Мандрівки > Майбутні

Розрухаймося!

<< < (4/12) > >>

teodor4ik:

--- Цитата: Віталько від 08.07.2009, 09:28:28 ---2 денку шоб передивитись околиці? Мобіли в всіх є, а стартовий внесок полюбе буде. Але на рахунок машини шоб тобі їхдила і дупу ппідтирала то ти вже загнався.
Дописано : [time]Срд 08 Лип 2009 09:28:45[/time]І кожен лох який хоч раз там був туди заїде....

--- End quote ---

мобіли не нада, мова про стартові, з я ких треба шоб за будь-яких умов можна було позвонити шо ти в жопі... а не махати мозок,що в тебе копійки скінчились.... тому і централізовано...

машина жопу підтирати??? ти пробував таке організувати? не? то не балакай дурного... 1ше в оргів та ін. буде дофіга роботи і недофіга часу як і дофіга всякого гімна... а люди(нуби) за 2 дня на ногах, без підготовки з палатками на горбі просто помруть...

поставимо питання так: скільки часу нуби мають кататись: 6-8 годин інакше тупо починати шось таке, а за день всі просто окуєють, бо ше тра добиратись на місце і з місця... я вже не говорю шо тра ше чекпойнтів колись понатикати... тому і кидаю мисль про 2 дня... тоді це буде нормальний відпочинок, а не хто перший вмре...

ше раз повторюсь це тільки моє ІМХО і я готовий помогти з організацією в такому форматі...


--- Цитувати ---Це не покотенька по селах з цмудленням пива
--- End quote ---
а шо мішає вечерком побалакати "за жизнь" з пивком і сосіскою підсмаженою на вогнищі в зубах?

крім того для тих хто буде в силі, можна якіто спрінтики підмутити вечером..

а взагалом так... умова: з 19.00 до 20.00 мусиш бути в таборі і неіпёд, зранку старт відповідно з 8 до 9 по часу повернення, чого так рано вертатись? шоб єслі хто зблудить, ше міг засвітла вернутись... а не то поїхати пошукати...

тоді вийде нормально старт дето в 12-13(шоби всі зібрались, хто звідки, порішати орг. питання, роздати сух.пай, карти, контакти, втерти правила, позбирати підписи і т.д.)  тобто 6 год. з яких ходових реально 4-5, зранку вже хто як встигне...

Erazel I-st:
Дрім бл_ ти не гаслами говори, а нормальними словами.

Andrizzio:

--- Цитата: Dreamland від 08.07.2009, 09:55:06 ---Це не покотенька по селах з цмудленням пива :)

--- End quote ---

 :D :laugh: ну кому шо. Я не встидаюся пиво попити. 100 км в день і підйом в 6,00 і так три рази тоже не для мене  :D.

 

teodor4ik:
о блін... да я природжений організатор спортивних змагань... прочитав устав з турклубу, шо закинув петруха і заплакав... майже слово в слово, різняться тільки дати і години... в порушення всіх копірайтів кину свій шаблон на базі турклубівського:

[spoiler]
Положення
про велоперегони “Тернопіль трофі  2009”

1. Вступні положення.

Велоперегони “Тернопіль трофі 2009” (далі – квест) – некомерційні командні пригодницькі велосипедні змагання, які мають на меті:
- популяризацію здорового способу життя та української культури, насамперед – серед молоді;
- популяризації даного виду активності серед української молоді
- підвищення екологічної культури громадян України через залучення до тих видів активного відпочинку, які не завдають шкоди довкіллю;
- надання спортсменам, мандрівникам та шанувальникам велотуризму можливості зустрітися, перевірити свої сили та вдосконалити навички.

2. Час і місце проведення.

Велоперегони проводитимуться з __ по __ серпня 2009 року в довкіллі Тернополя (Тернопільський і Збаразький райони Тернопільської області).

3. Організатор

Тернопільський спортивно-туристський клуб – www.tourclub.com.ua

4. Умови участі

Велоперегони командні. Команда складається з двох учасників на велосипедах. Вік учасників від 16 років (до 16 років - в команді з відповідальною особою). До старту допускаються команди, що заплатили членський внесок.
Команди можуть бути чоловічі, змішані і жіночі. (за наявності відповідної кількості команд у кожній групі – 5 команд)
Кожна команда має бути укомплектована двома велосипедами, ліхтарями і відбивачами – для їзди в темну пору доби, велошоломами, цифровим фотоапаратом, компасом, мобільним телефоном.
Залік проводиься в 2х номінаціях, «турист» і «спортсмен» залежно від того в яку групу записався учасник. Для різних груп відповідно різна кількість чекпойнтів.
Організатори не несуть відповідальності перед учасниками за шкоди здоров’ю і майну, які можуть наступити перед, під час і після велоперегонів. Учасники стартують на власну відповідальність. Учасники несуть цивільну і правову відповідальність за всі шкоди, заподіяні третім особам. Учасник не може у будь-якому випадку висувати ніяких юридичних претензій до організатора. Учасник знає, що необхідно дотримуватись Правил дорожнього руху. Своїм підписом стверджує, що ознайомлений з правилами велоперегонів. Велоперегони відбудуться при будь-якій погоді.
Кожен учасник повинен сповідувати правила чесної гри (Fair play). Всі спірні питання вирішуватимуться оргкомітетом і судівською колегією. Умови велоперегонів можуть частково змінюватись організаторами безпосередньо перед стартом, про що усіх зареєстрованих учасників буде повідомлено.

