ТехМайданчик > Ровери

Флуд на тему розмірів рам на МТБ і Гібридах

<< < (3/6) > >>

teodor4ik:

--- Цитата: Віталько від 06.07.2009, 14:39:18 ---А при чому тут кут заднього пера взагалі (який чогось почали міряти). Я здивувався шо 21" рама не тисне в єдно место райдера...

--- End quote ---

а вот якраз тому і не тисне :))) отих 31см шо я наміряв + 21"(54см)= 85см... в мене ноги довші :)) а в МТБ якшо від землі до осі каретки 40 см. то 40+18"(45см висота МТБ рами) = тих же 85см... тіко клірес +9см по осі, +1 см. за рахунок шатуна. а кути при тому шо при одинаковій висоті каретки на 26 і 28" задня втулка буде на різній висоті (відповідно 13"(33) і 14"(35,5)), як наслідок в мене центр втунки на 4,5см(35,5-31) вищий ніж центр каретки, а на МТБ навпаки на 7см(33-40) вищий.... О! а кут пера при тому шо воно на хардтейлах як правило йде від каретки до втулки і до нього можна візуально привязатись...

Де я накосячив?

JeD:

--- Цитата: erazel від 06.07.2009, 12:07:00 ---16.5 у мене  :D
Дописано : 06.07.2009, 12:09:42Ніхера подібного. Я часто на гібриді задіваю горби педалями. Хоча на МТБшці такого ніколи не було, ну про Рм я мовчу, там взагалі кліренс такий що я через повалені дерева спокійно проїзджаю  :D, але все ж у МТБ кліренс каретки вищий, і шатуни дещо коротші.

--- End quote ---
шатуни такі які ти поставиш, як правило 175 або 170.  По-друге,  ти рівняєш з кантрійною рамою з штатною вилкою чи як?  Я ще раз повторюю кліренс в кантрійника і гібрида однаковий плюс мінус пару мм.
А про кліренс в 40 см як тут хтось писав на кк байку то взагалі лол.

teodor4ik:

--- Цитата: JeD від 06.07.2009, 20:27:13 ---
А про кліренс в 40 см як тут хтось писав на кк байку то взагалі лол.

--- End quote ---

то я для прикладу...
--- Цитата: teodor4ik від 06.07.2009, 14:52:53 ---якшо від землі до осі каретки 40 см. то ... ... ... Де я накосячив?

--- End quote ---

негарно сміятись над теоретиками...

JeD:
коротше з цікавості поліз на сайти виробників в розділ геометрія, називаю без моделей бо то довго писати і вибірка приблизна:
скоти:
байк 299
гібрид 286

спеші:
байк 299, 304

ГФ:
байк  295
гібрид 282

Кадейл
байк 298
гібрид 282

Меріда
байк 299
гібрид 276

Кона
Байк 317
гібрид 291

Як бачимо в більшості виробників байк (мова про кантрійник) вищий на 13-16 мм за гібрид, в межах одного бренду, АЛЕ!!! в гібридів короткохідні або жорсткі вилки, а в байків амортизаційні в основному 80-100мм, відповідно сег кантрійника опускає каретку в рівень з гібридною.  І тільки Кона та Меріда  явно вибиваються серед інших брендів, бо різниця доходить до 20 мм між провисом каретки.
якщо то все узагальнити, виходить, в межах одного виробника реальний провис приблизно однаковий, хоча установка нештатних компонентів (наприклад 130 мм вилки на байк, де була раніше 100 мм, чи навпаки установка жорсткої вилки) можуть міняти геометрію в різні сторони.  Також не виключено, що гібриди заточені під роуд онлі мають дійсно нижчу каретку, на відміну від реальних кросових гібридів і твентінайнерів.
Коротше шось таке))

Erazel I-st:

--- Цитата: Віталько від 06.07.2009, 13:02:31 ---Ти будеш мені розказувати? :) Гібриди вищі від МТБ на дюйм-два

--- End quote ---
Якщо ти про одинакові ростовки то НИЖЧІ. Бо висота від каретки до підсідилки та сама, але у гібрида каретка нижче.

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Go to full version