ТехМайданчик > Спорядження

Ціна велообладнання

(1/6) > >>

Erazel I-st:
Скільки ви готові платити за велокомпоненти? А то чим більше читаєш всякі журнали тим більше стають звчиними ціни у декілька сотень "зелених" за запчастину. Раніше мені здавалось шо за 200 доларів можна зібрати цілком пристойног овелосипеда. А тепер ціни на вили і рами у 500-800 доларів зовсім не дивують. Це вже чимось нагадує зомбування.

xlibes:
Це, радше, нагадує не про зомбування, а про неабиякий фанатизм. Я, наприклад, для себе встановив таку психологічну межу - не більше 3000 грн. за велосипед, плюс мінімум прибамбасів (шолом, болотники, фара). Але коли комусь дозволяють фінанси, то я думаю,йому не варто себе обмежувати. Але коли забагато понтів, а з них жодного толку, то я такого точно не розумію.
Доречі, я за свою психологічну суму, не можу купити обраного велосипеда - він відсутній. Принаймні, у цій галактиці його нема(http://www.kellys-bicycles.com/index.php?module=catalog&cPath=1_189_196&pID=11761)

CoRacK:
Взагалі-то якщо людині дійсно потрібна дорога і якісна річ то є смисл платити за неї відповідні кошти, але якщо це просто бажання мати крутіший вел чи спорядження, ніж у когось, а насправді воно зовсім непотрібне то це дійсно в майбутньому може стати серйозною проблемою.
В США є таке поняття як апгрейдітіз (upgraditis) це свого роду хвороба коли періодами людину охоплює практично непереборне бажання обновити свого "залізного коня" чи обладнання на ньому, чи своє спорядження при тому, що старе ще не вийшло з ладу і нормально працює.
Так що потрібно дивитися, щоб не влипнути у цю пастку.

Yanek:
Дочитався і до цьої теми!
от що скажу - насправді для людини, яка має бажання кудись їздити ровером - якість того ровера і його ціна - то питання десяте.
Але в велотусовці, як і в будь якій суспільній групі, в кожного учасника є підсвідоме бажання виїбнутися - бути кращим за інших - на це і орієнтований масовий товаровиробник.
В додатку даю фото Васі - то один родич мого колєги-ровериста.
Ми вдох якраз цьогоріч відкривали сезон, і він типу проходив мимо - каже давайте з вами проїдуся. І шо ви думаєте?
Перша в сезоні поїздка - проїхали більше 60км, причому десь 2-3 км через болото прийшлось той ровер тупо тягнути. Той Вася матюкався конєшно троха, але проїхав тим самим маршрутом, що і я на свому Форті, і мій колєга на якомусь там своєму крутому англійському шосейнику. Причім гляньте в чім одягнутий був Вася.

п.с.
минулого року троха був в Європі.
Франкфурт-Париж-амстердам - народ на роботу такими гробами на вигляд їздить, що мені б тут встидно було в місто виїхати.
Так що не все Європа що блистить і що дорго коштує

[вкладення вилучене Адміністратором]

xlibes:
Вася - зачотє!!!

Я для себе маю таку думку, що велосипед має бути хороший і надійний, особливо коли мандри далекі і часті.
Відповідно зараз я б на базарному ровері далеко би не вибирався.

А те, що у Європі їздять на гробах - то правда. Сам видів тут у Англії, зокрема в Лондоні.
Але я гадаю, що то так їздять люди, які економлять на проїзді і може троха думають про здоровий спосіб життя.
І тут же інше але - вони їздять по тих самих вулицях де є купа транспорту і про здорове повітря тут вже нема мови.
Плюс - такий ровер треба десь лишати на час роботи, чи навчання - чи ще чого, залежно куди ти ним приїхав.
А крадуть їх тут страшно. Того для того діла є гроб!

А фанати вони і в Африці фанати. Вони на гробі тобі не поїдуть. Такі ровери вже більше використовуються для вихідного дня, чи для інтенсивних занять на природі. І їх тут ніхто в місті не лишає, або дуже ненадовго. І ці люди, на відміну від першої категорії - commuters - завжди катають у повному спорядженні, без дурнуватих плетених кошиків на рулі, тощо.

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

Go to full version