Загальний > Флуд, Флейм і Оффтоп

нашим шосероводам

<< < (7/17) > >>

teodor4ik:

--- Цитата: skeleton13 від 12.01.2010, 15:51:39 ---мені просто терпіння не хватило дозбирати того Туриста....тим більше він як для такого апргейду не придатний...
--- End quote ---
ше в когось будуть питання чім гірший турист?

Erazel I-st:
Тільки одне АЛЕ. Він 25 років їздив і ніхто ніякими апгрейдами не заморочувався.  А тут чогось одразу поганий став.

teodor4ik:

--- Цитата: erazel від 12.01.2010, 17:57:50 ---Тільки одне АЛЕ. Він 25 років їздив і ніхто ніякими апгрейдами не заморочувався.  А тут чогось одразу поганий став.

--- End quote ---
я тоже довго дивився ч/б телевізор, катав Аїста, грався на атарі2600, і ходив покакати в зелену будку... прикинь, тоже не заморочувався... і все це мені раптом стало погано... СИНКУ це називається ПРОГРЕС!!! :P
Дописано : 12.01.2010, 18:08:54
--- Цитата: erazel від 12.01.2010, 13:16:28 ---Він просідає не настільки щоб це можна було вважати сегом
--- End quote ---
а гугль так вважає
sag:
прогиб
провес
осадка
понижение
оседание
провес
просадка
перекос
слабина

Стечкин:

--- Цитата: erazel від 12.01.2010, 08:19:46 ---А якщо все ж конкретно? Давай по полочках розклади параметри по яких турист суттєво програє тому келлісу. Згадується хіба що вага. І то нескажу щоб турист був вже такий важкий.

--- End quote ---

буду писати про той турист, що сам мав. бренд - "ХВЗ". прохання не плутати з "Старт-шоссе".
за сучасною класифікцією "Турист" ХВЗ умовно можно зарахувати в клас гібрідів і безумовно назвати гіршим в світі велом в цьому класі.

1. руль - вузький і дуже незручний
2. залізний винос довжиною 2 см, який легко ломиться
3. всі рами чомусь одного розміра
4. мягка низькоякісна сталь рами і вилки. вел погано котить. рама гнеться при лобовому ударі в місті кріплення манеток перемикачів. дав одній проїхатися, доїхала до найближчого бордюра і зігнула раму.
5. незручне розташування манеток перемикачів на рамі
6. передня перекидка після того як раз заб"ється болотом не переключається на маленьку зірку
7. одинарні ободи колес з мягкого алюмінію і ненатягнутими шприхами
8. вага без багажника - 14,5 кг
9. лише 8 передач, і ті не перемикаються
10. шатуни на клинках
і так далі по всіх можливих позиціях

Erazel I-st:
Ну тоді з цим спорити небуду. Тут тобі видніше.  Ти все розложив по полках і фактах. А то Тед з тою своєю хворобою-апгрейдоманією трішки дістав.

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Go to full version