Загальний > Флуд, Флейм і Оффтоп

нашим шосероводам

<< < (9/17) > >>

Стечкин:

--- Цитата: skeleton13 від 12.01.2010, 20:40:02 ---4. дуже навіть нормальна сталь! два рази влітав в машину...чуть погнулась...виправили мені назад...і нормально вигладає навіть не замітно шо бита
5.досить зручне якшо привикнути
7.а яка проблема натянути шприхи?...
8. 13-13.5 кг вага!
9. ну це як в кого...рідних там тільки чи 5 чи 6 передач...

і до речі, Турист випускався в багатьох різних компектаціях...а от шо на рахунок розміру рами то незнаю...тре подивитись... в мене(точніше в мого тата) ше зберігся паспорт того вела  :)  і інструкція по користуванню  :)


--- End quote ---

4. труби з грубими стінками з мягкої низьковуглецевої сталі, такі як на "Україні". така сталь використовувалася будь-де. не віриш мені  - попитай десь на велобазі. в рамах Старт-шоссе стінки труб тоньші і сталь краща
тут читай: http://www.velorama.ru/blogs/32676
5. чому в сучасних велах манетки на рулі?
7. спочатку купи, а потім шприхуй ? ті ХВЗ після купівлі треба було розібрати і самому скласти. так і робили - інших не було і ті самі туристи теж не завжди були
9. звичайно було сзаду 4 і спереді 1-2 зірки. під занавес існування ХВЗ нібито ставили пятерики від старт-шоссе
8. вот і прочитай в інструкції яка вага, я можу помилитися - 25 років минуло.

і взагалі на рамі писало: турист, спутнік, спорт - але принципово вони не відрізнялися - невдалий гібрід дорожного і гоночного роверів

skeleton13:

--- Цитата: Стечкин від 12.01.2010, 21:17:04 ---5. чому в сучасних велах манетки на рулі?
7. спочатку купи, а потім шприхуй ? ті ХВЗ після купівлі треба було розібрати і самому скласти. так і робили - інших не було і ті самі туристи теж не завжди були
8. вот і прочитай в інструкції яка вага, я можу помилитися - 25 років минуло.

--- End quote ---
5. то вже спортивні забаганки, то чисто для змагань придумано...принаймні для шосерів
7. а шо хтіли? то ж Союз був  :D
8. нашо мні існтрукція в мене вага дома є  :) хотя ради інтересу тре глянути...
Дописано : 12.01.2010, 21:43:51
--- Цитата: Vintage від 12.01.2010, 21:09:58 ---Неописуємо http://uabike.com/index.php?newsid=1259778485  *dontknow*

--- End quote ---
а най його шлях трафить..... :o :o тре бде на туристі попробувати  :laugh:

Vintage:
Туриста - не цапай, то - раритет. Його треба "в рамочку і на стіну"   :D
Во шо зараз видають http://veliki.com.ua/goods.php?id=4687

Стечкин:

--- Цитата: skeleton13 від 12.01.2010, 21:39:44 ---8. нашо мні існтрукція в мене вага дома є  :) хотя ради інтересу тре глянути...

--- End quote ---

мова про заводську комплектацію, а не самопал

skeleton13:

--- Цитата: Vintage від 12.01.2010, 21:51:45 ---Туриста - не цапай, то - раритет. Його треба "в рамочку і на стіну"   :D
Во шо зараз видають http://veliki.com.ua/goods.php?id=4687

--- End quote ---

таке добро в Львові бачив в маґазині, 2300 коштує! всьо так як пише..) вага там порядку 10-11 кг...але як тренировочний байк взагалі супер...я задумався чи не взяти собі колись для тренувань(це в тому випадку якшо цього року всьо буде норм зі змаганнями)  ::)

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Go to full version