ТехМайданчик > Спорядження
Велосипедний одяг і захисти
teodor4ik:
--- Цитата: tarasv від 04.05.2008, 11:06:34 ---звичайно, оптимальний каданс 60-80 (90), але його не треба валити з язиком на плечах а поступово розвивати.
--- End quote ---
я чогось завжди думав шо оптимальний каденс в кожного свій... в мене на 175-их шатунах каденс високий просто не виходить (довжина велика= більше плече=менше зусилля - компенсується повищеною передачою). да і довжина мязів у всіх різна... довгі мязи кращі на нагрузку, короткі на швидкість... в мене довгі... тому в мене каденсу майже нема... тому і льотаю на останній передачі завжди...
mlad:
а от я за першийд день в контактах зловив 2 рублі... обидва раза по привичці швидко встав )) а потім швидко завалився )) і то коло власного під'їзда на очах всього звору...
"Встал поклонился ушол" *hurray*
andriy:
2mlad
Але як?
Легше їздити? Вистрибувати на бордюр?
Віталько:
Так, легше, я вже не вернусь на топлалки (хіба ш ов універ їздити - мої капці стукають по асфальту, не поймуть). Вистрибувати на бордюр так ж само як і без контактів (якшо до того правильно вистрибував), ну можна просто тупо тягнути кросовком :). Ось таке моє враження, чекаєм млада
Erazel I-st:
--- Цитата: andriy від 24.09.2009, 19:01:34 ---Легше їздити? Вистрибувати на бордюр?
--- End quote ---
- Легший розгін(ну бо сила двох ніг то не одної).
- Краща управляємість на бездоріжжі, бо ноги жорстко звязані з задньою частиною велосипеда і можна нею управляти ногами, получається щось типу того як вершник управляє конем :D .
- Менше ноги змучуються. Ну бо просто на кожну ногу окремо припадає все ж менше навантаження за рахунок того що інша нога теж приймає участь в любий момент часу. Дехто скаже що мол при топталках нога половину часу відпочиває коли інша нога давить униз. Але є одне АЛЕ, в ті моменти коли педаль йде в гору працюють інші мязи, тому відповідно кожна група мязів всеодно працює лише половину оберта педалі. Тому маємо те що мязи при круговому педалюванні не починають більше втомлюватися.
- Тут одне саме головне - навчитися автоматично без роздумів вищолкуватися з контактів. Бо якщо при поїздці на далекі відстані зупинки рідкі і ти можеш за пару метрів до зупинки вистібнутися і спокійно зупинититися то в місті часто приходиться різко зупинятися(машина попереду, пішоходи, і т.д.) і тут треба за долі секунди встигнути вистібнутися і виставити ногу. Іменно по таких причинах я і падав в контактах. Походу і Млад з цих же причин навертався. Так що треба тренуватися і ще раз тренуватися. Доречі прикол на цю тему. Їхав позавчора вночі від вокзалу до "вічного вогню". Там є сходи. І ось виїзджаючи на ті сходи я поняв що накат замалий. Накату мені хватило лише до середини сходів. Я так і зупинився посередині. Все, думав кранти, впаду зараз на бік, на сходи. З переляку я вистібнувся вертикально вверх. Не провернув ногу і в сторону а просто ВИСКОЧИВ ВВЕРХ. Хто має контакти то пойме, для інших зауважу - так вистібнутися практично нереально, хіба що будеш падати і сила відриву буде ну дуже велика. Тепер я повірив в історії про бабульок які з пожарів вистакували важелезні сундуки з пожитками. З переляку і адреналіну і не таке зробиш.
Навігація
Go to full version