Тема: Хто пробував робити сам пулівізатора?  (Прочитано 12225 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.


Offline Vintage

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1131
  • Карма: +26/-5
  • Стать: Чоловіча
  • Ardis Slavytich - звірюка, Giant Yukon Disc
    • Перегляд профілю
« Reply #15 : 26.10.2009, 20:21:21 »
Ну нічого собі!!! Чиста фізика і холодний розрахунок! А-а-а гов "шприхалі", вітаємо в наших рядах винахідника-раціоналізатора ІГОРА!!! Егеж-бо, він навіть аватар підмінив з того хорошого настрою!  *hurray*

Offline Ігор

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 77
  • Карма: +3/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #16 : 27.10.2009, 16:56:41 »
І насам кінець. Зробив останні штрихи білою фарбою на виносі.
Винос готую для шоссера, тому буде стояти вниз головою  :)
http://igor-maks.e-hosting.com.ua/image/index/
УДАЧІ

Offline Vintage

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1131
  • Карма: +26/-5
  • Стать: Чоловіча
  • Ardis Slavytich - звірюка, Giant Yukon Disc
    • Перегляд профілю
« Reply #17 : 27.10.2009, 19:36:10 »
Ні, я свого "важкого бомбардувальника" точно фарбувати не будю! Бо він з "тєжкого шоссера" під вагою тих 20 мл. фарби на танк стане схожий. А я льотати люблю!

Offline Ігор

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 77
  • Карма: +3/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #18 : 27.10.2009, 21:05:47 »
Бо він з "тєжкого шоссера" під вагою тих 20 мл. фарби на танк стане схожий.
 :laugh: - це дійсно талант вроджений. Дякую. наржався!!!
« Останнє редагування: 27.10.2009, 21:11:37 від Ігор »

Offline Vintage

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1131
  • Карма: +26/-5
  • Стать: Чоловіча
  • Ardis Slavytich - звірюка, Giant Yukon Disc
    • Перегляд профілю
« Reply #19 : 27.10.2009, 21:34:28 »
Ага, особливо "А я льотати люблю!". Менше з тим, коли я на ровері вздрів кілька манюніх подряпин, що почали ржавіти (о жесть), то я обезжирив ті місця і тупо наніс епоксидну смолу. Тепер рама від іржі "посиплеться", а ті місця ще будуть мати вигляд як зараз. Взагалі епоксидка класна штука, а з електроживлення я акумулятори люблю (і щоб в рюкзачку зап. комплект свіжозаряджених був)!!! О є ідея "змайструвати" тему типу "ЕлектроВелл"???

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #20 : 28.10.2009, 12:10:50 »
О є ідея "змайструвати" тему типу "ЕлектроВелл"???
не варто... бо то нерозумно... вел то така шт. з педалями... з мотором то мапед...

Offline Ігор

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 77
  • Карма: +3/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #21 : 28.10.2009, 13:33:53 »
Теоретично самому зробити цю штуку можно конешно. Проблема лише в масі.
Розрахунок простий на вело треба 2 конячки а це - мотор на  = 735.49875 Ватта помножена на 2. Висновок такий: Їдеш одну годину та витрачаєш приблизно 1.4 кіловата енергії.
А уяви собі який це акумулятор  :o. Тут хіба ще можна вприкріпити 4 динамо по 2 на кожне колесо. і ще якось тормозну енергію перекинути на ВАЗовський генератор.
То вже виходе так: амумулятор приблизно - 10кг (при генераторі) без генератора не уявляю  :)
                                мотор - 2 кг
                                динамо 4 шт - 0,8 кг
                                генератор ВАЗ - 3 кг
маєш масу до 19 кг. бо ще тра болти і всілякі тримачі  *heat*


Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #22 : 28.10.2009, 15:08:56 »
Розрахунок простий на вело треба 2 конячки а це - мотор на  = 735.49875 Ватта помножена на 2. Висновок такий: Їдеш одну годину та витрачаєш приблизно 1.4 кіловата енергії.

ти де такі цифри взяв... які 2 коняки?ти з якою швидкістю їздити рішив? в малої на машинці стоїть 35вт мотор 40кг*3км/г
тобто на 100 кг (40*2,5) і 30 км/г (3*10) тра 0,03*2,5*10 = 0,875квт, а якшо зупинитись на 20 км/г то і 600вт(12в*50А) стане...

тобто 200 аа акумів (1,2в*3,5мА) стане на 1.5год, а вони всього по 15 грн (ітого 3000), можна і автомобільний взяти.. :laugh: але то всерівно нерозумно...

є інша мисль... будувати електро-веломобіль... мотора стане від шуруповертів(по 1 на задні колеса), рішається питання стабільності з тими акумами (2*75А) вони під крісло підуть, електромотори самі по собі і є непоганими генераторами.

якби хтів побавитись, то інструмент, місце, кавалки роверів, колеса і т.д. є...

Offline Vintage

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1131
  • Карма: +26/-5
  • Стать: Чоловіча
  • Ardis Slavytich - звірюка, Giant Yukon Disc
    • Перегляд профілю
« Reply #23 : 28.10.2009, 19:11:39 »
Привіт усім винахідникам-раціоналізаторам. Ну хлопці вас і понесло "треба 2 конячки" "4 динамо по 2 на кожне колесо" "маєш масу до 19 кг" "мотора стане від шуруповертів(по 1 на задні колеса)"   :D я зовсім не те мав на увазі. Ви що з дуба впали, щоби замість вас педалка крутив якийсь мотор з грьобаним акумом на хто зна скільки кілограм. А де ж весь той кайф від "скільки вкрутиш - стільки й їдеш" власними силами? Ви сенс, ядро усього процесу загубили! Я лише мав на увазі щось типу такого http://www.velokiev.com/forum/viewtopic.php?f=9&t=43248  і НЕ БІЛЬШЕ!!!

Offline Ігор

  • Користувач
  • **
  • Повідомлень: 77
  • Карма: +3/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #24 : 29.10.2009, 17:20:32 »
Ну добре. Нехай буде 700 ват потолок. Та всеж взяти колишні радянські мопеди: Карпати, Міні-мокік та Дельту. Вони мають 50 кубів. Чи не так? Це і тих самих дві коняки. А глянути як вони повзуть! Взяти хоча горбочок 15%  :D. А не хоченься щоби козак на звичайному шоссері взув під тих 15. Вот і взяв 1.4 кіловат, щоби горбок 15 був подоланий 40 км/год   o^-o

Offline Vintage

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1131
  • Карма: +26/-5
  • Стать: Чоловіча
  • Ardis Slavytich - звірюка, Giant Yukon Disc
    • Перегляд профілю
« Reply #25 : 29.10.2009, 19:39:12 »
Та ні шановні конструктори, з запасами по потужностях і розрахунки у вас з старим (совдепівським) запасом все непогано навіть вийшло. Але кому потрібні ті карпати і той мокік, сила власних м'язових структур + злитись з своїм велосипедом у єдине ціле, і - вітер далеко позаду!

Offline Vintage

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1131
  • Карма: +26/-5
  • Стать: Чоловіча
  • Ardis Slavytich - звірюка, Giant Yukon Disc
    • Перегляд профілю
« Reply #26 : 01.12.2009, 22:58:35 »
На рахунок пульверизатора 1 можна замість легенів використати попередньо надуту повітряну кульку - довше і стабільніше буде потік повітря. 2 можна під'єднати вихід пиловсмоктувача (багато сучасних мають фун-ію видуву повітря) переваги ті самі що у п.2 удачі винахідникам та раціоналізаторам  :)