Загальний > Справжні велосипедисти

Залежність кількості ДТП від пори доби!?!

<< < (2/2)

Vintage:
Час "збирати врожай". М-да получається, що безпечніше їздити з 23:00 до 8:00 тобто уночі :) . Ну менше з тим вдень так само як і в темну пору доби треба бути пильним на дорогах. Різниця лише в тому що для переміщення у темну пору необхідно, щоб велосипед мав світловідбивачі, при чому ззаду бажано окрім пасивного, ще мати ліхтарик на світлодіодах, а і як є в наявності то такий, що можна закріпити на рюкзаку, такий автомобілістам буде здаля видно. Само собою фару,і не лише тому щоб пильно бачити перед колесом наші неякісні дорожні покриття і через них не зіпсувати ровер, а для того, щоб водії, що їдуть спереду бачили вас. Також передня фара відіграє немаловажливу роль на перехрестях, коли у вечірній та нічний час доби воно стає - нерегульованим. У такому випадку з фарою вас швидше помітять автомобілісти що рухаються перпендикулярно до вашого напрямку (тобто зліва та зправа на перехресті), бо пасивні відбивачі не у кожного на колесах присутні, та й розміщені вони доволі низько, вас можуть не помітити ті водії що наближаються до перехрестя! Удачі!

teodor4ik:

--- Цитата: Vintage від 08.11.2009, 00:19:43 ---М-да получається, що безпечніше їздити з 23:00 до 8:00 тобто уночі :)

--- End quote ---
вчи мат. статистику.... ти б спочатку визначив залежність аварійності від пори доби в розрізі кількості роверистів на дорозі


--- Цитата: Vintage від 08.11.2009, 00:19:43 ---для переміщення у темну пору необхідно, щоб велосипед мав світловідбивачі, при чому ззаду бажано окрім пасивного, ще мати ліхтарик на світлодіодах, а і як є в наявності то такий, що можна закріпити на рюкзаку, такий автомобілістам буде здаля видно. Само собою фару,і не лише тому щоб пильно бачити перед колесом наші неякісні дорожні покриття і через них не зіпсувати ровер, а для того, щоб водії, що їдуть спереду бачили вас. Також передня фара відіграє немаловажливу роль на перехрестях, коли у вечірній та нічний час доби воно стає - нерегульованим. У такому випадку з фарою вас швидше помітять автомобілісти що рухаються перпендикулярно до вашого напрямку (тобто зліва та зправа на перехресті), бо пасивні відбивачі не у кожного на колесах присутні, та й розміщені вони доволі низько, вас можуть не помітити ті водії що наближаються до перехрестя! Удачі!

--- End quote ---

уточню шо задній блимак корисний не тільки вночі, вдень він тоже ДУЖЕ корисний...
ше до пас. безпеки варто користати світлоповерпаючі плівки...(маю куски)

Vintage:
Тед розслабся, там вкінці другого речення смайлик стоїть. До речі та світлодіодна панель що Ти мав доволі класна,недорога і корисна річ, як маєш змогу то ще дістань, вважаю багато хто з велосипедистів їх схоче взяти тим паче по такій ціні (там самі но світлодіоди ціною в 8-10 грн. а ще + виріб + світловий процесор). коротше, як ще маєш відклади - полюбому візьму!!!

teodor4ik:

--- Цитата: Vintage від 09.11.2009, 03:10:20 ---Тед розслабся, там вкінці другого речення смайлик стоїть. До речі та світлодіодна панель що Ти мав доволі класна,недорога і корисна річ, як маєш змогу то ще дістань, вважаю багато хто з велосипедистів їх схоче взяти тим паче по такій ціні (там самі но світлодіоди ціною в 8-10 грн. а ще + виріб + світловий процесор). коротше, як ще маєш відклади - полюбому візьму!!!

--- End quote ---
в мене їх толі 20 толі 30 шт...
Дописано : 09.11.2009, 10:27:33уточнив... 10 каларових панельок і 20 просто червоних блимаків...

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[*] Попередня сторінка

Go to full version