коротше з цікавості поліз на сайти виробників в розділ геометрія, називаю без моделей бо то довго писати і вибірка приблизна:
скоти:
байк 299
гібрид 286
спеші:
байк 299, 304
ГФ:
байк 295
гібрид 282
Кадейл
байк 298
гібрид 282
Меріда
байк 299
гібрид 276
Кона
Байк 317
гібрид 291
Як бачимо в більшості виробників байк (мова про кантрійник) вищий на 13-16 мм за гібрид, в межах одного бренду, АЛЕ!!! в гібридів короткохідні або жорсткі вилки, а в байків амортизаційні в основному 80-100мм, відповідно сег кантрійника опускає каретку в рівень з гібридною. І тільки Кона та Меріда явно вибиваються серед інших брендів, бо різниця доходить до 20 мм між провисом каретки.
якщо то все узагальнити, виходить, в межах одного виробника реальний провис приблизно однаковий, хоча установка нештатних компонентів (наприклад 130 мм вилки на байк, де була раніше 100 мм, чи навпаки установка жорсткої вилки) можуть міняти геометрію в різні сторони. Також не виключено, що гібриди заточені під роуд онлі мають дійсно нижчу каретку, на відміну від реальних кросових гібридів і твентінайнерів.
Коротше шось таке))