Получається як, по перше у мене сідло має відрегульовану висоту більш для крос-кантрійних та шоссе поїздок, тобто не є опущеним а навпаки доволі високо сидить. Так як опускати його мені було влом, а попу при стрибках треба кудись дівати то я вирішив буду маніпулювати двома позиціями або перед сідлом або позаду сідла. Прокатнувшись кілька разів, зрозумів чому при посадці після стрибка ноги зіскакують з педалей (один раз навіть боляче вдарився ногою до тої ж таки педалі). Так от по правилах коли зїжджаєш з крутої гори потрібно масу тіла перевести назад, і це вірно, але при самому вискоку (вильту) якщо так і залишати основну масу тіла далеко назаді (позаду сідла) то стається різкий ривок, що ноги важко втримувати на педалях, а якщо перед самим вильотом масу тіла перемістити поближче до руля (наперед, перед сідлом) то посадка получається більш стриманою та рівномірною без різких динамічних перекособочень
Якби опустив сідло то того мабуть би не зрозумів
P.S.: to wuwuzange і то часом треба