5. Програма велоперегонів

Місцем старту велоперегонів є _________ , що на Тернопільщині. Командам пропонується географічний район, на якому зосереджені певні об’єкти. Команда за контрольний час повинна відшукати максимальну кількість таких об’єктів і фінішувати у вказаному місці. Фактом знаходження об’єкту є представлення судівській колегії файлу цифрової фотографії із зображенням об’єкту і 1 учасником команди (з номерком команди) на його фоні. За кожен об'єкт нараховується певна кількість балів. Які потім сумуються.
__ серпня (субота)
8.00 - 10.00 – робота мандатної комісії, заявки команд, жеребкування.
10.00 – 10.45 – відкриття велоперегонів, оголошення технічних умов, вручення командам картосхем місцевості.
11.00 – 11.45 – виїзд на стартову позицію.
12.00 – 12.30 – старт велоперегонів. Старт роздільний, згідно результатів жеребкування.
19.00 - 20.30 – обов’язковий фініш усіх команд в зазначеному на картосхемі місці, звітування по проміжних результатах
21.00 – 22.00 – вечеря, ватра знайомств
22.00 – оголошення проміжних результатів.
__ серпня (неділя)
8.00 - 9.00 – роздільний старт другого етапу велоперегонів (проводиться відповідно до проміжних результатів 1 дня)
16.00 – обов’язковий фініш усіх команд у зазначеному на картосхемі місці
16.00 – 18.00 – підбиття підсумків, оглошення результатів, нагородження переможців, закриття велоперегонів.

6. Зголошення і реєстрація

До __ серпня бажаючі взяти участь у велоперегонах зголошуються на клубному форумі http://forum.tourclub.com.ua/viewtopic.php?__________,
або за телефоном: +38 0хх ххх хх хх. Після перерахунку членського внеску (__ грн з команди) команда вважається такою, що зареєструвалась і допускається до змагань.
Після __ серпня команда може зареєструватись за тією ж схемою, або безпосередньо на місці змагань, але членський внесок у такому випадку становитиме ___ грн з команди.
Внесок не повертається.
За додатковою інформацією звертатись до голови оргкомітету: ________________________

7. Визначення результатів та нагородження

Переможцем оголошується команда, яка в повному складі за контрольний час подолає дистанцію і набере найбільшу кількість балів за знайдені об'єкти.
Результат визначається по сумарному часу проходження дистанції за 2 дні.
Команда, в якої час проходження дистанції за два дні буде найменшим - оголошується переможцем.
Переможці (1, 2 та 3 місця в кожному заліку) велоперегонів нагороджуються грамотами і пам’ятними призами.

8. Фінансування, матеріальне забезпечення.

Обов'язкові витрати учасників змагань:
__/__ грн - членський внесок з команди до ____/після ___08

Пропоновані витрати (необов'язкові)
__ грн - з учасника - два прийоми їжі (вечеря-сніданок)
__ грн - з учасника - перевезення учасника і його велосипеда з Тернополя на старт велоперегонів і повернення в Тернопіль

Всі інші витрати на проведення велоперегонів здійснюються за рахунок коштів тернопільського спортивно-туристського клубу (www.tourclub.com.ua)
Запрошуються спонсори для співпраці.

9. Інше.
Харчування команд під час змагань відбувається за власний кошт (можлива організація централізованого харчування - вечеря і сніданок. В такому випадку додатково доплачується 25 грн з особи. Це питання буде обговорюватись в процесі надходження заявок від команд)

Організатори забезпечують перевезення особистих речей учасників з місця старту на місце ночівлі (речі мають бути компактно складені, водоізольовані і промарковані командним номерком)

Членський внесок команди – __ грн. Приймаються на картковий рахунок, або готівкою (детальніше тут: http://forum.tourclub.com.ua/viewtopic.php?p=1995#1995).

За додаткові кошти організатори можуть організувати доїзд-довезення учасників змагань з Тернополя на місце старту і назад в Тернопіль.
В такому випадку додатково кожним учасником сплачується сума у розмірі __ грн (заїзд-виїзд).

Ночівля відбуватиметься під відкритим небом, тому варто мати намети, спальні мішки і килимки. (чи пробити аренду палаток у Кагановіча…)
Рекомендоване спорядження на перегони: питна вода, перекус, велоаптечка, запасна камера, помпа, документи, гроші

Дане положення є офіційним запрошенням на велоперегони.

[/spoiler]

bhagavan:

--- Цитата: teodor4ik від 08.07.2009, 11:34:57 ---о блін... да я природжений організатор спортивних змагань... прочитав устав з турклубу, шо закинув петруха і заплакав... майже слово в слово, різняться тільки дати і години... в порушення всіх копірайтів кину свій шаблон на базі турклубівського:

--- End quote ---

А ну ше раз для ветеранів-телепатів: від чого ти плакав.

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Go to full version