Загальний > Флуд, Флейм і Оффтоп

нашим шосероводам

<< < (8/17) > >>

teodor4ik:

--- Цитата: erazel від 12.01.2010, 19:45:42 ---Ну тоді з цим спорити небуду. Тут тобі видніше.  Ти все розложив по полках і фактах. А то Тед з тою своєю хворобою-апгрейдоманією трішки дістав.

--- End quote ---

--- Цитата: Стечкин від 12.01.2010, 18:56:23 ---буду писати про той турист, що сам мав. бренд - "ХВЗ". прохання не плутати з "Старт-шоссе".
за сучасною класифікцією "Турист" ХВЗ умовно можно зарахувати в клас гібрідів і безумовно назвати гіршим в світі велом в цьому класі.

1. руль - вузький і дуже незручний
2. залізний винос довжиною 2 см, який легко ломиться
3. всі рами чомусь одного розміра
4. мягка низькоякісна сталь рами і вилки. вел погано котить. рама гнеться при лобовому ударі в місті кріплення манеток перемикачів. дав одній проїхатися, доїхала до найближчого бордюра і зігнула раму.
5. незручне розташування манеток перемикачів на рамі
6. передня перекидка після того як раз заб"ється болотом не переключається на маленьку зірку
7. одинарні ободи колес з мягкого алюмінію і ненатягнутими шприхами
8. вага без багажника - 14,5 кг  ...мій сраний аркус і то легший
9. лише 8 передач, і ті не перемикаються
10. шатуни на клинках
і так далі по всіх можливих позиціях


--- End quote ---

4 з 10 я вгадав :) а решту компонентів не згадував, но!!! якшо вони гавно погані, як тут написано... їх тра МІНЯТИ... а далі по списку..

skeleton13:

--- Цитата: Стечкин від 12.01.2010, 18:56:23 ---4. мягка низькоякісна сталь рами і вилки. вел погано котить. рама гнеться при лобовому ударі в місті кріплення манеток перемикачів. дав одній проїхатися, доїхала до найближчого бордюра і зігнула раму.
5. незручне розташування манеток перемикачів на рамі
7. одинарні ободи колес з мягкого алюмінію і ненатягнутими шприхами
8. вага без багажника - 14,5 кг
9. лише 8 передач, і ті не перемикаються
10. шатуни на клинках
і так далі по всіх можливих позиціях

--- End quote ---
4. дуже навіть нормальна сталь! два рази влітав в машину...чуть погнулась...виправили мені назад...і нормально вигладає навіть не замітно шо бита
5.досить зручне якшо привикнути
7.а яка проблема натянути шприхи?...
8. 13-13.5 кг вага!
9. ну це як в кого...рідних там тільки чи 5 чи 6 передач...

і до речі, Турист випускався в багатьох різних компектаціях...а от шо на рахунок розміру рами то незнаю...тре подивитись... в мене(точніше в мого тата) ше зберігся паспорт того вела  :)  і інструкція по користуванню  :)

Vintage:
Про шоссер на одному з форумів:
"Катит божественно,если перестать крутить-задолбишися ждать пока остановится.Очень понравилось чувство единения с дорогой на сликах и тишина качения."
 Йо, весна не за горами, Васька даси відчути всю то-ту  красу???

skeleton13:

--- Цитата: Vintage від 12.01.2010, 20:47:25 ---Про шоссер на одному з форумів:
"Катит божественно,если перестать крутить-задолбишися ждать пока остановится.Очень понравилось чувство единения с дорогой на сликах и тишина качения."
 Йо, весна не за горами, Васька даси відчути всю то-ту  красу???

--- End quote ---
а мене навпаки нервує шо шосер тихо їде...( бо коли їдеш на широкій гумі то прикольний звук такий   :)
якшо не зАбюсь після першої покотеньки на ньому то попробуєш  :D

Vintage:
Неописуємо http://uabike.com/index.php?newsid=1259778485  *dontknow*

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Go to full version