..."


А літієві коштують не так і багато. Для прикладу, батарея 18650 із захистом вартує 50-70 грн. Зарядне - 50-100. Як на мене, набагато дешевше, ніж комплект ААА чи АА.

Так, але елемент живлення типорозміру 18650 не втиснеш в батарейний відсік під 4хАА.

Offline Антон Одобецький

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 742
  • Карма: +105/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Jeunet "Captivante"
    • Перегляд профілю
    • Швидка комп'ютерна допомога в Тернополі
« Reply #52 : 05.05.2012, 20:44:40 »
Контролер ліхтаря повинен бути розрахований на літієві елементи.
Люди крутят педали. Эти люди вращают мир!

Offline steve1

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 45
  • Карма: +1/-1
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #53 : 05.05.2012, 20:45:54 »
Цитувати
вартує 50-70 грн
Ти де такі ціни знайшов? За 70 я тобі дві штуки можу продати, хоч завтра.

Offline mr.Dream

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 66
  • Карма: +5/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • МайНЕТ
« Reply #54 : 07.05.2012, 19:17:30 »
"Хороші" 18650 коштують 80-100 грн. В них початкова ємність на 20% більша, за ту що вказана, і це при 0,5с розряду, тобто за 2 години. В фонарі їх ємність буде в півтоа раза ефективнішою.
"Погані", тобто "дешевий китай" реальну ємність має 0,5-0,7 від вказаної, не любить короткого заряду і короткого розряду (гріється, "кипить"). А ще китайці люблять не ставити запобіжник, який розмикає коло при великому тиску в банці - черевато бабахом в штанах при КЗ чи перевантаженні :)
Хоча для ліхтарів реально вигідніше купити 4 китайці за сотню, ніж один хороший. А то шо на всяких там трастфайрах-утрафайрах-інших пишуть 3800, 4200, 4600 мА/Г - не ведіться. Там реально буде до 1500 в хорошому випадку :)
Із "хороших" максимум тримав в руках 2400. А так вони переважно 2200 маг

Offline Frenky

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 703
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • I am specialized
    • Перегляд профілю
« Reply #55 : 11.06.2012, 21:16:10 »












Міні-огляд Sigma Tail Blazer.
Плюси:
+ круто виглядає
+ якість матеріалів і зборки
+ яскраво світить
+ індикатор стану батареї
+ батарейний відсік відділений від електроніки
+ зручне кріплення. Реально. Можна чіпляти ліхтар як на вертикальну, так і горизонтальну трубу, регулювати кут, причому ремінець гнучкий, затягується гвинтом (правда пластиковим). Можна чіпляти не знімаючи підсиділ.

Мінуси:
- можна пошкодити корпус при спробі його відкрити монетою - лишаються сліди на пластику. треба дуже акуратно з ним.
- корпус тримається на защолках. Не знаю, наскільки вони довговічні. мій перший ліхтар закручувався гвинтом.
- сумніваюсь, що його можна мити під краном. А старий-добрий Прінсетон-Тек, що на першому фото - можна. Там водонепроникність краща.

АПДЕЙТ:
Практика показала, що защолки не ламаються.
Відкриваю монетою, але через тряпочку. І все гуд.
На одному комплекті батарейок можна з півтора місяці їздити. Але я акумуляторні використовую. То не шкода вмикати на дорозі навіть вдень, його дуже класно видно навіть на сонці.
Їздив під дощем, але під краном не ризикую мити.
« Останнє редагування: 04.10.2012, 19:47:59 від Frenky »

Offline Frenky

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 703
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • I am specialized
    • Перегляд профілю
« Reply #56 : 25.11.2012, 20:58:26 »

Як?

Offline Avanar

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 367
  • Карма: +21/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #57 : 26.11.2012, 18:19:22 »

Як?
Скільки таке зарядне коштує?

Offline vit

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1154
  • Карма: +25/-0
  • Стать: Чоловіча
  • TREK 3900 (рама)
    • Перегляд профілю
« Reply #58 : 26.11.2012, 22:48:32 »
Тут http://batterex.com/ можна глянути.
Ти шо, з Тернополя приїхав???

Offline Frenky

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 703
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • I am specialized
    • Перегляд профілю
« Reply #59 : 27.11.2012, 01:29:10 »
http://rozetka.com.ua/la_crosse_bc1000/p153993/ Конкретно цей майже 500. Хороша комплектація. 8 акумів. 4 великих (2600) і 4 малих (1000). Якщо треба просто зарядне можна взяти ВС700 за 300 гривень, але ті акумулятори класні.
« Останнє редагування: 27.11.2012, 01:35:36 від Frenky »