Загальний > Флуд, Флейм і Оффтоп
нашим шосероводам
teodor4ik:
--- Цитата: skaz від 15.01.2010, 13:30:29 ---ну вопше процес обсирання себе при переляку - закон збереження маси не змінює, хіба може трохи понизити центр мас і помякшити посадку на жопу
--- End quote ---
дозвольте не погодитись тут не все так однозначно... багато параметрів експеримента залежать від густини і липкості екскримента а також одягу велосипедиста... а якшо все випаде під колеса, то тормозний шлях суттєво збільшиться!
Стечкин:
--- Цитата: teodor4ik від 15.01.2010, 13:35:10 ---дозвольте не погодитись тут не все так однозначно... багато параметрів експеримента залежать від густини і липкості екскримента а також одягу велосипедиста... а якшо все випаде під колеса, то тормозний шлях суттєво збільшиться!
--- End quote ---
і зразу пішли натяки що палити на міндобриво ще зарано, може бути джерелом органічного добрива
Сім самураїв:
--- Цитата: teodor4ik від 15.01.2010, 13:35:10 ---дозвольте не погодитись тут не все так однозначно... багато параметрів експеримента залежать від густини і липкості екскримента а також одягу велосипедиста... а якшо все випаде під колеса, то тормозний шлях суттєво збільшиться!
--- End quote ---
коллєга, під час дефекації дуже рідкими каловими масами в процесі льоту на тролейбус з"являється пенва реактивна тяга, яка тільки додасть швидкості і збільшить урон.
teodor4ik:
--- Цитата: Сім самураїв від 15.01.2010, 13:51:44 ---коллєга, під час дефекації дуже рідкими каловими масами в процесі льоту на тролейбус з"являється пенва реактивна тяга, яка тільки додасть швидкості і збільшить урон.
--- End quote ---
знову ж таки не погоджусь... закон збереження імпульсу знаєте? m1v1=m2v2 тобто для строрення реактивної тяги необхідно попередньо зняти штани інакше масса залишиться знов таки на місці... або заздалегідь втикнути в анус трудку-сопло для направлення струменя... а якшо сопло розвернути на 180 град. то получимо необхідну для швидшої зупинки зворотну тягу, але не забуваємо що треба відводити не прямо перед собою, а на декілька гр. вбік, шо додасть дещо імпульсу в сторону, для легшого оминання перешкоди і не буде заважати зчепленню коліс з дорогою!
[вкладення вилучене Адміністратором]
skaz:
:D
во а ще трошки вгору - щоб забезпечити краще зчеплення коліс з покриттям і знову ж таки зменшити тормозний шлях
Дописано : 15.01.2010, 14:21:55не забудьте й усі інші фактори врахувати температуру, шв. вітру і т.д.
а також Еразеля - дуже невідомого фак тора :D
або як тут виявилось у певних обставинах фекалоїдатора
Навігація
Go to full version