Загальний > Флуд, Флейм і Оффтоп

нашим шосероводам

<< < (15/17) > >>

teodor4ik:

--- Цитата: skaz від 15.01.2010, 13:30:29 ---ну вопше процес обсирання себе при переляку - закон збереження маси не змінює, хіба може трохи понизити центр мас і помякшити посадку на жопу

--- End quote ---
дозвольте не погодитись тут не все так однозначно... багато параметрів експеримента залежать від густини і липкості екскримента а також одягу велосипедиста... а якшо все випаде під колеса, то тормозний шлях суттєво збільшиться!

Стечкин:

--- Цитата: teodor4ik від 15.01.2010, 13:35:10 ---дозвольте не погодитись тут не все так однозначно... багато параметрів експеримента залежать від густини і липкості екскримента а також одягу велосипедиста... а якшо все випаде під колеса, то тормозний шлях суттєво збільшиться!

--- End quote ---

і зразу пішли натяки що палити на міндобриво ще зарано, може бути джерелом органічного добрива

Сім самураїв:

--- Цитата: teodor4ik від 15.01.2010, 13:35:10 ---дозвольте не погодитись тут не все так однозначно... багато параметрів експеримента залежать від густини і липкості екскримента а також одягу велосипедиста... а якшо все випаде під колеса, то тормозний шлях суттєво збільшиться!

--- End quote ---
коллєга, під час дефекації дуже рідкими каловими масами  в процесі льоту на тролейбус з"являється пенва  реактивна тяга, яка тільки додасть швидкості і збільшить урон.

teodor4ik:

--- Цитата: Сім самураїв від 15.01.2010, 13:51:44 ---коллєга, під час дефекації дуже рідкими каловими масами  в процесі льоту на тролейбус з"являється пенва  реактивна тяга, яка тільки додасть швидкості і збільшить урон.

--- End quote ---

знову ж таки не погоджусь... закон збереження імпульсу знаєте? m1v1=m2v2 тобто для строрення реактивної тяги необхідно попередньо зняти штани інакше масса залишиться знов таки на місці... або заздалегідь втикнути в анус трудку-сопло для направлення струменя... а якшо сопло розвернути на 180 град. то получимо необхідну для швидшої зупинки зворотну тягу, але не забуваємо що треба відводити не прямо перед собою, а на декілька гр. вбік, шо додасть дещо імпульсу в сторону, для легшого оминання перешкоди і не буде заважати зчепленню коліс з дорогою!

[вкладення вилучене Адміністратором]

skaz:
 :D
во а ще трошки вгору - щоб забезпечити краще зчеплення коліс з покриттям і знову ж таки зменшити тормозний шлях
Дописано : 15.01.2010, 14:21:55не забудьте й усі інші фактори врахувати температуру, шв. вітру і т.д.

а також Еразеля - дуже невідомого фак тора :D

або як тут виявилось у певних обставинах фекалоїдатора

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Go to full version